Licitatie Publica - Achizitia unor bunuri necesare implementarii proiectului Sistem de colectare si gestionare a deseurilor in zona Intorsura Buzaului
Anunt de participare numarul 49931/17.04.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Orasul Intorsura Buzaului (Consiliul Local - Primaria orasului Intorsura Buzaului)
Adresa postala: Str. Mihai Viteazu, nr 173, orasul Intorsura Buzaului, judetul Covasna, Localitatea: Intorsura Buzaului, Cod postal: 525300, Romania, Punct(e) de contact: Daniel Mihail Ola, Tel.0267/371212, 0267/370337, 0751216261, Email: [email protected], Fax: 0267/370337, 0267/371212, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitia unor bunuri necesare implementarii proiectului Sistem de colectare si gestionare a deseurilor in zona Intorsura Buzaului
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Primaria orasului Intorsura Buzaului
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
2 buc.autogunoiere compactoare pt.colectare deseuri1 buc. cap tractor (autospeciala cu carlig incarcare pt.transport containere de 40 mc)1 buc. Motostivuitor
containere de diferite marimi :80 l, 1, 1mc, 40 mc
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34144512-0 - Vehicule de compactare a deseurilor menajere (Rev.1)
28213800-6-Containere pentru deseuri (Rev.1)
29221800-2-Utilaje de ridicare, de manipulare, de incarcare sau de descarcare (Rev.1)
34144000-8-Autovehicule cu utilizare speciala (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
2 buc.autogunoiera de 16 mc, compactoare, dotate cu instalatii de manipulare activate hidraulic, 1 buc cap tractor (autospeciala cu carlig pt.manipulare si transport presocontainere)
3370 buc. container 80 L
100 buc. container 1, 1 mc
2 buc. container 40 mc
1 buc. motostivuitor
Valoarea estimata fara TVA: 425, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
3 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Se solicita garantie de participare in cuantum de: - 12.500 ron pentru Lot 1- 1000 ron pentru Lot 2
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantare prin Programul PHARECES 2003 Linia de buget RO 2003/005-551.05.03.03.10, Cofinantare de la bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere/subcontractare legalizata in fata notarului public, inainte de semnarea contractului
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii de eligibilitate;Confirmare privind plata taxelor si impozitelor. Documente care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica, Certificate constatatoare
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilanturile pe ultimii 3 ani (2005-2007);Cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani; Obligatii contractuale in desfasurare
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra de afaceri medie pe ultimii 3 ani pentru lotul 1 sa fie 1.200.0000 , iar pentru lotul 2 sa fie 75.000
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor livrari de produse similare in ultimii 3 ani.(Similar: vehicule pt.transport deseuri ).Informatii ref.personal specialitate propus pentru asigurarea controlului calitatii si pt.asigurare instruire beneficiar, informatii ref. la asigurare transport la locul de livrare, certificate sau alte documente care sa ateste conformitatea masinilor cu standardele cerute
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 23.05.2008 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
04.06.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 04.06.2008 12:00
Locul: Primaria orasului Intorsura Buzaului, sala de sedinte
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Orice ofertant prin reprezentantii sai imputernicitisa asiste la deschidere
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): PROGRAM PHARE 2003 CES"SCHEMA DE INVESTITII PENTRU PROIECTE MICI DE GESTIONARE A DESEURILOR"
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire se gaseste atasata prezentului anunt din SEAP, sau se poate solicita de la Autoritatea contractanta (personal sau prin mail)
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str.Stravopoleos nr.6 , sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.40(021)3104641, Fax: 40(021)3104641
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Tribunalul Covasna sectia de Contencios administrativ
Adresa postala: str. Kriza Janos, nr.2, Localitatea: Sfantu Gheorghe, Cod postal: 520023, Romania, Tel.40(0267)311606, Fax: 04(0267)316053
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
16.04.2008 11:17