Licitatie Publica - Achizitia si implementarea unui program informatic de gestiune a clientilor
Anunt de participare (utilitati) numarul 61243/13.08.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
APA NOVA BUCURESTI
Adresa postala: Str. Brezoianu, nr. 23-25, Sector 1, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010136, Romania, Punct(e) de contact: Paul Onoiu, Tel.021.314.01.10, Email: [email protected], Fax: 021.314.30.95
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Ap
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Achizitia si implementarea unui program informatic de gestiune a clientilor
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
7 - Servicii informatice si servicii conexe
Locul principal de prestare: Mun. Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitia si implementarea unui program informatic de gestiune a clientilor; solutie CRM (customer relationship management) personalizat, care trateaza urmatoarele procese: gestiunea punctelor de livrare (bransamente/racorduri), gestiunea contractelor, gestiunea parcului de contoaresi a citirii contoarelor, facturare, incasare, gestiune solicitari clienti (inclusiv la nivelul unui centru de apel).
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
72210000-0 - Servicii de programare a pachetelor de produse software (Rev.1)
30244000-1-Software de gestiune (Rev.1)
72200000-7-Servicii de programare si de consultanta software (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Achizitia si implementarea unui program informatic de gestiune a clientilor; solutie CRM (customer relationship management) personalizat, care trateaza urmatoarele procese: gestiunea punctelor de livrare (bransamente/racorduri), gestiunea contractelor, gestiunea parcului de contoaresi a citirii contoarelor, facturare, incasare, gestiune solicitari clienti (inclusiv la nivelul unui centru de apel).
Valoarea estimata fara TVA: 700, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare - 30.000 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse de finantare - surse proprii ANB
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea;Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181; Prezentarea unui certificat de atestare fiscala, emis de institutiile financiare competente, care dovedesc plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidatPrezentarea de certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor locale.
Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie Nationala sau Teritoriala, din care sa rezulte:
ca in obiectul de activitate sunt incluse realizarea si implementarea de programe informatice, capitalul social, puncte de lucru, date identificare asociati/actionari,
ca nu au fost inscrise mentiuni referitoare la faliment, lichidare, sechestru, condamnarea unuia din asociati.
Certificat de inregistrare societate emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie Nationala sau Teritoriala.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se vor prezenta:
- bilant contabil pe ultimii 2 ani (31.12.2006 si 31.12.2007), vizat si inregistrat de organele competente;
- se solicita ca media cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani (2005, 2006, 2007) sa fie de minim 1.000.000 Euro.
Se vor prezenta documente din care sa reiasa incadrarea valorii urmatorilor indicatori financiari peste valorile minime impuse, respectiv:
- Lichiditatea generala (active circulante/datorii curente x 100): minim 100%;
- Solvabilitatea patrimoniala (capital propriu/total pasiv x 100): minim 30%.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Exp.simil.: cand. sa fi derulat in ult.5 ani minim 3 contracte de furniz.a unui program inf. de gestiune a relatiei cu clientii cu op.din domeniul serv.publice sau asimilate, dintre care: a)Minim un contract in ultimii 3 ani;b)Min.un contract vizand o implementare in Comunitatea Europeana;c)Min.un contract cu un op. avand o talie simil.cu cea a ANB (100.000 de clienti deserviti si 300 de utiliz.in intern).Crit.de la b) si c) tb. indepl. de contr. dif.Crit. se refera la solutiile CRM (customer relationship management) din dom. serv.publice, care trateaza urmat.procese: gest.punctelor de livrare, gest.contract., gest. cont. si a citirii cont., fact., incas.si rec.creante, gest.solduri, gest.solicit.clienti.- form. C2, la care se va anexa lista contr., cu ind.urmat. inf.: obiectul contr., den.progr.inf.furnizat, ob. de activ.al benef., nr.de clienti deserviti, nr.de utiliz.interni, o scurta desc.a proces. acop.de progr. inf.in cadrul fiecarei implementari.Candid. tb. sa prez. min.3 scrisori de recomand. din partea clientilor majori din ultimii 5 ani (exclusiv ANB.Candid.tb.sa ind. min.2 soc.de la care ANB poate solicita direct referinte.Candid. vor furniza urmat.doc.: Scrisori de recomandare;Declaratie referitoare la soc.care pot furniza ref.directe, cu ind.urmat. inf.: denumire, adresa, obiect de activ., data incheierii contr., pers.de contact, tel., fax, e-mail.Candidatul sa aiba in ult.3 ani un numar mediu anual de minim 50 de angaj.Op. ec. va completa Form.C, la care va anexa si lista contr. in derulare.
Cand.tb. sa faca dovada certif. ISO 9001, val. la data depunerii candid.Candid.tb. sa furniz. un suport th. care indepl. urmat. conditie: Sa fie furnizat de catre o structura localizata pe teritoriul Romaniei. Structura care asigura suportul tehnic tb. sa aiba o exp.de min. 3 ani pe programul inf. care face ob. achiz.Decl. ref. la: localiz. echipei de suport si legatura juridica a structurii de suport cu furniz., pers. direct responsabile de indepl.contr., dintre care min.3 pers. pentru faza de implementare (inclusiv seful de proiect) si minim 3 pers.pentru suportul tehnic;CV-urile pers.direct respons.de indepl.contr., mentionate in declaratie.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie restransa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2008/S16-020662 din 23.01.2008
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 10.09.2008 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 10 RON
Conditii si modalitate de plata: Se vor plati la caseria societatii din Str. Aristide Demetriade, nr. 2, sectorul 1, Bucuresti
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
15.09.2008 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 15.09.2008 12:00
Locul: Directia Logistica - Str. Ion Brezoianu, nr. 23-25, etaj 2, sector 1, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si un singur reprezentant din partea fiecarui operator economic care si-a depus candidatura.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021.310.46.41, Fax: 021.310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel
Adresa postala: Splaiul Independentei, nr. 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: -, Romania, Tel.021.319.51.80, Fax: 021.319.51.81
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic al S.C. APA NOVA BUCURESTI S.A.
Adresa postala: Str. Ion Brezoianu, nr. 23-25, etaj 2, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010136, Romania, Tel.021.314.01.10, Fax: 021.314.30.95
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
12.08.2008 11:57