Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitia si instalarea de Echipament robotizat pentru reeducarea mersului (tip LOKOMAT sau echivalent)


Anunt de participare numarul 130359/16.09.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Spitalul Clinic de Recuperare Medicala Baile Felix
Adresa postala:  Loc. Baile Felix, jud. Bihor, Localitatea:  Oradea, Cod postal:  417500, Romania, Punct(e) de contact:  Compartimentul Achizitii Publice, Tel. 0259318108, In atentia:  ing. Moza Gafia, Email:  [email protected], Fax:  0259318135, Adresa internet (URL):  www.spitalfelix.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitia si instalarea de Echipament robotizat pentru reeducarea mersului (tip LOKOMAT sau echivalent)
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Spitalul Clinic de Recuperare Medicala Baile Felix, jud. bihor
Codul NUTS: RO111 - Bihor
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Se va achizitiona, instala si pus in functiune 1 bucata Echipament robotizat pentru reeducarea mersului (tip LOKOMAT sau echivalent), conform Caietului de Sarcini din Documentatia de Atribuire atasata.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33197000-7 - Echipament medical computerizat (Rev.2)
51416000-1-Servicii de instalare de echipament de fizioterapie (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
1 bucata
Valoarea estimata fara TVA: 851, 189.55RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
2 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare in cuantum de 2% din valoarea estimata a contractului fara TVA, respectiv 17023 lei. Garantia de buna executie in cuantum de 10% din pretul contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fondul European de Dezvoltare Regionala (FEDR) prin Programul de Cooperare Transfrontaliera Ungaria - Romania (HURO); Bugetul de Stat; Venituri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asocierea mai multor operatori economici
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea-se solicita Form A completat;Declaratie cu privire la neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006 cu modif si complet-se solicita Form B completat?privind prev art.181 din OUG 34/2006 cu modif si complet ulterioare;certificat fiscal privind impozitele si taxele locale valabil la data sedintei de deschidere a ofertelor;certificat de atestare fiscala eliberat de catre Agentia Nationala de Administrare Fiscala, valabil la data sedintei de deschidere a ofertelor;Declaratia "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta"-Declaratie pe proprie raspundere privind calitatea de participant la procedura completata - Form C completat;Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial;Certificatul de inreg eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial;Persoanele juridice straine vor atasa, in copie insotita de traducere certificata in limba romana, documente relevante, emise de autoritatile competente, care sa certifice indeplinirea cerintelor de mai sus.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile, atunci va fi acceptata doar o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare ori a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Declaratia va fi insotita de traducere certificata in limba romana
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale (Formularul nr.1) din care sa rezulte cifra de afaceri pe ultimi 3 ani (2008, 2009, 2010)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principale livrari similare in ultimii 3 ani, se solicita Formularul C1 si tabelul anexat acestuia;La indeplinirea cerintei ?experienta similara?, pentru demonstrarea capacitatii tehnice si profesionale, se solicita derularea in ultimii 3 (trei) ani, cel putin a unui contract de furnizare si instalare aparatura medicala computerizata?.- completare Formular C2;Copie dupa contract;Cel putin o recomandare din partea firmelor care au beneficiat de aparatura medicala computerizata;Documente emise de organisme acreditate (independente, nationale sau internationale) care confirma certificarea sistemului calitatii (ISO 9001/2000) sau alte certificate echivalente;Certificate sau alte documente emise de organisme abilitate in acest sens, care sa ateste conformitatea produselor;Aviz de functionare din partea Ministerului Sanatatii pentru comercializarea dispozitivelor medicale
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
4201/30.08.2011
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 17.10.2011 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
28.10.2011 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 31.10.2011 18:00
Locul: S.E.A.P.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e):
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Altul (Fondul European de Dezvoltare Regionala - Programul de Cooperare Transfrontaliera Ungaria-Romania)
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  str. Stravropoleus, nr. 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104641, Email:  [email protected], Fax:  0213104642`, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua imediat urmatoare luarii la cunostiinta conform art. 256^1 din OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Spitalul Clinic de Recuperare Medicala Baile Felix - Compartimentul Juridic
Adresa postala:  Baile Felix, jud. Bihor, Localitatea:  Baile Felix, Cod postal:  417500, Romania, Tel. 0259318108, Email:  [email protected], Fax:  0259318135, Adresa internet (URL):  www.spitalfelix.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
12.09.2011 15:31
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer