Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitia unui mamograf digital cu statie de procesare la Centrul Medical de Excelenta al Fundatiei Renasterea, situat in Bucuresti, str. Virgil Plesoianu, nr. 87 sector 1.


Anunt de participare numarul 92394/23.12.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Fundatia Renasterea pentru Educatie, Sanatate si Cultura
Adresa postala: Str. Mihai Eminescu 44-48, apt. 13, sector 2, Bucuresti, Romania, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010516, Romania, Punct(e) de contact: Cristina Jitariu, Tel.+40 21 212 0212, Email: [email protected], Fax: +40 21 212 0213, Adresa internet (URL): www.fundatiarenasterea.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Fundatie
Activitate (activitati)
- Sanatate- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitia unui mamograf digital cu statie de procesare la Centrul Medical de Excelenta al Fundatiei Renasterea, situat in Bucuresti, str. Virgil Plesoianu, nr. 87 sector 1.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Bucuresti, str. Virgil Plesoianu, nr. 87 sector 1.
Codul NUTS: RO - ROMANIA
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitia unui mamograf digital cu statie de procesare
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33111650-2 - Aparate de mamografie (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 1, 250, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
5 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
1.000 de lei, sub forma de scrisoare de garantie, valabila 90 de zile de la data limita de deschidere a ofertelor
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Plata serviciilor se va face din Fonduri europene prin mecanismul financiar SEE 2004-2009 (2004-2009 EEA Financial Mechanism)
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a denunta unilateral/rezilia contractul in situatia in care este sistata finantarea Proiectului.
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea
Declaratie privind calitatea de participant la procedura
Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006Declaratie pe proprie raspundere privind indeplinirea, la data de 31.12.2009 sau ulterior, (i) a obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale si (ii) a obligatiilor de plata catre bugetul general consolidatCertificatul de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa tribunalul in a carui raza teritoriala isi are sediul ofertantul, in copie legalizata
Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa tribunalul in a carui raza teritoriala isi are sediul ofertantul
Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional (pentru persoane juridice straine)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ultima balanta de verificare contabilaBilantul contabil la 31 decembrie 2008
Fisa de informatii generale, , din care sa rezulte ca(i) profitul net pe ultimii 3 ani (2006, 2007, 2008) este pozitiv si(ii) media cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani (2006, 2007, 2008) este de cel putin 2.500.000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista principalelor livrari de produse similare din ultimii 3 ani
Declaratie pe proprie raspundere privind (i) detinerea, pe teritoriul Romaniei, a unui service specializat, care asigura piesele de schimb pentru intretinere si reparatii in perioada de garantie si post-garantie, autorizat de Ministerul Sanatatii sau (ii) a incheierii unui contract de service cu un prestator specializat, care asigura piesele de schimb pentru intretinere si reparatii in perioada de garantie si post-garantie
- Declaratia si certificatul de conformitate, eliberata de producatorulprodusului in conformitate cu prevederile HG nr. 911/2005
Autorizatia de livrare eliberata de producatorul sau importatorul produsului
Autorizatie de securitate radiologica pentru produsul ofertat, emisa de catre Comisia Nationala pentru Controlul Activitatilor Nucleare (CNCAN) din Romania sau de catre autoritati din CE similare CNCAN, conform cu ultimele reglementari in vigoare in CE in domeniul radiatiilor ionizante cu aplicatie de diagnostic medical
Declaratie cu privire la intentia de a subcontracta
Declaratie pe proprie raspundere privind sistemul de management al calitatii in conformitate cu standardul ISO 9001
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 02.02.2010 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
02.02.2010 13:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 02.02.2010 14:00
Locul: Punctul de lucru al Fundatiei: str. Mihai Eminescu nr 44-48, et 6, ap. 13, Sector 1, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Numarul de participanti din partea aceluiasi ofertant nu poate fi mai mare de doi, persoanele imputernicite urmand sa prezinte o copie a cartii de identitate
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Fonduri europene prin Mecanismul Financiar SEE 2004-2009 (2004-2009 EEA Financial Mechanism).
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National pentru Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleus nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel
Adresa postala: Soseaua Oltenitei nr. 107-117, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 041318, Romania, Tel.021/3323564, Fax: 021/3323564
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Fundatia Renasterea pentru Educatie, Sanatate si Cultura
Adresa postala: Str. Mihai Eminescu nr.44-48, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011958, Romania, Tel.0212120212, Email: [email protected], Fax: 0212120213, Adresa internet (URL): www.fundatiarenasterea.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
18.12.2009 11:10
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer