Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitia unor lucrari de executie necesare implementarii proiectului"Sistem de colectare si gestiune a deseurilor in zona Intorsura Buzaului"


Anunt de participare numarul 28995/21.08.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Orasul Intorsura Buzaului (Consiliul Local - Primaria orasului Intorsura Buzaului)
Adresa postala: Str. Mihai Viteazu, nr 173, orasul Intorsura Buzaului, judetul Covasna, Localitatea: Intorsura Buzaului, Cod postal: 525300, Romania, Punct(e) de contact: Daniel Mihail Ola, Tel.0267/371212, 0267/370337, 0751216261, Email: [email protected], Fax: 0267/370337, 0267/371212
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitia unor lucrari de executie necesare implementarii proiectului"Sistem de colectare si gestiune a deseurilor in zona Intorsura Buzaului"
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Orasul Intorsura Buzaului, depozitul de deseuri menajere
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Executia statiei de sortare in cadrul proiectului "Sistem de colectare si gestiune a deseurilor in zona Intorsura Buzaului
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45232470-7 - Statie de transfer de deseuri (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Suprafata destinata statiei este de 1500 mp
Valoarea estimata fara TVA: 292, 800EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
3 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare 9000 RONPerioada de valabilitate a garantiei de participare este de 90 zile
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Proiect finantat prin programul PHARE 2003
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Acord de asociere Subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea, Documente care demonstreaza neincadrarea in prevederile art. 181, Certificat fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale, Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala, Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului, Certificatul de inregistrare fiscala eliberat de Oficiul Registrului Comertului.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii general, informatii generale privind cifra de afaceri medie anuala pe ultimi 3 ani
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cuantumul solicitat pentru cifra de afaceri medie anuala este de 879000
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Lista contractelor prestate in ultimii 5 ani insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari
-Informatii referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre candidat/ofertant, in special pentru asigurarea controlului calitatii
-Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru executia lucrarilor
-Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic
-Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat, si a cadrelor de conducere in ultimi 3 ani
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 14.09.2007 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
24.09.2007 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
3luni (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 24.09.2007 12:00
Locul: Primaria orasului Intorsura Buzaului, str. Mihai Viteazu, nr. 173 Sala de sedinte
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei si imputernicitii ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Program finantat prin: PHARE 2003 PROGRAMUL DE COEZIUNE ECONOMICA SI SOCIALA Schema de investitii pentru proiecte mici de gestionare a deseurilor(faza pilot);
VI.3) Alte informatii
Primaria orasului Intorsura Buzaului nu transmite documente prin curierat rapid, doar prin posta cu confirmare de primire.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Email: [email protected], Fax: 021 310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Covasna sectia Contencios administrativ
Adresa postala: Str. Kriza Janos, nr. 2, Localitatea: Sfantu Gheorghe, Cod postal: 520023, Romania, Fax: 0267 316.053
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile de la luarea la cunostinta despre documentul pe care il contesta
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul de Investitii Achizitii publice din cadrul Primariei Orasului Intorsura Buzaului
Adresa postala: Str. Mihai Viteazu, nr. 173, Localitatea: Intorsura Buzaului, Cod postal: 525300, Romania, Tel.0267/371212, Fax: 0267/371212
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
21.08.2007 13:47
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer