Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - achizitia unui obiectiv functional de supraveghere audio video rutiera


Anunt de participare numarul 139316/02.10.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Directia Generala de Politie Locala si Control a Municipiului Bucuresti
Adresa postala: bld. Libertatii, nr. 18, bl.104, sector 5, bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050706, Romania, Punct(e) de contact: gabriel florin andrei, Tel. +40 731199333, Email: [email protected], Fax: +40 215391509, Adresa internet (URL): www.plmb.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
achizitia unui obiectiv functional de supraveghere audio video rutiera
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: b-dul libertatii nr 18, bl 104, sector 5
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
achizitia unui obiectiv functional de supraveghere audio video rutiera
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
32330000-5 - Aparate audio si video de inregistrare si redare (Rev.2)
32323300-6-Echipament video (Rev.2)
39173000-5-Unitati de stocare (Rev.2)
48218000-9-Pachete software pentru gestionarea licentelor (Rev.2)
51310000-8-Servicii de instalare de echipament radio, de televiziune, audio si video (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
1
Valoarea estimata fara TVA: 2, 177, 419.36RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
15 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garan?ia de participare ? perioada de valabilitate a garan?iei de participareeste de 90 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor , cuantumul garan?iei de participare va fi in suma de43548, 39 lei reprezentand2% din valoarea estimata a contractului?i se va constitui sub forma unui instrument de garantare emis in condi?iile legii de catre o societate bancara sau o societate de asigurari sau cu OP ? formularul 13 se prezinta in original, in cuantumul ?i pentru perioada prevazuta mai sus.Garantia de participare va fi retinuta de catre autoritatea contractanta in oricare din urmatoarele situatii: Ofertantul isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteiaOferta sa fiind stabilita castigatoare, ofertantul refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a oferteiGarantia de participare constituita de ofertanti se returneaza de catre autoritatea contractanta dupa semnarea contractului de achizitiei publica cu ofertantul declarat castigator, dar nu mai tarziu de 3 zile lucratoare de la data expirarii perioadei de valabilitate a oferteiIn cazul ofertantilor din categoria IMM, garantia de participare se poate constitui in procent de 5% din valoarea contractului, fara TVA. In acest caz ofertantul va prezenta o declartie pe proprie raspundere, conform Anexei 1 din Legea 346/2004 din care sa rezulte ca se incadreaza in categoria IMMContul in care se va depune garantia de participare : RO93TREZ7055006XXX006860, Trezorerie sector 5, Bucuresti Garan?ia de buna execu?ie ? garan?ia reprezinta 5% din valoarea fara TVA a contr se constitue printr-un doc de garantare emis de o soc bancara/societate de asigurari.daca garntia este redusa ca val ac are dreptul de a accepta depunerea la caserie a unor sume in numerar, HG1045/2011.Garantia se constitue in termen de 5 zile lucratoare de la semnarea contractuluiNeconstituirea garantiei in termenul precizat, da dreptul autoritatii contractante de a retine garantia de participare - formularul 18.Constituirea garantiei ste obligatie contractuala.pentru ofertanti din categoria IMM, garantia este de 5% din valoarea contractului, fara TVA. In acest caz ofertantul va prezenta o declartie pe proprie raspundere, conform Anexei 1 din Legea 346/2004 sa rezulte ca se incadreaza in categoria IMMgarantia este valabila inca 14 zile de la finalizarea contractuluiGarantia va fi retinuta/restituita in conditiile prevazute la art. 91 si 92 din HGR/2006
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declara?ie privind eligibilitateaCerin?a obligatorie ? se va completa formular 12A
Declara?ie privind calitatea de participant la proceduraCerin?a obligatorie -se va completaformular 12CDeclara?ie privind neancadrarea in prevederile art. 181din OUG 34/2006 Cerin?a obligatorie ? formularul 12B
Certificat de atestare fiscala emis de ANAF, care sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele in original, copie legalizatasau copie lizibila cu men?iunea conform cu originalul?.
Certificat de atestare fiscala privind taxele si impozitele locale, care sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertelein original, copie legalizatasau copie lizibila cu men?iunea conform cu originalul?.
Din certificate trebuie sa rezulte situatia datoriilor scadente de plata a impozitelor si taxelor catre stat, in luna anterioara celei in care se deschid ofertele.
Declara?ie pe propria raspundere privind neancadrarea in prevederile art 69^1 cu modificari ?i completari Se va completa formularul C2 privind conflictul de interese pentru ofertan?i/candida?i. In ceea ce prive?te organizarea, derularea , finalizarea procedurii de atribuire, persoanele cu func?ie de decizie in cadrul institu?iei sunt: Dir. Gen Ion ?incu, ?ef Serviciu buget Mihaela Carnaru, ?ef Juridic Carmen Barbu, ?ef Serviciu Achizi?ii Investi?ii Andrei Gabriel, Primar Gen Sorin Mircea Oprescu , consilieri locali: Anton Mihaela.Baica?an Irimie Gabriel, Badulescu Adrian, Boaja Minica, Capota Bogdan Alex., Chiri? Nariana, Cosma Maria, Cruceanu Elena, Deaconescu Ionel Cristinel, Draghici Aurelia Gra?iela, Florescu Drago?, Gaf Deac Ion, Giugulea Doru Mihai, Gorodea Tiberiu Silviu, Grogorescu Robert, Ilie Petre, Iovici Victor, Iva?cu Tiberiu, Merean ?tefan. Mihailescu Ion, Mihailovici Virginia, Murg Calin, Neagu Mihai, Nedelcu Costel, Neme? Carmen, Nicorescu Virgil, Ni?u Robert, Paduraru Alex., Parvu Cosmin, Pop Romeo, Popa Grigore, Popa Maria, Popescu Costin, Potera?u Cornel, Prioteasa Doru, Purcarea Sorin, Radoi Silviu, Raicu Mircea, Raileanu Marius, Rizoiu Mircea, Ro?e?i George, Scarlat Horia, Sitaru Janina, Stan Ion, Stan Nicu?or, Tanase Ion, ?apardel Ana Claudia, ?ica Hora?iu, Toma Veronica, Tudor Popescu Cristian, Untaru Virgil, Vladan Florin, Voicu Mihai, Zidarescu Ionela
Certificat de participare cu oferta independenta Cerin?a obligatorie ? se va completa formularul privind Certificatul de participant la procedura Persoane juridice romane Cerin?a obligatorieCertificatul Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? din care sa rezulte obiectul de activitate al ofertantului emis in luna anterioara datei deschiderii ofertelor;Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantului clasat pe primul loc, prezentarea de catre acesta a certificatului constatator emis de catre Oficiul National al Registrului Comertului, in original , copie legalizata, copie lizibila cu men?iunea conform cu originalul
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
fisa de informatii generale completare si prezentare.
Cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani 2009, 2010, 2011 trebuie sa fie de cel putin 2177419, 36 lei exclusiv TVA.curs euro mediu anual 2009-4, 2373, 2010-4, 2099, 2011-4, 2379
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani, cu nominalizarea a max 3 contracte avand ca obiect furnizarea de produse similare cu cele ale contractului care urmeaza sa fie atribuit, a caror valoare cumulata sa fie de minim 2177419, 36 lei, exclusiv TVA.Pentru dovedirea celor declarate ofertantii vor depune documente relevante ale contractelor sau recomandari cu mentiunea ?conform cu originalul?, care contin informatii privind durata, obiectul, valoarea, etc. Completare si prezentare tabel anexa lista, contract/document constatator
Ofertantul va prezenta documente de la alti clienti care desfasoara activitati operative in diferite zone geografice sau de la producator (recomandari, cazuri implementate etc), care sa ateste experienta in configurarea si instalarea sistemelor audio-video mobile.
Ofertantul va prezenta dovada certificarii ISO 9001:2008pentru sistemul propriu de asigurare a calitatii, sau alte documente echivalente . Certificatul va fi prezentat in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul si trebuie sa fie valabil la data depunerii ofertei.
Ofertantul va prezenta dovada certificarii ISO 27001:2006 pentru sistemul propriu de management al securitatii informatieisau alte documente echivalente. Certificatul va fi prezentat in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conformcu originalul si trebuie sa fie valabil la data depunerii ofertei
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 02.11.2012 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
16.11.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 16.11.2012 12:00
Locul: la sediul autoritati contractante din b-dul libertati nr.18 bl 104 sect.5 bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
persoanele imputernicite din partea operatorului economic
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
obiectivul funcíonalaudio video de supraveghere rutiera este platit din maimulte articole bugetare32323300-6 - 241935.48 lei, 39173000-5-322580.64 le, 51310000-8- 887096.77 lei, 48218000-9 - 725806.45 lei valoarea estimata este de 2177419.36 lei, in cazul in care procedura de atribuire este offline si se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita reofertarea inplic inchis, in vederea departajari ofertelor
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
termenele de exercitarea caii de atac sunt cele prevazute la art 256^2 din oug 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
directia generala de politie locala si control a municipiului bucuresti
Adresa postala: b-dul libertatii nr 18, bl 104, sector 5, Localitatea: buucresti, Cod postal: 050706, Romania, Tel. +40 731199333, Email: [email protected], Fax: +40 215391509
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
01.10.2012 14:19
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer