Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - achizitia unui echipament de debitare automata si ambalare marcaje


Anunt de participare numarul 141341/29.12.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA "IMPRIMERIA NATIONALA" - S.A.
Adresa postala: BD. ALEXANDRU IOAN CUZA, 56, SECTOR 1, BUCURESTI - SEDIU SOCIALBD. IULIU MANIU NR. 244D, SECTOR 6, BUCURESTI - PUNCT DE LUCRUBD. IULIU MANIU NR. 224, SECTOR 6, BUCURESTI - PUNCT DE LUCRU, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011056, Romania, Punct(e) de contact: Mihaela Fibinger, Tel. +40 214348821, In atentia: Serv Achizitii, Email: [email protected], Fax: +40 214348821, Adresa internet (URL): www.cnin.ro/, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Companie Nationala
Activitate (activitati)
Altele: Productie poligrafica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
achizitia unui echipament de debitare automata si ambalare marcaje
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: punctul de lucru al beneficiarului, situat in Bdul Iuliu Maniu nr. 244D, sector 6, Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
achizitia unui echipament de debitare automata si ambalare marcaje
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
30174000-9 - Masini de fabricat etichete (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
1 buc echipament de debitare automata si ambalare marcaje, conform caiet sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 1, 995, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
3 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare va fi constituita de catre ofertant, in cuantum de 37905, 00 lei, exclusiv TVA (1995000 leix1.9%).Pierderea garantiei de participare se produce in urmatoarele situatii in conformitate cu art. 87 din HG 925/2006 actualizata.Garantia de participare este necesara pentru a proteja autoritatea contractanta fata de riscul unui eventual comportament necorespunzator al ofertantului, pe intreaga perioada derulata pana la incheierea contractului. Forma de constituire a garantiei de participare in conformitate cu art 86 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare : a)printr-un instrument de garantare, emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada de valabilitate prevazuta in documentatia de atribuire.b)virament bancar cu OP in contul IBAN RO53RZBR0000060003138747 deschis la RAIFFEISEN BANK - SUCURSALA MUNICIPIULUI BUCURESTI, CUI RO 2779625, cu conditia confirmarii de catre banca emitenta pana la data depunerii ofertelor. Conform art.278ยน*)-(1) din oug 34/2006 actualizata, daca ofertantul depune o contestatie la CNSC? in masura in care Consiliul respinge contestatia ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului: - intre 420.001 lei si 4.200.000 lei inclusiv - 4.200 lei + 0, 1% din ceea ce depaseste 420.001 lei; Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 120 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor.In vederea restituirii de catre autoritatea contractanta a garantiei de participare, se va completa Formular nr. 10, in original, semnat si stampilat. Model de Scrisoare de garantie bancara, conform Formularului nr. 12. 10 % din valoarea fara TVA a contractului, emisa in termen de maxim 10 zile de la data intrarii in vigoare a contractului, Prevederile art. 90, alin. 1-3 din HG nr. 925 din 19 iulie 2006 pentru aprobarea normelor de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de achizitie publica din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, se aplica in mod corespunzator. Pentru cei care fac dovada de IMM, cuantumul garantiei de buna executie este de 5 % din valoarea contractului. Modul de constituire a garantiei de buna executie conform art. 90 din HG 925/2006 actualizata modificat de HG 1045 din 2011
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1 : Declaratie privind situatia personala a operatorului economic ? in original, semnata si stampilata de reprezentantul legal in conformitate cu Formularul nr. 1
Cerinta nr. 2 : Certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice eliberat de Administratia Finantelor Publice privind obligatiile de plata la bugetul de stat, din care sa reiasa ca nu figureaza cu obligatii neachitate scadente in luna anterioara celei in care se prezinta ofertele ? in original / copie legalizata sau in copie lizibila, semnata si stampilata de catre reprezentantul legal al ofertantului, cu mentiunea ?conform cu originalul?.
Cerinta nr. 3 : Certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice privind impozitele si taxele locale si alte venituri ale bugetului local, din care sa reiasa ca nu figureaza cu obligatii neachitate scadente in luna anterioara celei in care se prezinta ofertele ? in original / copie legalizata sau in copie lizibila, semnata si stampilata de catre reprezentantul legal al ofertantului, cu mentiunea ?conform cu originalul?.
Cerinta nr. 4 : Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, potrivit Ordinului nr. 314/12.10.2010 al A.N.R.M.A.P., conform Formularului nr. 2 in original, semnat si stampilat de reprezentantul legal.
Cerinta nr. 5 : Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69?1 (evitarea conflictului de interese) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, conform Formularului nr. 3 in original, semnat si stampilat de reprezentantul legal.
Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt urmatoarele:
1. Consiliul de administratie- Andrei Laurentiu DUMITRU? presedinte;
- Alin CHITU? membru;
- Vicentiu Octavian ZORZOLAN ? membru;
- Valentin VAGAON ? membru;
- Simona-Teodora FORSEA ? membru.
2. Avizare documentatie procedura de atribuire- Valentin VAGAON ? Director General;
- Cristian IORGULESCU? Director Executiv Direc?ia Tehnica;
- Liliana MOISA ? sef Serviciu Aprovizionare;
- Consilier Juridic ? Serviciul Juridic si Verificarea Legalitatii Actelor;
- Ingrid QUIRSFELD-ZIMERMAN ? Sef Serviciu Achizitii.Persoane juridice/fizice straine:
- se va prezenta echivalentul documentelor de mai sus.* In cazul in care la procedura se prezinta un mandatar al ofertantului, acesta va prezenta un mandat de la societatea in cauza, care sa dovedeasca faptul ca acesta este mandatat sa reprezinte ofertantul la procedura de achizitie. Cerinta nr. 1 : Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului inainte de data limita de depunere a ofertelor, din care sa rezulte existenta codurilor CAEN corespunzatoare obiectului achizitiei - original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
Persoane juridice/fizice straine:
- se va prezenta echivalentul documentului de mai susNOTA : In cazul intreprinderilor mici si mijlocii, declaratia pe propria raspundere a reprezentantului/ reprezentantilor legal/legali al/ai intreprinderii interesate privind incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii. Declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii va fi completata conform modelului prevazut in anexa 1 din Legea 346/14.07.2004, cu modificarile si completarile ulterioare, si va fi prezentata in original.Dovezile privind calitatea de I.M.M. sunt necesare in vederea reducerii cu 50% a valorilor pentru criteriile legate de garantia de participare si de garantia de buna executie.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1 : Fisa de informatii generale
Media cifrei de afaceri in domeniul de activitate pe ultimii 3 ani
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1 : o lista a principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Livrarile de produse se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea livrarilor de produse se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic
NU SE SOLICITA
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Durata runda 24h. Invitatia se transmite pe cale electronica. Notificarile vor fi transmise de sistem, prin e-mail. Atribuirea se va face pe baza rezultatului obtinut in urma finalizarii licitatiei electronice. Licitatia electronica nu poate fi oprita daca oferta nu s-a imbunatit in runda precedenta. Ofertantii nu pot vedea cea mai buna oferta. Licitatia nu se prelungeste automat, in cazul modificarii clasamentului. Ofertantii nu pot vedea nr de participanti inscrisi la licitatie.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 20.02.2013 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
25.02.2013 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 25.02.2013 11:00
Locul: punctul de lucru al autoritatii contractante situat in Bdul Iuliu Maniu nr. 244D, sector 6, Buc
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Conform prevederilor art 164 din OUG 34/2006 mentionam urmatoarele: Elementele ofertei care vor face obiectul procesului repetitiv de ofertare este pretul.Nu sunt impuse limite ale valorilor pana la care elementele prevazute la lit a) pot fi imbunata?ite.Licitatia electronica nu poate fi oprita daca oferta nu s-a imbunatatit in runda precedenta.Ofertantii nu pot vedea cea mai buna oferta;Licitatia nu se prelungeste automat, in cazul modificarii clasamentului. Ofertantii nu pot vedea numarul de participanti inscrisi la licitatie.Daca doua sau mai multe oferte clasate pe primul loc contin acelasi pret, autoritatea contractanta va solicita ofertantilor care au ofertat cel mai mic pret o noua propunere financiara in plic inchis, caz in care contractul va fi atribuit ofertantului a carei noua propunere financiara are pretul cel mai scazut.Pentru vizualizarea documentatiei de atribuire incarcate in SEAP operatorii economici trebuie sa aiba un program necesar vizualizarii fisierelor semnate electronic (acest program fiind disponibil gratuit pe site-urile furnizorilor de semnatura electronica).
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
termenul de depunere al contestatiei este de cel mult 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic si Verificarea Legalitatii Actelor
Adresa postala: Bdul Iuliu Maniu nr. 244D, sector 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 061126, Romania, Tel. +40 214348802, Email: [email protected], Fax: +40 214348810, Adresa internet (URL): www.cnin.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
27.12.2012 15:29
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer