Licitatie Publica - Achizitia si montarea elementelor de mobilier urban pentru Municipiul Brasov.
Anunt de participare numarul 46513/15.03.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL BRASOV
Adresa postala: BD. EROILOR NR.8, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500007, Romania, Punct(e) de contact: DIRECTIA TEHNICA, Tel.+40 268 416550, In atentia: Adriana Gridean, Dan Mihaileanu, Email: [email protected], [email protected], [email protected], Fax: +40 268 473001, Adresa internet (URL): http: //www.brasovcity.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitia si montarea elementelor de mobilier urban pentru Municipiul Brasov.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Municipiul Brasov
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitiesi montare elemente demobilier urban (banci, jardiniere, rigle din lemn, suporti biciclete, set sah din beton etc, conform caiet de sarcini)
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
28824000-4 - Mobilier urban (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Se vor achizitiona si monta elemente de mobilier urban din beton (banci, jardiniere, rigle din lemn, suporti biciclete, set sah din beton etc, conform caiet de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 1, 176, 471RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
8 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie participare: 11.765 LEI, garantie de buna executie: 5% din valoarea fara TVA a contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
BUGET LOCAL
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Contract de asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a) Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 si 181 din OUG 34/2006b). Declaratie pe propria raspundere din care sa reiasa ca ofertantii vor respecta regulile obligatorii referitoare la conditiile de munca si de protectie a muncii. Dovada privind indeplinirea obligatiilor: Certificat privind impozitele si taxele locale Certificat de atestare fiscala eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice Certificat emis de Oficiul Registrului Comertului sau orice alt act echivalent emis in tara de origine a ofertantului.c) Certificate eliberate de beneficiari sau declaratie pe propria raspunde ca in ultimii 2 (doi) ani si-au indeplinit obligatiile contractuale si nu a produs prejudicii beneficiarilor.
Declaratie privind calitatea de participant la procedura Formularul 12 C
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilant contabil pozitiv la data de 31.12.2007, vizat si inregistrat de organele competente
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Listaprincipalelor livrari de produse efectuatein ultimii 3 (trei) ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati. Furnizorul va face dovada ca a indeplinit minim un contract avand ca obiect prestarea unei activitati similare in valoare de 300.000 lei:
Informatii privind personalul;Informatii privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice;Informatii privind subcontractantii.Ofertantul va prezenta in mod obligatoriu, sub sanctiunea descalificarii certificatul de omologare al produselor proprii (fabricate de ofertant) eliberat de M.L.P.A.T sau certificatul de inregistrare O.S.I.M sau echivalente cu astfel de certificate (orice alte documente) care probeaza in mod concludent cerintele respective si acte care dovedesc calitatea de distribuitor pentru celelalte produse.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Dovada detinerii cu orice titlu (acte de proprietate, inchiriere, leasing) a urmatoarelor mijloace de transport: autocamion cu instalatie de ridicat, autobasculanta, autoutilitara cu platforma cu o masa totala de maxim 3, 5 tone, autovehicule pentru transport marfa si persoane;Dovada detinerii cuorice titlu (acte de proprietate, inchiriere, leasing) pentru urmatoarele utilaje: grup electrogen, grup sudura, compresor, picamer, transpalet, masini de gaurit, masini de taiat (flex), necesare montarii elementelor de mobilier achizitionat;Declaratie pe proprie raspundere din care rezulta ca ofertantul are minim 15 angajati cu contract de munca in vederea prestarii activitatiilor ce fac obiectul caietului de sarcini (pentru montare in teren)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 24.04.2008 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 50 RON
Conditii si modalitate de plata: la casierie, sau OP, CONT RO 76TREZ 13124510220XXXXX deschis la Trezoreria Municipiului Brasov. Documentatie de vanzare la CIC, CAM. 1
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
05.05.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 05.05.2008 11:00
Locul: Serviciul Achizitii Publice, cam. 123
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei, observatorii UCVAP si imputernicitii ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
In cazul solicitarii documentatiei de atribuire, operatorii economici au obligatia respectarii art 77, 78 si 79 din OUG 34/2006 cu modificari si completari ulterioare pentru a beneficia de posibilitatea solicitarii de clarificari. Primaria Municipiului Brasov nu transmite documente prin curierat rapid, doar prin posta cu confirmare de primire. Durata contractului de achizitie publica pana la data de 31.12.2008 cu posibilitate de prelungire pe 2009 prin act aditional, fara a depasi 4 (patru) luni. Pe parcursul derularii contractului, in cazul eventualelor rectificari ale bugetului local, valoarea acestuiapoate fi modificata, fara a se depasi sumaestimata initial, cu mentinerea pe toata durata contractului a tarifelor adjudecate.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 0300846, Romania, Tel.021-3104641, Email: [email protected]
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL, SECTIA DE CONTENCIOS ADMINISTRATIV
Adresa postala: B-dul Eroilor nr. 5 , ,Localitatea: Brasov, Cod postal: 500007, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SERVICIUL CONTENCIOS DIN PRIMARIA MUNICIPIULUI BRASOV
Adresa postala: B-dul EROILOR NR. 8, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500007, Romania, Tel.0268416550/149
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
13.03.2008 15:40