Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitia unei solutii complete in vederea crearii si managementului unei biblioteci virtuale de documente


Anunt de participare numarul 114742/28.01.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MINISTERUL MUNCII , FAMILIEI SI PROTECTIEI SOCIALE
Adresa postala:  Dem I.Dobrescu nr.2, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010026, Romania, Punct(e) de contact:  Marcela Topliceanu, Tel. 021.315.90.92, Email:  [email protected], Fax:  021.315.90.92, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Protectie sociala
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitia unei solutii complete in vederea crearii si managementului unei biblioteci virtuale de documente
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
7 - Servicii informatice si servicii conexe
Locul principal de prestare: Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitia unei solutii complete in vederea crearii si managementului unei biblioteci virtuale de documente
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
72610000-9 - Servicii de asistenta informatica (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform cerintelor din caietul de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 148, 108.5RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
4 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare in valoare de 2.960 lei si garantia de buna executie in cuantum de 10% din valoarea fara TVA a contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fondul Social European, prin Programul Opera?ional Dezvoltarea Capacitatii Administrative ?i cofinantare de la bugetul de stat aferenta prin bugetul MMFPS
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind situatia personala - Formularul nr. 1;
Certificat fiscal eliberat de Administratia financiara teritoriala ? in copie legalizata;
Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale ? in copie legalizata;
Declaratie privind conflictul de interese pentru ofertanti/candidati/ofertanti asociati/ subcontractanti-Formular nr.2;
Declaratia privind calitatea de participant la procedura ? Formular nr.3;
Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - Formular nr.4;
Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comer?ului valabil la data deschiderii ofertelor;
Certificatul de inregistrare fiscala eliberat de Oficiul Registrului Comertului - in copie legalizata
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informa?ii generale aferente anilor 2007, 2008 si 2009 - Formularul nr. 5;
Prezentarea bilan?urilor contabile, pe ultimii 3 ani, vizate si inregistrate de organele competente, in copie semnata si stampilata pentru conformitate cu originalul.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Nivel minim: media cifrei de afaceri a ofertantului pe ultimii trei ani (2007, 2008, 2009) trebuie sa fie cel putin egala cu suma de 280.000 RON.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor furnizari de produse/prestari de servicii din ultimii 3 ani, calculati de la termenul limita de depunere a ofertelor - Formularul nr. 6;
Prezentarea autorizatiei de comercializare original sau copie legalizata, emisa de producator in favoarea operatorului economic -Formularul nr. 9;
Lista cuprinzand subcontractantii cu specializarea acestora-Formularul nr. 10;
Certificatul privind managementul sistemului calita?ii ISO 9001/2008;
Certificatul privind managementul pentru securitatea informa?iei (original sau copie legalizata) din seria ISO/IEC 27001:2005Declaratie privind faptul ca ofertantul a tinut cont, in elaborarea ofertei, de obligatiile referitoare la conditiile de munca si protectia muncii - Formular nr.11
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Operatorul economic trebuie sa dovedeasca ca afinalizat cu succes, in ultimii 3 ani calculati pana la termenul limita de depunere a ofertei, cel putin 1 (un) contract incheiat cu respectarea prevederilor legale avand ca obiect servicii similare cu cele care fac obiectul prezentului contract (servicii cu acelasi cod CPV), cu o valoare cel putin egala cu valoarea estimata a prezentului contract (148.108, 50 lei, fara TVA);Ofertantul are obligatia de a propune o echipa de implementare a proiectului care va cuprinde minim profilele: manager de proiect;Arhitect de solutie; analist de business;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
E 141/NI/27.01.2011
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 11.02.2011 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.02.2011 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.02.2011 14:00
Locul: MMFPS - Str. Dem. I. Dobrescu, nr. 2, etaj 3, camera 306
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor pe baza unei imputerniciri si a unui act de identitate cu fotografie.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Dezvoltarea Capacitatii Administrative cod SMIS 2956, proiectul ?Competente pentru viitor?
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
Documentatia se poate descarca si de pe site-ul www.mmuncii.ro, pagina achizitii publice.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  str. Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021/310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  021/310.46.42, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform prevederilor legale.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Ministerul Muncii, Familiei si ProtectieiSociale
Adresa postala:  Str. Dem. I. Dobrescu, nr.2, sector 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010026, Romania, Tel. 021.3158556, Email:  [email protected], Adresa internet (URL):  www.mmuncii.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
27.01.2011 18:53
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer