Licitatie Publica - Achizitia unor bunuri necesare implementarii proiectului "Sistem de colectare selectiva si amenajare statie de transfer in zona municipiului Aiud"
Anunt de participare numarul 42689/07.02.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Municipiul Aiud
Adresa postala: str. Cuza Voda, nr. 1, Localitatea: Aiud, Cod postal: 515200, Romania, Punct(e) de contact: Delia Florea, Tel.0258861310, Email: [email protected], Fax: 0258861280, Adresa internet (URL): www.aiud.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitia unor bunuri necesare implementarii proiectului "Sistem de colectare selectiva si amenajare statie de transfer in zona municipiului Aiud"
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Aiud, jud. alba , Str. Tribun Tudoran, - zona destinata amplasamentului
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitia unor bunuri necesare implementarii proiectului Sistem de Colectare Selectiva si Amenajare Statie de Transfer in Zona Municipiului Aiud:
- Autoutilitara compactoare 18 mc - 2 buc
- Semiremorca 40 mc - 1 buc
- Container pentru deseuri 1100L - 117 buc
- Recipient 0, 4 mc- 170 buc
- Recipient 4 mc- 10 buc
- Container 40 mc- 3 buc
- Computer- 1 buc
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34144512-0 - Vehicule de compactare a deseurilor menajere (Rev.1)
28213800-6-Containere pentru deseuri (Rev.1)
30213000-5-Computere personale (Rev.1)
34220000-5-Remorci, semiremorci si containere mobile (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lotul 1
- Autoutilitara compactoare 18 mc - 2 buc
- Semiremorca 40 mc - 1 buc
Lotul 2
- Container pentru deseuri 1100L - 117 buc
- Recipient 0, 4 mc- 170 buc
- Recipient 4 mc- 10 buc
- Container 40 mc- 3 buc
Lotul 3
- Computer- 1 buc
Valoarea estimata fara TVA: 298, 450EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
3 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare: - 10.000 lei, lotul 1;
- 4.000 lei , lotul 2;
- 50 lei , lotul 3;
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Program PHARE 2003 CES si Buget Local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
- operatorii economici in nume propriu- asociere, cu nominalizarea liderului de asociatie- subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- declaratie privind eligibilitatea- declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181
- certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului
- Certificatul de inregistrare fiscala eliberat de Oficiul Registrului Comertului
- Certificat fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social
- Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social
- Pentru Persoane Fizice Autorizate - Autorizatie de functionare
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- fisa de informatii generale
- Se solicita sub forma de cerinta obligatorie prezentarea dovezii ca ofertantul a inregistrat in ultimii trei ani cifra medie de afaceri anuala dupa cum urmeaza :
a) pt. Lotul 1 cel putin 1.127.752 lei, respectiv 312.544 euro
b) pt. Lotul 2 cel putin 428.610 lei, respectiv 118.784 euro
c) pt. Lotul 3 cel putin 5.250 lei, respectiv 1.455 euro
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Lista principalelorbunuri similare livrate in ultimii 3 ani- Se solicita operatorilor economici prezentarea unor certificate prin care se atesta respectarea standardelor de asigurare a calitatii ISO, sau echivalent.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
pretul ofertei
75%
Descriere:
2.
caracteristicile tehnice
25%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
455 / 16.01.2008
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 28.03.2008 14:00
Documente de plata: DA
Pretul: 50 RON
Conditii si modalitate de plata: - din SEAP- de la sediul autoritatii contractante pentru suma de 50 lei
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
31.03.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 31.03.2008 12:00
Locul: PRIMARIA MUNICIPIULUIAIUD, Sala de sedinte
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
- operatorii economici si / sau imputerniciti ai acestora- comisia de evaluare
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): RO 2003 / 005-551.05.03.03.06
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.(+4) 021 310.46.41, Email: [email protected], Fax: (+4) 021 310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
conform reglementarilor in vigoare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Administratie Publica Locala, Juridic al Primariei municipiului Aiud
Adresa postala: Str. Cuza Voda, Nr. 1, Localitatea: Aiud, Cod postal: 515200, Romania, Tel.0258-861310, Email: [email protected], Fax: 0258-861280, Adresa internet (URL): www.aiud.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
05.02.2008 15:29