Licitatie Publica - Achizitia unei solutii de stocare centralizata a datelor
Anunt de participare numarul 140819/28.11.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
INSPECTIA MUNCII
Adresa postala: STR. MATEI VOIEVOD NR. 14, SECTOR 2, BUCURESTI, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 021455, Romania, Punct(e) de contact: Cristian Tache, Tel. +40 213027075/+40 213027076, In atentia: Cristian Tache, Email: [email protected], Fax: +40 213027075, Adresa internet (URL): www.inspectmun.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitia unei solutii de stocare centralizata a datelor
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sediul Inspectiei Muncii din str Matei Voievod nr.14 sect.2 Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Ca urmare a cresterii in complexitate si dimensiune a bazelor de date gestionate la nivelul Inspectiei Muncii, precum si a cresterii complexitatii aplicatiilor utilizate, este necesara achizitia unei solutii de stocare si gestiune centralizata a datelor care sa faciliteze salvarea datelor, recuperarea acestora in caz de incidente neprevazute, prelucrarea datelor conform cu nevoile institu?iei, precum si monitorizarea aplicatiilor si bazelor de date.
Pentru indeplinirea obiectivului mentionat se va achizitiona o solutie completa de stocare centralizata, prelucrare, monitorizare si back-up a datelor care consta din urmatoarele echipamente si servicii:
-echipament dedicat pentru stocarea datelor pe discuri, de tip Network Attached Storage cu facilitati de backup integrate;
-doua servere destinat centralizarii si procesarii datelor stocate, in configuratie redundanta;
-elemente de conectare si instalare la care se adauga serviciile de instalare si configurare a solutiei.
Se vor avea in vedere cerintele minime si obligatorii ale Caietului de Sarcini.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
30233000-1 - Dispozitive de stocare si citire (Rev.2)
48710000-8-Pachete software pentru copii de siguranta (backup) sau recuperare (Rev.2)
48820000-2-Servere (Rev.2)
72265000-0-Servicii de configurare de software (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitati conform Caiet de Sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 556, 600RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
90 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare este de 11.000 lei. Forma de constituire a garantiei de participare: 1.scrisoare de garantie bancara/instrument de garantare emisa/emis in favoarea autoritatii contractante si in conditiile legii de o societate bancara/de o societate de asigurari din Romania sau dupa caz, din strainatatesau2.ordin de plata in contul Autoritatii Contractante RO21TREZ7005005XXX000174 .deschis la ATCPMB, CIF: 12335018, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la data depunerii ofertelor.Nota: In cazul constituirii garantiei de participare printr-un instrument de garantare emis de o societate bancara/societate de asigurari se va completa Formularul nr. 10 sau un alt model care sa contina cel putin datele din acest formular.Garantia de participare se va completa si se va depune in original (la adresa mentionata la punctul I.1)pana cel tarziu la data deschiderii ofertelor3.Perioada de valabilitate a garantiei: 90 de zile de la termenul limita pentru primirea ofertelor4.Data la care se va face echivalenta leu /euro este data de 20.11.2012 In cuantum de 5% din valoarea contractului fara TVAGarantia de buna executie se constituie prin printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari in conditiile art. 90 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006 sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale, in coditiile prevazute la art. 90 alin. (3) din H.G. nr. 925/2006. In acest ultim caz, suma initiala pe care o va depune contractantul in contul deschis la dispozitia autoritatii contractante va fi de 1% din pretul contractului.Ofertantul declarat castigator are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractului in conditiile de mai sus cel mai tarziu in termen de 15 zile de la data semnarii contractului, sub sanctiunea rezilierii acestuia.Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de buna executie conform prevederilor art. 91- 92 din H.G. nr. 925/2006
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se vor prezenta:
-Formularul nr. 1 ? Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare;
-Cazierul judiciar si cazierul fiscal pentru operatorul economic;
-Formularul nr. 2? Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare;
-Certificatul eliberat de Administratia Finantelor Publice din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile fiscale de plata catre bugetul de stat, scadente la data depunerii ofertelor - anterioara lunii in care se depun ofertele (cu repsectarea indicatiilor din nota de mai jos);
-Certificatul eliberat de Autoritatile Publice Locale din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile de plata catre bugetul local, scadente la data depunerii ofertelor - anterioara lunii in care se depun ofertele(cu repsectarea indicatiilor din nota de mai jos);
-Formularul nr. 2A - Certificat de participare cu oferta independenta conform Ordinului presedintelul ANRMAP nr. 314/2010;
-Formularul nr. 2B - Declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare (evitarea conflictului de interese cu persoane care de?in functii de decizie in cadrul autorita?ii contractante )
Persoanele cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante implicate in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procesului de achizitie sunt: Ciprian Georgian DRAGOMIR - Inspector General de Stat; Viorica PAVLU -Director Economic; Cristian TACHE - consilier; Lucian CHISIU - consilier; Marian STELEA - consilier; Petru Sotir SIMIONESCU - referent; Constantin BUCUR - referent; Luminita Mariana CORNECI - Sef Serviciu Contengios AdministrativNota:
a.In Romania, data la care expira termenul de achitare a datoriilor este data de 25 a fiecarei luni pentru luna anterioara, conform prevederilor Legii nr. 571/2003 privind Codul Fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare.
b.Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii restante neachitate catre bugetul de stat sau catre bugetul local vor fi respinse.
Astfel, pentru ofertele care se depun intre data 01 ? 25 a lunii in curs, certificatul trebuie sa ateste achitarea datoriilor avand scadenta in cursul lunii anterioare depunerii ofertelor.Pentru ofertele care se depun intre data de 26 ? 31 a lunii in curs, certificatul trebuie sa ateste achitarea datoriilor avand scaden?a in luna in curs.
c.Dovada indeplinirii obliga?iilor de plata a taxelor ?i impozitelor se va face la nivelul societa?ii/companiei.
d.Operatorii economici nerezidenti (straini) au dreptul de aprezenta orice documente considerate edificatoare, din acest punct de vedere, in tara de origine sau in tara in care ofertantul/candidatul este stabilit, cum ar fi certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva, precum si un certificat de rezidenta fiscala (evitarea dublei impuneri) valabil pentru anul 2012.Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana. Se vor prezenta documentele care dovedesc forma de inregistrare a operatorului economic, respectiv Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in raza caruia este situat sediul ofertantului care sa aiba valabilitate la data limita de depunere a ofertei din care sa rezulte cel putin informatiile legate de structura actionarilor, reprezentantilor legali, obiectul de activitate.Nota:
a. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din Certificatul Constatator emis de ONRC.
b. In cazul persoanelor fizice autorizate se vaprezenta autorizatia de functionare sau alte documente echivalente din care sa rezulte competenta acestora de a presta serviciile care fac obiectul prezentului contract.
c. Operatoriieconomici nerezidenti (straini): vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, din care sa rezulte abilitarea persoanei juridice/fizice straine de a presta serviciile care fac obiectul prezentului contract, in conformitate cu tara de origine/tara in care operatorul economic este stabilit.
d. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Se vor prezenta bilanturile contabile pe ultimii 3 ani (2009, 2010, 2011), din care rezulta cifra de afaceri medie globala (vizate si inregistrate de organele competente) sau, dupa caz, rapoarte anuale emise de auditori financiari sau societati specializate, ori scrisori de bonitate din partea bancilor sau alte documente edificatoare, cu conditia ca acestea sa contina informatiile relevante prin care ofertantul probeaza capacitatea sa economico-financiara.Se vor prezenta informatii generale aferente ultimilor trei ani din care sa reiasa ca media cifrei de afaceri globala a ofertantului pe ultimii trei ani (2009, 2010, 2011) este cel putin egala cu suma de 556.600 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1: Experienta similara
Lista privind principalele servicii prestate in ultimii 3 aniOfertantul (operator economic sau membrii asocierii impreuna) trebuie sa faca dovada realizarii unei experiente similare in ultimii 3 aniprin prezentarea unuia sau mai multor proiecte care sa fi avut in vedere activitati de implementare a unei solutii/sistem de stocare centralizata a datelor.
Se vor prezenta:
-Contractul/contractele sau dupa caz, principalele parti din contract/contracte sau alte documente contractuale (acceptante/recomandari/certificate constatatoare/anexe la contract etc) prin care se face dovada indeplinirii cerintei privind experienta similara;
Cerinta nr. 2 Personal:
-Declaratia privind personalul responsabil pentru indeplinirea contractului, impreuna cu informatiile referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea fiecarei persoane propuse in cadrul echipei pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii.Se vor completa Formulare 6, anexa la formularul 6, formularul 7, formularul 8
-Documente suport(diplome , certificari etc) din care sa rezulte faptul ca, din punctul de vedere al experientei si competentelor profesionale ale personalului de specialitate propus in cadrul echipei de proiect, se poate asigura indeplinirea la un nivel corespunzator a contractului care urmeaza sa fie atribuit, potrivit specificatiilor prevazute in caietul de sarcini;
Nota: a.Nu se accepta propunerea unor persoane de specialitate care sa ocupe doua sau mai multe pozitii din cele mentionate.
b.In cazul in care se propun persoane care nu sunt angajati ai ofertantului, pentru fiecare astfel de specialist se va prezenta dovada relatiei contractuale intre expert si ofertant si/sau se va completa de catre titular, se va semna si se va prezenta Declara?ia de disponibilitate conform modelului prevazut la Formularul nr. 7.
- se vor prezenta documente suport (diplome, certificari, recomandari, alte documente doveditoare)numai pt.ofertantul declarat castagator
Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de cel putin de urmatorul personal de specialitate necesar pentru indeplinirea contractului:
Manager de proiect
Studii superioare in unul din domeniile: Tehnic/IT&C/Stiinte exacte/Economic, dovedite prin diploma de licenta sau echivalent
Cunostinte privind o metodologie de proiect aplicabila in gestionarea proiectelor, dovedite prin prezentarea unei certificari de tipul PMP sau echivalent
Minim 1 proiect in domeniul IT in care expertul a participat in calitate de manager/responsabil de proiect
Se vor completa anexa la formularul 6 si formularul 7
- se vor prezenta documente suport (diplome, certificari, recomandari, alte documente doveditoare)
Specialist responsabil cu implementarea procesului de virtualizare si salvare a informatiilor
Studii superioare in unul din domeniile: Tehnic/IT&C/Stiinte exacte/Economic, dovedite prin diploma de licentaCunostinte certificate in domeniul proiectarii si administrarii solutiilor de virtualizare (VMware Certified Professional sau echivalent)
Abilitati demonstrate de administrare a informatiilor si management al performan?elor pentru sistemul de stocare oferit (Certified Data Management Administrator sau echivalent)
Minim 3 ani experienta in derularea activitatilor tehnice de proiectare si gestionare a proceselor tehnologice in domeniul IT
Se vor completa anexa la formularul 6 si formularul 7
- se vor prezenta documente suport (diplome, certificari, recomandari, alte documente doveditoare
Specialist responsabil instalare si configurare sistem Studii superioare in unul din domeniile: Tehnic/IT&C/Stiinte exacte/Economic, dovedite prin diploma de licentaCunostinte certificate in domeniul proiectarii, instalarii si configurarii solutiilor bazate pe sistemele server ofertate
Minim 3 ani experienta in derularea activitatilor specifice implementarii proiectelor in domeniul ITSe vor completa anexa la formularul 6 si formularul 7
- se vor prezenta documente suport (diplome, certificari, recomandari, alte documente doveditoare)
Expert responsabil cu securitatea informatiilorStudii superioare in unul din domeniile: Tehnic/IT&C/Stiinte exacte/Economic, dovedite prin diploma de licentaCunostinte privind securitatea sistemelor informatice dovedite prin certificareCertified Information Security Manager ? CISM/Certified Information Systems Security Professional ? CISSP sau echivalent
Cunostinte dovedite privind managementulsecuritatatii informatiilor conform standardului ISO27001 sau echivalent
Minim 3 ani experienta in domeniul managementului securitatii informatiilor in domeniul IT
Se vor completa anexa la formularul 6 si formularul 7
- se vor prezenta documente suport (diplome, certificari, recomandari, alte documente doveditoare)
Expert testare solutie
Studii superioare in unul din domeniile: Tehnic/IT&C/Stiinte exacte/Economic, dovedite prin diploma de licentaCunostinte avansate in domeniul testarii solutiilor/aplicatiilor informatice, dovedite prin certificari cum ar fi ISTQB ? Certified Tester sau echivalent
Minim 3 ani experienta in domeniul activitatilor de testare a aplicatiilor/solutiilor informaticeSe vor completa anexa la formularul 6 si formularul 7
- se vor prezenta documente suport (diplome, certificari, recomandari, alte documente doveditoare)
Cerinta nr.3
Informatii privindsubcontractan?ii
Lista cuprinzand subcontractantii cu specializarea acestora (semnat si stampilat de catre ofertant precum si de fiecare subcontractant in parte al acestuia). Se solicita datele de identificare ale subcontractatilor.
Cerinta nr. 1
Se solicita certificarea privind implementarea unui sistem deasigurare a calitatii conform cerintelorstandardului SR EN ISO 9001 sau echivalent.
==============================================Cerinta nr. 2
Se solicita certificarea privind implementarea unui sistem de management al securitatii informatiilor dupa unul din standardele seriei ISO 27001 sau echivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
Criterii
Pondere
Punctaj maxim
1.
Pretul ofertei
50%
50
Descriere: criteriu economic - Punctajul (50 puncte) pentru factorul de evaluare ?Pretul total? se acorda astfel:
2.
Cantitatea de memorie cache a echipamentului de stocare centralizata
20%
20
Descriere: vezi caiet sarcini
3.
Numarul de core-uri de procesare per server
20%
20
Descriere: vezi caiet sarcini
4.
Cantitatea de memorie RAM a serverelor
10%
10
Descriere: vezi caiet sarcini
Punctaj maxim componenta tehnica: 50
Pondere componenta tehnica: 50 %
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
113
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 10.12.2012 00:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
20.12.2012 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 21.12.2012 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Ofertele vor fi clasificate in ordinea descrescatoare a punctajului total calculat prin insumarea punctelor obtinute prin aplicarea fiecarui factor/subfactor de evaluare.Oferta care intruneste cel mai mare punctaj total va fi declarata castigatoare.In cazul in care in urma evaluarii se constata existenta a cel putin 2 oferte cu punctaj egal, se va lua in considerarepretul cel mai mic, iar in caz si de preturi egale se va proceda la solicitarea de clarificari prin intermediul SEAP in vederea incarcarii de noi documente care sa coduca la obtinerea unor preturi mai mici.Data pentru care se determina echivalenta leu/euro: cursul mediu B.N.R. comunicat la data publicarii invitatiei de participare.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213027075/+40 213027076, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac: Termenele de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute la art. 252^2 din O.U.G. nr34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Inspectia Muncii ? Serviciul Legislatie Contengios Administrativ
Adresa postala: str. Matei Voievod nr.14, sector 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 021455, Romania, Tel. +40 213027075, Email: [email protected], Fax: +40 213027075, Adresa internet (URL): www.inspectmun.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
28.11.2012 08:21