Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitia unui serviciu de monitorizarea interventiilor ANB prin sisteme GPS furnizate in cadrul pachetului.


Anunt de participare (utilitati) numarul 86938/22.09.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
APA NOVA BUCURESTI
Adresa postala: Splaiul Independentei, nr. 235, sector 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 060041, Romania, Punct(e) de contact: Adrian Anghel, Tel.021.314.01.10, Email: [email protected], Fax: 021.314.30.95, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Ap
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Achizitia unui serviciu de monitorizarea interventiilor ANB prin sisteme GPS furnizate in cadrul pachetului.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
7 - Servicii informatice si servicii conexe
Locul principal de prestare: Mun. Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 3 ani
Valoarea estimata fara TVA: 360, 000EUR
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitia unui serviciu de monitorizarea interventiilor ANB prin sisteme GPS furnizate in cadrul pachetului.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
72318000-7 - Servicii de transmisie de date (Rev.2)
72212100-0-Servicii de dezvoltare de software specific industriei (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Achizitia unui serviciu de monitorizarea interventiilor ANB prin sisteme GPS si a consumuluivehiculelor pentru un parc de minim 200 de autovehicule in primul an, cu posibilitatea de extindere la maxim 500 de autovehicule ANB, pe raza Municipiului Bucuresti si in aria limitrofa, in conformitate cu cele specificate in caietul de sarcini. Sistemul va trebui sa se integreze (sa fie compatibil) actualulului sistem de monitorizare utilizat la Hidrocuratitoarele ANB, conform cerintelor descrise in caietul de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 360, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie de participare - 8.000 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse de finantare - surse proprii ANB
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere, subcontractanti
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea;. Certificat constator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat;
Certificat constator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor locale.
Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie Nationala sau Teritoriala, care sa contina informatii despre: capital social, puncte de lucru, date identificare asociati, stare actuala firma.Certificatul constatator se depune in original.
Certificat de inregistrare societate (cod unic de inregistrare si cod fiscal) emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie Nationala sau Teritoriala.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Bilant contabil la 30.06.2009, vizat si inregistrat de organele competente;
2. Se solicita ca suma Cifrei de Afaceri (CA) in ultimii 3 ani (2006, 2007, 2008) sa fie de minim 600.000 euro.3. Cifra de Afaceri in domeniul monitorizarii unui parc de vehicule, in ultimul an (2008), sa fie de minim 250.000 Euro. Cerinta se va dovedi prin declaratie pe proprie raspundere, autoritatea contractanta rezervandu-si dreptul de a verifica conformitatea celor declarate.4. Calculul coeficientilor: Lichiditate generala si Solvabilitate patrimonialase prezinta prin inscrisuri distincte si se calculeaza de catre ofertanti cu date din bilantul contabil de la 31.12.2008.Coeficientiise calculeaza conform O.M.F. 1752/2005 pentru Aprobarea Reglementarilor Contabile conform cu Directivele Europene.Calculul lichiditatii si al solvabilitatii se face respectandu-seformulelede mai jos:
Lichiditate generala
active circulante /datorii curente x 100; indicatorul trebuie sa fie peste procentul de 95%;
Solvabilitate patrimoniala
capital propriu/total pasiv x 100, unde total pasiv = datorii < 1 an + datorii > 1 an + Capital propriu + Provizioane + Venituri in avans; incadrarea valorii indicatorului sa fie peste procentul de 30%
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Se vor prezenta documente din care sa reiasa ca operatorul economic a incheiat minim 3 contracte de furnizare similare in ultimii 3 ani (2006, 2007, 2008). Valoarea cumulata a celor 3 contracte trebuie sa fie mai mare sau egala cu480.000 lei.
2. Se va prezenta dovada monitorizarii unui numar de cel putin 500 de masini cu sistemul furnizorului in Uniunea Europeana, la nivelul anului 2008, prin prezentarea unui tabel cu urmatoarele informatii: numele clientului; numarul de masini monitorizate cu sistemul furnizorului; data inceperii contractului, tara, autoritatea rezervandu-si dreptul de a verifica conformitatea celor declarate.
3. Candidatii trebuie sa furnizeze un suport tehnic care indeplineste urmatoarea conditie : sa fie furnizat de catre o structura localizata pe teritoriul Romaniei.
4. Echipamentele trebuie sa fie certificate conform normelor europene de produs. Atelierul care executa montajul echipamentelor trebuie sa fiecertificat RAR (sau echivalentul european) copii dupa certificate.
5. Se solicita prezentarea a minim 3 recomandari din partea clientilor pentru care ofertantul a efectuat livrari in ultimii 3 ani.
6. Certificate emise de organisme independente care atesta respectarea standardelor de asigurare a calitatii, respectivISO 9001 sau alte dovezi si documente echivalente care confirma asigurarea calitatii;
8. Autorizarea operatorului economic de catre producator pentru livrarea produselor;
9.Se vor asuma conditiile de confidentialitate si securitate informatice ANBprin semnarea fisei repective de la capitolul Formulare.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Operatorii economici pentru a putea participa la faza finala de licitatie electronica, trebuie sa fie inscrisi obligatoriu in Sisetmul Electronic al Achizitiilor Publice (SEAP)
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 09.10.2009 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
12.10.2009 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 12.10.2009 11:00
Locul: Directia Logistica - Splaiul Independentei, nr. 235, parter, corp C1, sector 6, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
La deschiderea ofertelor pot fi prezentidelegati ai ofertantilor care au depus oferta. Calitatea de delegat se atesta printr-o imputernicire scrisa, semnata si stampilata corespunzator.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CNSC
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021.310.46.41, Fax: 021.310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel
Adresa postala: Splaiul Independentei, nr. 5, sector 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: -, Romania, Tel.021.319.51.80, Fax: 021.319.51.81
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic al S.C. APA NOVA BUCURESTI S.A.
Adresa postala: Str. Ion Brezoianu, nr. 23-25, etaj 2, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010136, Romania, Tel.021.314.40.07, Fax: 021.314.46.48
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
18.09.2009 13:59
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer