Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - achizitia unor servicii de transport aerian


Anunt de participare numarul 70710/10.01.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
OFICIUL ROMINPENTRU IMIGRARI
Adresa postala: Str cpt. aviator Alexandru Serbanescu, nr. 50, Sector 1, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 014293, Romania, Punct(e) de contact: Gheorghe Mirescu, Tel.021/4107502, Email: [email protected], Fax: 021/4107502, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
achizitia unor servicii de transport aerian
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
3 - Servicii de transport aerian de calatori si de marfuri, exceptand transportul postal
Locul principal de prestare: biletele de avion vor fi livrate in str. lt. col. Marinescu Constantin nr. 15A, sector 5, Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu maxim 3 agenti economici
Durata acordului-cadru: 2 ani
Valoarea estimata fara TVA: 1, 491, 400RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: contractele subsecvente vor fi incheiate la 6 luni
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
atribuirea unui acord cadru de prestari servicii de transport aerian (bilete de avion)pe o perioada de 2 ani cu incheierea contractelor subsecvente la 6 luni prin reofertare
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
60420000-8 - Servicii de transport aerian ocazional (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
rezervarea si emiterea de bilete pentru destinatiile internationale prevazute in Caietul de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 1, 491, 400RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 01.04.2009 pana la 01.04.2011
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie de participare in valoare de 22371 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fondul European pentru Refugiati - Programul aual 2008 Fondul European pentru Integrare - Programul anual 2007 Fondul European pentru Returnare - Programul anual 2008 Bugetul de Stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art.44/OUG34/2006.Subcontractare conform art.45/OUG34/2006
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratii privind eligibilitatea
- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din ordonanta
- Certificat de atestare fiscala valabil la data deschiderii ofertelor, eliberat de autoritatea fiscala competenta, din care sa rezulte ca operatorul economic nu are datorii la bugetul general consolidat la data deschiderii ofertelor.
- Certificat fiscal cu privire la impozitele si taxele locale valabil la data deschiderii ofertelor, eliberat de autoritatea fiscala competenta, din care sa rezulte ca operatorul economic nu are datorii la bugetul local la data deschiderii ofertelor.
- Certificat constatatoreliberat de Oficiul National al Registrului Comertului (valabil la data depunerii ofertei) din care sa reiasa - obiectul de activitate al ofertantului includeprestarea serviciilor carefac obiectul licitatiei;
- Certificat I.A.T.Avalabil pe perioada derulariiacordului cadru
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Fisa de informatii generale-Bilant contabil-Declaratie privind cifra de afaceri globala pe ultimii trei ani
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-Bilantul contabil la 30.06.2008 sa fie vizat si inregistrat laorganele competente (copie)-Din declaratia sa rezulte ca cifra de afaceri pe ultimii trei anieste de minim1.500.000 RON
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Experientasimilara-Recomandare din partea altor beneficiari
-Standarde de asigurarea calitatii , copii ale documentelor de certificare a sistemului managementului calitatii la ofertant.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-Sa fi indeplinit in ultimii 3 ani un contract sau cumul de contracte de prestari servicii de transport aeriana caror valoare este de cel putin: 750.000RON-Se solicita prezentarea a minimunarecomandare din partea altor beneficiari ( semnata si stampilata-Documente emise de organisme independente prin care se atesta faptul ca operatorul economic respecta anumite standarde de calitate si care confirma certificarea sistemului calitatiidin gama ISO 9001.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 27.02.2009 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
05.03.2009 11:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 05.03.2009 12:00
Locul: str. lt. col. Marinescu Constantin nr. 15A, sector 5, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
art33(2)/HG925
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Sursele de finantare sunt si din fonduri europene, respectiv Fondul European pentru Refugiati Programul Anual 2008, Fondul European pentru Integrare Programul Anual 2007, Fondul European pentru Returnare Programul Anual 2008
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Adresa: str. Stavropoleos, nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
OFICIUL ROMIN PENTRU IMIGRARI
Adresa postala: str. Lt. col. C-tin Marinescu, nr. 15A, Sector 5, E-mail: Telefon: 021-.410.75.13, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 014293, Romania, Tel.410.75.10, Email: [email protected], Fax: 410.75.02, Adresa internet (URL): Adresa internet: www.ori.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
09.01.2009 14:15
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer