Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - achizitia unei aeronave pentru scoala si acrobatie aeriana


Anunt de participare numarul 146734/24.09.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
AEROCLUBUL ROMANIEI
Adresa postala: LASCAR CATRAGIU NR 54 SECTOR 1 BUCURESTI, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010673, Romania, Punct(e) de contact: serv.achizitii publice, Tel. +40 213123619, In atentia: d-nei Carmen DAMIAN, Email: [email protected], Fax: +40 213123619, Adresa internet (URL): b-dul Lascar Catargiu nr.54, sector 1, Bucuresti, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
institutie bugetara
Activitate (activitati)
Altele: aviatie generala si sportiva
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
achizitia unei aeronave pentru scoala si acrobatie aeriana
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: fabrica producatoare
Codul NUTS: RO - ROMANIA
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
achizitia unei aeronave pentru scoala si acrobatie aeriana
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34711100-5 - Avioane (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
achizitia unei aeronave pentru scoala si acrobatie aeriana
Valoarea estimata fara TVA: 1, 700, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
2 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
In cuantum de 25000 lei. Se va constitui prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis de o societate bancara ori de o societate de asigurari. Dovada constituirii garantiei se va prezenta in original. In cazul in care CNSC respinge o contestatie ca nefondata sau contestatorul a renuntat la contestatie in masura in care renuntarea la contestatie nu este ca urmare a adoptarii de catre autoritatea contractanta a masurilor de remediere necesare, se va retine in raport cu valoarea estimata, suma de 5480 lei, calculata in conformitate cu prevederile art.278^1, alin.(1), lit.(b) din OUG 34/2006.Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi de 45 zile de la termenul limita de depunere a ofertelor. Pentru garantia constituita in alta valuta, echivalenta lei/alta valuta, va fi facuta la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile. In procent de 2, 5% din valoarea contractului fara TVA si se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari. Garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide un cont la Trezoreria statului conform prevederilor HG 1045/2011. Autoritatea contractanta are dreptul de a emite pretentii asupra garantiei de buna executie oricand pe parcursul indeplinirii contractului cazul in care contractantul nu isi indeplineste obligatiile asumate. Garantia de buna executie se va restitui ofertantului conform art.92, alin.1 din HG 925/2006.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind eligibilitatea prevazuta la art.180 din OUG 34/2006 (formular 2)
2. Declaratie pe propria raspundere privind neancadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG 34/2006 (formular 3)
3. Declaratie pe propria raspundere privind neancadrarea in prevederile art.69^1 din OUG 34/2006 9formular4)Persoanele cu functii de decizie ale autoritatii contractante sunt: Director General George ROTARU, Director General Adjunct Marina IANA, Director Economic Gabriela NICOLA, Director Zbor Bogdan SORESCU, Director Tehnic Marin OPRICEANA, Sef Serv. Achizitii Carmen DAMIAN. Persoanele care aproba bugetul Aeroclubului Romaniei sunt: Ministrul MT Ramona MANESCU si Directorul Economic al MTd-l Neacsa Petre.4. Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata, astfel:
a) Certificat de atestare fiscala pentru persoanele juridice, privind plata obligatiilor la bugetul de stat.
b) Certificat de atestare fiscala privind plata impozitelor si taxelor locale.
Din certificate sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor. Aceste documente se vor prezenta in oricare din formele: original/copie legalizata/copie conform cu originalul.
5. Certificat de participare la procedura ca ofertant independent conform Ordin 314/2010 (formular5) 1. Certificat constatator emis de ONRC, din care sa reiasa obiectul de activitate sau oricare alt document care sa dovedeasca forma de inregistrare pentru persoane juridice straine. Informatiile din acest document sa fie reale, actuale la data limita pentru depunerea ofertelor.
Acest document se va prezenta in oricare din formele: original/copie legalizata/copie conform cu originalul. La solicitarea autoritatii contractante, ofertantul clasat pe primul loc va prezenta Certificatul constatator in original sau copie legalizata.
2. Ofertantul trebuie sa prezinte autorizatia AACR C-1 de distributie a produselor de aviatie. Aceasta autorizatie se obtine in conformitate cu Codul Aerian, OMTI 1242/2009 si RACR C1.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra medie de afaceri. Cifra de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului intr-o perioada anterioara cere vizeaza activitatea din ultimii 3 ani, in masura in care informatiile respective sunt disponibile. Cifra medie de afaceri sa fie de cel putin 800.000 lei. Pentru ofertantii straini, echivalentul lei/alta valuta va fi facuta la cursul mediu al BNR aferent fiecarui an.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
formularul 16
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Informatii generale
2. Experienta similara. Ofertantul va prezenta o lista principalelor livrari de produse similare efectuate in ultimii 3 ani a caror valoare cumulata sa fie de minim 500.000 lei in cadrul a unuia sau mai multor contracte. Livrarile de produse se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar. In cazul unor ofertanti straini cursul de schimb va fi cel mediu al BNR aferent fiecarui an.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1. formularul 72. formularele 8 si 9.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 04.11.2013 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
05.11.2013 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
45zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 06.11.2013 11:00
Locul: Sediul central al Aeroclubului Romaniei, b.dul Lascar Catargiu nr. 54, sector 1, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare si reprezentantii ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis in vederea departajarii ofertelor.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante nelegal, conform art.256^2, alin.1, lit.b, din OUG 34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul juridic din cadrul Aeroclubului Romaniei
Adresa postala: b-dul Lascar Catargiu nr.54, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010673, Romania, Tel. +40 213123619, Fax: +40 213123619
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
20.09.2013 12:35
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer