Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ACHIZITIA UNUI SISTEM DE BIOARHIVARE


Anunt de participare numarul 89807/29.10.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Institutul de Biologie si Patologie Celulara ' Nicolae Simionescu'
Adresa postala: Strada B.P.Hasdeu Numarul 8 Sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050568, Romania, Punct(e) de contact: Sorin Constantinescu, Tel.021.319.45.18, Email: [email protected], Fax: 021.319.45.19, Adresa internet (URL): www.icbp.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
Altele: Cercetare fundamentala
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ACHIZITIA UNUI SISTEM DE BIOARHIVARE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Strada B.P.Hasdeu Numarul 8 Sector 5
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
SISTEM DE BIOARHIVARE
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
42513000-5 - Echipamente de refrigerare si de congelare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
1 SISTEM, CONFORM CAIETULUI DE SARCINI.
Valoarea estimata fara TVA: 514, 764RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare: 10295.28 leiechivalent a 2400 EURO , la curs BNR, din data de 27.10.2009, 1EURO=4, 2897RON.Garantie de buna executie :5 % din valoarea contractului atribuit, in lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
POS CCE, Axa Prioritara 2 Competitivitate prin cercetare, dezvoltare tehnologica si inovare, Operatiunea 2.2.1 Plata conform clauze contractuale contract de finantare nerambursabila
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere/subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratie privind eligibilitatea (formularul 12A)-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta (formularul 12B)- Certificate constatatoare ( in original sau copie legalizata ) privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurari sociale de stat (formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care candidatul/ofertantul este rezident) , valabile la data deschiderii ofertelor.-Certificat de inregistrare emis de Oficiul National al Registrului Comertului/alte documente echivalente; din document sa rezulte ca operatorul este inregistrat si/sau atestat si/sau are autorizatie de functionare.- Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului in conformitate cu prevederile Legii 29/1990 republicata privind Registrul Comertului; din document sa reiasa ca ofertantul are prevazut in obiectul de activitate, furnizarea tipului de de produse solicitate ( in original sau copie legalizata ).-Certificat de inregistrare in scopuri de TVA emis de Agentia Nationala de Administrare Fiscala (codul fiscal);
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Informatii generale cu declararea cifrei de afaceri pe ultimii trei ani (formular 2B).a)- rezultatul exercitiilor financiare pe ultimii 3 ani ( bilant contabil prescurtat, vizat si inregistrat de organele competente, pe care ofertantul avea obligatia sa il depuna, potrivit legii; contul profit si pierdere si datele informative).
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a. Sa faca dovada autorizatiei pentru livrarea produselor emisa de producator.b. Formularul C1 Lista principalelor livrari de produse, SIMILARE, in ultimii 3 ani cu anexa cuprinzand valori, perioade livrare, beneficiari / cantitati, Se solicita documente de certificare a sistemului managementului calitatii la ofertant si producator.Din documente sa rezulte faptul ca ofertantul si producatorul au implementat un sistem de management al calitatii, pentru produsele ofertate. Documentele emise de entitati independente autorizate sa certifice sistemul calitatii la operatorii economici si sa fie in termenul de valabilitate.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Licitatia electronica 1 runda, cu o zi;va incepe dupa 2 zile, de la transmiterea invitatiei;participa op. economici inregistrati in SEAP, invitati la aceasta faza.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 13.11.2009 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
17.11.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 17.11.2009 10:30
Locul: Sediul autoritatii contractante
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Ofertanti cu imputerniciri
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiect finantat din fonduri comunitare, POS CCE, AXA PRIORITARA 2- Competitivitate prin cercetare, dezvoltare tehnologica si inovare; Operatiunea 2.2.1-dezvoltarea infrastructurii C-D existente si crearea de noi infrastructuri C-D.
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 30081, Romania, Tel.021/310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021/310.46.41, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Instanta competenta (Curtea de Apel Bucuresti)
Adresa postala: Splaiul Independentei nr. 5, Sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Afghanistan, Tel.021.3195180, Email: [email protected], Fax: 021.332.1240, Adresa internet (URL): www.cabuc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile, conform art. 256^2 din OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
INSTITUTUL DE BIOLOGIE SI PATOLOGIE CELULARA N. SIMIONESCU
Adresa postala: Str. BP Hasdeu NR. 8, sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050568, Romania, Tel.021 319 4518, Fax: 021 319 4519
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
28.10.2009 20:15
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer