Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ?Achizitia unor servicii suplimentare de asistenta tehnica de specialitate in procesul de evaluare a propunerilor de proiecte depuse in cadrul operatiunilor din domeniile majore de interventie ale Axei Prioritare 4 a POS CCE.?


Anunt de participare numarul 107438/08.09.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MINISTERUL ECONOMIEI, COMERTULUI SI MEDIULUI DE AFACERI
Adresa postala:  CALEA VICTORIEI NR.152, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010096, Romania, Punct(e) de contact:  Florentina Constantinescu, Tel. 0212025227, Email:  [email protected], Fax:  0212025294, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
?Achizitia unor servicii suplimentare deasistenta tehnica de specialitate in procesul de evaluare a propunerilor de proiecte depuse in cadrul operatiunilor din domeniile majore de interventie ale Axei Prioritare 4 a POS CCE.?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
10 - Servicii de studiere a pietei si sondaje
Locul principal de prestare: Ministerul Economiei Comertului si Mediului de Afaceri
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Conform specificatiilor tehnice incluse in caietului de sarcini.
Proiectul va furniza asistenta tehnica Ministerului Economiei, Comertului si Mediului de Afaceri, Organismului Intermediar pentru Energie in vederea asigurarii unui proces calificat si transparentde evaluare tehnico-economicaa Cererilor de finantare (propunerilor de proiecte)care corespund obiectivelor Axei prioritare 4 a POS CCE.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79311300-0 - Servicii de analiza a studiilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform specificatiilor tehnice incluse in caietului de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 2, 045, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
14 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia pentru participare se va constitui pentru suma de 30.675 Lei sau 7.218 Euro , care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Proiect finantat din bugetul de statLinia de finantare 56.20 cu rambursarea a maxim 75 % din fondurile Axei de AT a POS CCE
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Acord de asociere legalizat
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Formularul 5 ? Declaratie privind calitatea de participant la procedura.
2.Formularul 6 ?Declaratie privind eligibilitatea.1. Certificat constatator eliberat de Ministerul Justitiei ? Oficiul Registrului Comertului sau echivalent din care sa rezulte numele complet, sediul, persoanele autorizate/administratori, actionari/asociati, activitate principala, activitati secundare, etc.;
3. Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea isi are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul de stat sau echivalent. Certificatul trebuie sa fie valabil la data deschiderii ofertelor.
4. Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, valabil la data deschiderii ofertelor.
5. Cazier judiciar pentru administrator(i) asa cum sunt mentionati in Certificatul Constatator precum si pentru persoana imputernicita (unde este cazul) ce semneaza declaratia referitoare la art.180 si art.181, respectiv Declaratie privind eligibilitatea ? Formular 6.
6. Cazier judiciar al companiei (pentru statele unde e aplicabil).
7. Cazier fiscal al companiei (pentru statele unde e aplicabil).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Formularul 7 ? Informatii generale.
2.Bilanturile contabile privind exercitiile financiare aferente anilor 2007, 2008 si 2009, vizate si inregistrate de organele competente in conditiile art. 185 din OUG nr.34/2006 modificata si completata.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
a) Media profitului net al ofertantului (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna) ultimii trei ani trebuie sa fie pozitiva.b) Media Cifrei de afaceri a ofertantului (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna) pe ultimii trei ani trebuie sa fie cel putin de: 1.000.000 Lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Formularul nr. 8 ? Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani
2.Resurse umane si structura managementului
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1. Ofertantul (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna) a finalizat in ultimii 3 ani(calculati pana la termenul limita de depunere a ofertelor), maximum 5 contracte in domeniul prestariiserviciilor privind dezvoltarea de proiecte si/sau evaluarea tehnica si financiara a proiectelor; participarea ofertantului lacontract in mod cumulativ a fost de minimum1.000.000 Lei.2. a)Personalul angajat permanent (individual sau asociere) pe fiecare din ultimii 3 ani (2007, 2008, 2009). trebuie sa fie de minim 10 persoane, din care minim 4 persoane sa aiba competentele/calificarea necesara in domeniul elaborarii/evaluarii proiectelor.b). Cerinte minime pentru specialisti (Experti evaluatori si experti juridici).b.1. Experti evaluatoriVor fi propusi cel putin 16 experti evaluatori, din care: - 8 experti evaluatori pe domeniul energetic;
- 8 experti evaluatori pe domeniul economic.b.2. Experti juridici (4 experti).
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
30%
Descriere: Componenta financiara
2.
Propunere tehnica
70%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 18.10.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
25.10.2010 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 25.10.2010 12:00
Locul: MECMA, cam. 227
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti imputerniciti ai operatorilor economici care au depus oferte
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiect finantat din bugetul de statLinia de finantare 56.20 cu rambursarea a maxim 75 % din fondurile Axei de AT a POS CCE
Tip de finantare: Cofinantare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. +4021 310 46 41, Email:  [email protected], Fax:  +4021 310 46 42, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala:  Splaiul Independentei nr. 5, ,Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  050091, Romania, Tel. 004 021 319 51 80, Fax:  004 021 319 16 74, Adresa internet (URL):  www.just.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Eventuale contestatii se pot depune in orice faza a procedurii, in 10 zile incepand din ziua urmatoare luarii la cunostiinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
DIRECTIA GENERALA JURIDICA SI RELATII INSTITUTIONALE
Adresa postala:  Calea Victoriei nr. 152, sector 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010096, Romania, Tel. +40 21 2025424, Fax:  +40 21 2025424
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
07.09.2010 11:07
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer