Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitia si instalarea de debitmetre pentru retelele de apa potabila si sisteme SCADA


Anunt de participare (utilitati) numarul 131632/22.11.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
APA TARNAVEI MARI SA
Adresa postala: Str. Gravorilor, nr.2A, Localitatea: Medias, Cod postal: 551005, Romania, Punct(e) de contact: VASILE DINCA, Tel. 0269.841.426, Email: [email protected], Fax: 0269834270, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate pe actiuni
Activitate (activitati)
- Ap?
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Achizitia si instalarea de debitmetre pentru retelele de apa potabila si sisteme SCADA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: SC Apa Tarnavei Mari SA ? la locatiile prevazute in sistemele zonale Medias, Agnita, Dumbraveni jud. Sibiu
Codul NUTS: RO126 - Sibiu
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Proiectarea de detaliu , procurarea si livrarea echipamentelor la locul montajului, lucrari de constructii-montajcamine si instalatii hidro-mecanice , instalarea si punerea in functiune a sistemelor de debitmetre si SCADA, instruirea personalului, precum si servicii post vanzare de garantie si asistenta tehnica pe durata Perioadei de Notificare a Defectiunilor
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232150-8 - Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
38421000-2-Echipament de masurare a debitului (Rev.2)
42961200-2-Sisteme Scada sau sisteme echivalente (Rev.2)
48420000-8-Pachete software si suite de pachete software de gestionare a instalatiilor (Rev.2)
51220000-0-Servicii de instalare de echipament de control (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Obiectulcontractuluiimplica realizareala locatiile prevazute in sistemele zonale Medias, Agnita siDumbravenidin jud. Sibiu conform cerintelor din Sectiunea 3 - Caietul de sarcini a 3 sisteme de monitorizare a consumului de apa prin intermediul debitmetrelor , a 3 sisteme de monitorizare si gestionare a altor informatii specifice , in cadrul SCADA precum si a 2 dipecerate pentru instalarea echipamentelor pentru sistemul SCADA.
Valoarea estimata fara TVA: 3, 707, 175RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
23 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantie de participare 70.000 lei , garantie de buna executie 10% din pretul contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Contract cofinantat de U.E., in conformitate cu reglementarile POS?Mediu?pe bazaContractului de finantare nr. 91950/ 28.11.2008 incheiat intre Ministerul Mediului si SC Apa Tarnavei Mari SA.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratia privind calitatea de participant la procedura( daca este cazul ) Declaratia privind incadrarea in categoria IMMinsotita de anexa, in original.
Un Acordpreliminar de asociere , in cazulunei participari in asociereDeclaratia de eligibilitateDeclaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG nr.34/2006Certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat
Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 69 indice 1 din OUG nr. 34/2006privind persoanele cu functie de decizie din autoritatea contractanta : Bucse Virgil Ionel -Director General , Tanase Petru, Meszaros Ioana Adina , Margineanu Ilie Mircea? administratori, Popovici Gheorghe? director tehnic, Gabriela Fagara?an ? director economic, Gheorghe Din? director operare, Dinca Vasile ? presedintele comisiei de evaluare, Constantin Marin, Munteanu Laura, membri in comisia de evaluareDeclaratia de participare la licitatie cu oferta independentaCertificatul constatator emis de Ministerul Justitiei - OficiulRegistrului Comertului( persoane juridice romane) , dupa caz documente edificatoare care dovedesc inregistrarea ( persoane juridice straine )
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Media anuala a cifrei de afaceri globala pe anii 2008, 2009, 2010 sa fie de minim 7.400.000 lei sau echivalentul in alte monede.In cazul altor monede decat leul , pentru conversie se vor utiliza urmatoarele valori medii :
- 2008 :3, 6827 lei/1Euro , sau 2, 5189 lei/1USD
- 2009 :4, 2373 lei/1Euro , sau 3, 0493 lei/1USD
- 2010 :4, 2099 lei/1Euro , sau 3, 1779 lei/1USD
Fisa de informatii generaleBilantul contabil sau extrase de bilant sau raportul de audit sau raportul comisiei de cenzorisau alt document echivalent acestora aferent anilor 2008, 2009 , 2010 in conformitate cu prevederile legale din tara de origine a ofertantului
( daca este cazul ) Declaratiaangajamentde sustinere economica sifinanciara
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Principalele lucrari din ultimii 5 ani1-3 contracte si certificate de receptie a lucrarilor .Prin cumulareacestea trebuie sa aiba o valoare minim egala cu valoarea estimata a contractului ( sau echivalentul in alte monede , conformvalorilor medii precizate la cap. III.2.2 de mai sus )iar ca obiect configurarea, procurarea, livrarea, montajul echipamentelor, programarea , punerea in functiune a unui sistem SCADA pentru fluideDeclaratiaangajamentde sustinere tehnica si/sau profesionala
Lista cu personalul cheiesi de executie propusCalificare si experien?a similara privind echipa de specialisti pentru managementul contractului si personalul de execu?ie necesarPersonalul de management : Managerul proiectului , Analistul de sisteme , Responsabilul dezvoltare SCADAResponsabilul cu comunicatiile ?i securitatea informatiilor . Acestia vor fi ingineri cu calificare in unul din domeniile IT&C , electronica si comunicatii , automatizari .
Responsabilul in domeniul electric - inginer cu calificare in unul din domeniile automatizari , electrotehnica, electronicaResponsabilulcu lucrarile de constructii civile ?instala?ii : inginer cu calificare in unul din domeniile : constructii , instalatii , alt domeniu echivalentFiecare va avea experien?a specifica minima de 3 ani si experienta similara demonstrata cu 1 contract finalizat de lucrari din domeniile respective .
Echipa de execu?ie a lucrarilor va avea minim 43 persoane :17 electricieni , automati?ti , electroni?ti , 14 instalatori sanitari , 4 dulgheri , 4 fierari betoni?ti, 4 zidari
Pentru echipa de management se vor prezentaCV-ul, diplomele/ certificatele profesionale si 1 contract /un certificat / o recomandare /alta referinta privind experienta din CVDeclaratiaangajament de disponibilitateInformatii generale pentru subcontractantiDeclaratia privind partea din contract indeplinita de subcontactanti si specializarea acestoraISO 9001 sauechivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
Procedura 17/2011 , cod SI-ME-AG-DU-WORKS - YB-1P+2P
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 04.01.2012 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
09.01.2012 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 09.01.2012 11:00
Locul: sediul autoritatii contractante
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
comisia de evaluare , observatorii UCVAP, persoanele imputernicite de ofertanti
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): ?Extinderea si modernizarea sistemelor de apa si apa uzata?, Denumirea proiectului : ?Extinderea si reabilitarea sistemelor de apa si apa uzata in regiunile Medias, Agnita, Dumbraveni, Judetul Sibiu , program finantat din fonduri comunitare.
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Mediu
VI.3) Alte informatii
Se recomanda ca ofertantii sa viziteze amplasamentele lucrarilor pentru a evalua costurile aferente pregatirii ofertei si lucrarilor , precum si conditiile din teren.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +4) 021 310.46.41, Email: [email protected], Fax: (+4) 021 310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In conformitate cu prevederile art. 256 indice 2 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
S.C. APA TARNAVEI MARI S.A. MEDIAS
Adresa postala: tr. Gravorilor, Nr. 2A , jud. Sibiu, Localitatea: Medias, Cod postal: 551130, Romania, Tel. 0269-841426, Email: [email protected], Fax: 0269-834270, Adresa internet (URL): www.apatarnavei.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
18.11.2011 09:06
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer