Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitia si implementarea unui sistem DMS


Anunt de participare (utilitati) numarul 112577/06.12.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
C.N.POSTA ROMANA S.A.
Adresa postala:  B-dul Dacia, nr. 140, Parter, ET 3-11, Sector 2, Bucuresti, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  020065, Romania, Punct(e) de contact:  Lucian MOGA, Tel. 021/2009331, Email:  [email protected], Fax:  021/2007411, Adresa internet (URL):  www.posta-romana.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Companie Nationala
Activitate (activitati)
- Servicii po?tale
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Achizitia si implementarea unui sistem DMS
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Bd. Dacia, nr. 140, sector 2, Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitia si implementarea unui sistem DMS
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
48311100-2 - Sistem de gestionare a documentelor (Rev.2)
72260000-5-Servicii de software (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Achizitia si implementarea unui sistem DMS
Valoarea estimata fara TVA: 297, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare este in cuantum de 20.000 lei si se va constituii in conformitate cu art.86 din HG 925/2006
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii CN Posta Romana SA
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Conform art. 44 OG 34/2006
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea completata in conformitate cu Formularul A din Sectiunea Formulare; Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 completata in conformitate cu Formularul B din Sectiunea Formulare; Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr. 34/2006 completata in conformitate cu Formularul din Sectiunea Formulare; Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj), eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat; Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale - eliberat de Primaria locala; Certificat de cazier fiscal; Declaratie privind calitatea de participant la procedura; Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - Formularul B1a din Sectiunea Formulare;Autorizare de functionare ca unitate protejata;Ordinul privind eliberarea autorizatiei de functionare ca Unitate protejata emisa de catre Ministerul Muncii;Hotararea judecatoreasca de infiintare ca Organizatie Non-profit;Extras actualizat din registrul asociatiilor si fundatiilor sau Certificat emis de Judecatorie sau Tribunal care sa ateste numarul de inregistrare al Organizatiei si situatia juridica a acesteia;Documentele statutare, inclusiv actele aditionale si Hotararile judecatoresti de modificare, daca este cazul
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bialntul contabil la 31.12.2009.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista a principalelor livrari de produse similare efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari.Nivel minim: Cel putin un contract cu obiectul livrare de licente software;Cel putin un contract in care in care serviciile de implementare software finalizate si acceptate sunt in valoare minima de 10.000 euro fara tva. In acest sens se vor prezenta documente justificative (Tip proces verbal de acceptanta a serviciilor de implementare). Documentele vor contine semnatura si stampila beneficiarului, precum si data eliberarii.Declaratie privind forta de munca - declaratie pe propria raspundere in care sa fie prezentate datele: numarul total de salariati;numarul persoanelor cu dizabilitati;Declaratie pe proprie raspundere referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant;Nivel minim: Cel putin un specialist de proiect, angajat al ofertantului cu o data anterioara publicarii prezentei documentatii (se vor prezenta copii dupa paginile relevante din cartea de munca, cu studii superioare si experienta IT&C. Se va prezenta CV-ul din care sa reiasa: Atestare nominala de la Producator sau reprezentatul acestuia in Romania, pentru implementarea solutiei de document management si fluxuri de lucru;Atestare nominala de la Producator sau reprezentatul acestuia din Romania pentru implementarea solutiei de certificare digitala a semnaturii.Autorizare de livrare a solutiei de document management si fluxuri de lucru, emisa de Producator sau reprezentatul acestuia in Romania (original sau copie legalizata);Autorizare de livrare a solutiei de certificare digitala a semnaturii, emisa de Producator sau reprezentatul acestuia in Romania (original sau copie legalizata).declaratie pe propria raspundere privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze
III.2.4) Contracte rezervate
Da
Contractul este rezervat unor ateliere protejate
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 21.12.2010 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
23.12.2010 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 23.12.2010 12:00
Locul: Bd. Dacia, nr. 140, sector 2, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021/3104641
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala:  Splaiul Independentei nr. 5, sector 4, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  050091, Romania, Tel. 021/3118090
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenul de depunere a contestatiilor este de cel mult 5 zile, incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta de catre contestator despre actul autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
C.N. POSTA ROMANA S.A. - Serviciul Juridic
Adresa postala:  B-dul Dacia, nr. 140, parter, etaj 3-11, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  020065, Romania, Tel. 021/2009258, Fax:  021/2009260
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
06.12.2010 11:18
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer