Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitia unui sistem de monitorizare si alarmare in caz de dezastru (SMAD) in cadrul proiectului ?Actiuni comune pentru managementul situatiilor de urgenta in caz de evenimente hidro-meteorologice si poluari accidentale ale apei? (JAMES), care consta in


Anunt de participare numarul 140347/09.11.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JUDETUL GIURGIU
Adresa postala: str. Bucuresti, nr.10, Localitatea: Giurgiu, Cod postal: 080045, Romania, Punct(e) de contact: Diana Ghetu, Tel. +40 0372462635, In atentia: Lidia Pana, Email: [email protected], Fax: +40 0372462666, Adresa internet (URL): www.cjgiurgiu.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitia unui sistem de monitorizare si alarmare in caz de dezastru (SMAD) in cadrul proiectului?Actiuni comune pentru managementul situatiilor de urgenta in caz de evenimente hidro-meteorologice si poluari accidentale ale apei? (JAMES), care consta infurnizare echipamente, prestare servicii, proiectare si executie lucrari.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Giurgiu
Codul NUTS: RO314 - Giurgiu
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitia unui sistem de monitorizare si alarmare in caz de dezastru (SMAD) in regiunea transfrontaliera Giurgiu-Ruse. SMAD se va constitui ca un centru comun de monitorizare, coordonare si decizie in caz de situatii de urgenta. Ca si suport decizional, sistemul va utiliza toate informatiile furnizate de catre institutiile romane si bulgare implicate. Aceste informatii vor constitui o baza de date comuna complexa, care trebuie sa permita efectuarea de previziuni, sa ofere harti cu riscurile pentru inundatii sau alte evenimente hidro-meteorologice si, de asemenea, sa alerteze oamenii, prin componenta specifica a sistemului.
SMAD va include urmatoarele componente: ?Centru de comanda si control;
?Echipament cu sirene electronice care va completa dotarea existenta a ISU si va fi integrat in cadrul acesteia;
?Centru de comanda pentru sistemul de avertizare si un sistem telefonic de avertizare pentru grupurile de persoane implicate in interventia si administrarea situatiilor de criza;?Centru de date cu echipamente IT (servere, software, web, GIS, echipamente de retea, etc.);
?Software de baza:
oSisteme de operare atat pentru client cat si pentru server;
oSistem antivirus;
oSistem de baza de date;
?Sisteme de infrastructura de software: Portal;
Subsistem WEB-GIS;
Subsistem de gestionare a documentelor;
Subsistem de securitate;
Subsistem pentru integrarea altor aplicatii sau institutii;Subsistem de verificare a procesului;
?Aplicatii software specializate:
Sistem de suport tactic de interventie si exercitiu;
Sistem de analiza a riscurilor;
Sistem de simulare si modelare;
Sistem de gestionare a materialelor periculoase;
Sistem de gestionare a proprietarilor;
Sistem de gestionare a populatiilor si a zonelor urbane;
Sistem de gestionare a adaposturilor;
Sistem de management al instruirilor;
Sistem de raportare operationala;
Descrierea amanuntita a acestor componente si functionalitatile lor se gaseste in Caietul de Sarcini.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
48000000-8 - Pachete software si sisteme informatice (Rev.2)
35240000-8-Sirene (Rev.2)
38221000-0-Sisteme Informationale Geografice (GIS sau echivalent) (Rev.2)
45000000-7-Lucrari de constructii (Rev.2)
71322000-1-Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform specificatiilor din Caietul de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 9, 459, 219.7RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
8 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este 180.000, 00 lei. Pentru o garantie de participare depusa in euro, echivalenta se va face la cursul mediu comunicat de B.N.R. la din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.Valabilitatea garantiei de participare este 120 zile de la data limita de primire a ofertelor;Autoritatea contractanta(AC)poate solicita prelungirea valabilitatii garantiei, iar ofertantul are obligatia sa extinda perioada de valabilitate a garantiei pentru participare in mod corespunzator.Ofertantul are obligatia de a comunica AC daca este sau nu este de acord cu prelungirea perioadei de valabilitate a garantiei de participare.Ofertantul care nu este de acord cu extinderea perioadei de valabilitate a garantiei de participare/nu prelungeste valabilitatea garantiei de participare, va fi exclus de la procedura, fara ca acest fapt sa atraga pierderea garantiei pentru participare.Garantia de participare se poate constitui prin: virament bancar (contul RO27TREZ3215006XXX000137 deschis la Trezoreria Giurgiu, cod fiscal: 4938042) cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la data limita stabilita pentru deschiderea ofertelor.sauprintr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.Garantia trebuie sa fie irevocabila.Nota: In cazul constituirii garantiei de participare printr-un instrument de garantare emis de o societate bancara/societate de asigurari se va completa Formularul 16 sau un alt model care sa contina cel putin datele din acest formular si se va depune in original, prin posta la sediul Autoritatii contractante sau direct la registratura acesteia (Giurgiu, str.Bucuresti, nr.10, parter, Registratura, camera 4), pana la data limita stabilita pentru deschiderea ofertelor. Cuantumul garantiei de buna executie: 10% din pretul contractului fara TVA.Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale in conformitate cu prevederile H.G. nr. 1045/2011.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat, Bugetul local, Programul de Cooperare Transfrontaliera Romania - Bulgaria 2007-2013
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se vor prezenta:
-Formularul nr. 1 ? Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare;Acest formular va fi completat de ofertant/ofertantul asociat/ tertul sustinator
-Cazierul judiciar si cazierul fiscal pentru operatorul economic;
-Formularul nr. 2? Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare; Acest formular va fi completat de ofertant/ofertantul asociat/ tertul sustinator
-Certificatul eliberat de Administratia Finantelor Publice din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile fiscale de plata catre bugetul de stat;
-Certificatul eliberat de Autoritatile Publice Locale din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile de plata catre bugetul local;
-Formularul nr. 5-Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr.314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta;
-Formularul nr. 4 - Declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69 1 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare (evitarea conflictului de interese cu persoane care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante).
Acest formular va fi completat de ofertant/ofertantul asociat/subcontractant/tertul sustinator.
Persoanele cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante implicate in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procesului de achizitie sunt: Presedinte ? Vasile Mustatea; Vicepresedinte - Dumitru Gavrila;Vicepresedinte - Marciu Ovidiu Cristian Dan;Secretar al judetului ? Dinu Florian; Director executiv, Directia achizitii si investitii publice ? Pana Lidia Doina; Director executiv, Directia achizitii si investitii publice ? Pana Lidia; Director adjunct Cristian Tone; Sef Seviciu, Serv. buget finante contabilitate ? Stanculescu Florentina; Consilier Compartimentul tehnic - Peicea Monica; Consilieri judeteni: TeodorescuViorel, Dobre Aurelia, Ionita Lucian, Basangiac Constantin, Stenghel Cristian, MateiDumitru, Grecu Valentin Puiu, Ciobanu Constantin, Paun Dumitru, Bardan Daniela, Matei Catalin, Udroiu Victor, Tuturescu Marin, ChiranAlin, Panait Gherghina, Grigore Dumitru, Micu Ioan, Chiran Adrian, Ciobanu Liliana, Cuc Alexandru, Mardare Stelian, Palalau Stelian, Buga Adriana, Bold Cristian, Buduru Constantin, Pana Mariean, Andrei Cornel.
Ofertantii, persoane juridice straine care nu sunt legal infiintate in Romania, vor trebui sa prezinte o declaratie pe proprie raspundere prin care, in cazul in care oferta este declarata castigatoare, isi asuma responsabilitatea: a.ca in termen de 30 de zile de la comunicarea instiintarii vor prezenta dovada deschiderii unui punct de lucru in Romania.b.inaintea incheierii contractului, in cazul asocierii cu persoane juridice romane, vor imputernici pe unul din asociatii inregistrati in Romania pentru indeplinirea obligatiilor contractuale ce ii revin fiecarui asociat, prin legalizarea asociatiei si inregistrarea acestei asocieri la autoritatea fiscala competenta, conform prevederilor legislatiei fiscale din Romania in vigoare.Nota:
- Dovada achitarii taxelor se va face prin prezentarea formularelor tip emise de organismele competente privind indeplinirea obligatiilor de plata.- Certificatele fiscale vor prezenta situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.- Persoanele juridice straine, pentru dovedirea cerintelor referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local, CAS (pentru statele in care autoritatile fiscale nu colecteaza si CAS), vor prezenta orice documente edificatoare eliberate de autoritati din tara de origine (certificate/alte documente echivalente)Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.- In cazul unei asocierii, fiecare asociat trebuie sa prezinte aceste documente
-documentele vor fi prezentate in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?
Documentele prezentate de persoanele juridice straine, vor fi insotite de traducerea autorizata a acestora, in limba romana. In acestscop, ofertantul/ofertantii asociati va prezenta/vor prezenta
Persoane juridice romane
-Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic.Informatiile din certificatul constatator trebuie sa fie reale la data limita de depunere a ofertelor.
Lipsa codului CAEN aferent desfasurarii activitatii care face obiectul achizitiei din domeniile de activitate declarate la Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie Nationala sau Teritoriala, descalifica ofertantul sau asocierea.Persoane juridice straine-Documente edificatoare care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana juridica, din care sa rezulte obiectul de activitate, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit.Persoanele juridice straine legal infiintate in Romania(daca este cazul), vor depune documente care vor demonstra forma legala de inregistrare in Romania.Informatiile din documentele prezentate trebuie sa fie reale la data limita de depunere a ofertelor.Lipsa domeniului de activitate aferent desfasurarii activitatii care face obiectul achizitiei din domeniile de activitate declarate, descalifica ofertantul sau asocierea.Nota:
- documentele vor fi prezentate in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?
Documentele prezentate de persoanele juridice straine, vor fi insotite de traducerea autorizata a acestora, in limba romana.
- In cazul unei asocierii, fiecare asociat trebuie sa prezinte aceste documente.- Ofertantul clasat pe primul loc, la solicitarea autoritatii contractante, inainte de transmitarea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, va prezenta pentru conformitate certificatul constatator/documentele edificatoare in original sau copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Media cifrei de afaceri globale pe ultimii trei ani (2009, 2010, 2011) sa fie de cel putin: 9.400.000 lei.
Bilanturile contabile pe ultimii trei ani(2009, 2010, 2011) inregistrate la organele, competente in conformitate cu prevederile legale in vigoare/alte documente edificatoare care sa certifice indeplinirea cerintei obligatorii privind cifra de afaceri.
Nota: Documentele vor fi prezentate in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?
Documentele prezentate de persoanele juridice straine, vor fi insotite de traducerea autorizata a acestora, in limba romana.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista a principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati, in copie lizibila cu mentiunea?conform cu originalul?
Documentele prezentate de persoanele juridice straine, vor fi insotite de traducerea autorizata a acestora, in limba romana.
Ofertantul va face dovada ca a indeplinit in ultimii 3 ani cel putin un contract?maxim 5 contracte similare cu cel care face obiectul achizitiei.
Implementarea contractului/telor trebuie sa fi presupus cel putin urmatoarele componente/functionalitati:
-livrare componente hardware si software (software de sistem si software de aplicatie cu componenta GIS), prestare servicii de analiza, proiectare si dezvoltare, implementare si instruire;
-activitati de analiza, evaluare si sinteza referitoare la situatiile de urgenta;
-crearea unei baze de date geo-referentiale-componenta de monitorizare;
-integrare cu alte sisteme informationale.
Se vor prezenta: certificate/contracte/proceseverbale/documente emise de principalii beneficiari, clienti privati sau autoritati contractante.
Declaratia privind informatii referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant.
Nota:
- In cazul in care se propun persoane care nu sunt angajati ai ofertantului, pentru fiecare astfel de specialist se va prezenta Declaratia de disponibilitate conform Formularul nr. 9completa, semnata de catre expert.- Nu se accepta propunerea unor persoane de specialitate care sa ocupe doua sau mai multe pozitii din cele mentionate.
- Documentele prezentate de persoanele juridice straine, vor fi insotite de traducerea autorizata a acestora, in limba romana.
Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune:
a)Coordonator proiect-Studii universitare absolvite in domeniul economic sau IT&C-Cunostinte fundamentale pentru aplicarea unei metodologii de proiect recunoscute.Se va prezenta certificat/diploma emisa de instit.autorizate in domeniul formarii managementului de proiect(ex: Project Management Professionalsau echivalent)-Cunostinte fundamentale obtinute in urma absolvirii a cel putin un curs in domeniul gestionarii si preventiei riscurilor in managementul proiectului.Se va prezenta certificat/diploma emis de organisme/institutii autorizate (ex: Risc Management Foundation sau echivalent)-Competente certificate dobandite in urma absolvirii a cel putin un curs in domeniul gestionarii serviciilor IT.Se va prezenta certificat/diploma emis de organisme/institutii autorizate(ex: ITIL Foundation sau echivalent)
Exp. prof. generala: -Minim 5 aniExp. prof. specifica: implicarea intr-un proiect de implementare a unui sistem IT de monitorizare.
b) Responsabil AnalizaCalificari si competente
-Studii universitare absolvite in domeniul tehnic sau IT&C
-Cunostinte fundamentale teoretice in realizarea analizei si proiectarii sistemelor. Se vor prezenta certificate/diplome , care sa ateste cunostintele detinute in domeniul analizei si proiectarii sistemelor, emise de institutii autorizate. (Certified Business Analyst Professional sau echivalent)- Cunostinte doveditein cel putin o tehnologie software recunoscuta.Se vor prezenta certificate/diplomeemise de institutii autorizate care atesta specializarea in tehnologia software.
Experienta profesionala generala: -Minim 5 aniExperienta profesionala specifica:
- implicarea intr-un proiect de implementare a unui sistem IT de monitorizare
c) Coordonator dezvoltare solutii softwareCalificari si competente
-Studii universitare absolvite in domeniul tehnic sau IT&C
-Cunostinte fundamentale teoretice privind devoltarea solutiilor software.Se vor prezenta certificate/diplome de absolvire, care sa ateste cunostintele de nivel profesional detinute in domeniul dezvoltarii solutiilor/aplicatiilor software cum ar fi Microsoft Certified Professional Developer (MCPD) sau echivalent, emise de institutii autorizate.
Experienta profesionala generala:
-Minim 5 ani experienta profesionalaExperienta profesionala specifica:
- implicarea intr-un proiect de implementare a unui sistem IT de monitorizare
d) Expert GISCalificari si competente
-Studii universitare absolvite in domeniul tehnic, economic sau IT&C
-Participarea la cel putin un curs in domeniul utilizarii instrumentelor de analiza GIS si a fluxurilor de lucru.Se vor prezenta certificate/diplome de absolvire, care sa ateste cunostintele detinute in domeniul utilizarii instrumentelor de analiza GIS si a fluxurilor de lucru (ArcGIS fluxuri de lucru si analize sau echivalent)
-Cunostinte fundamentale privind gestionarea datelor geospatiale.Se vor prezenta certificate/diplome de absolvire, care sa ateste cunostintele detinute in domeniul managementului datelor geospatiale(ArcGIS gestionare date sau echivalent) , emise de institutii autorizate.
Experienta profesionala generala: -Minim 5 aniExperienta profesionala specifica:
- implicarea intr-un proiect de implementare a unui sistem IT de monitorizare
e) Expert hardware si comunicatiiCalificari si competente
-Studii universitare absolvite in domeniul tehnic sau IT&C
-Cunostinte fundamentale detinute in vederea implementarii, verificarii si depanarii retelelor de comunicatie, cum ar fi Cisco Certified Network Professional sau echivalent
-Cunostinte aprofundate ale principiilor si conceptelor de proiectare a retelelor de comunicatii demonstrate prin detinerea de certificate/diplome cum ar fi Cisco Certified Design Professional sau echivalent.
Experienta profesionala generala:
Experienta profesionala generala: -Minim 5 aniExperienta profesionala specifica:
- implicarea intr-un proiect de implementare a unui sistem IT de monitorizare
f) Expert TestareCalificari si competente
-Studii universitare absolvite in domeniul tehnic, economic sau IT&C
-Specializarea profesionala in domeniul testarii IT.Se vor prezenta certificate/diplome de absolvire, care sa ateste detinerea cunostintelor in domeniul testarii IT, cum ar fi ISTQB Certified Tester sau echivalent, emise de institutii autorizate.
-Competente profesionale obtinute in urma absolvirii a cel putin unui curs in domeniul analizei de test de nivel avansat.Se vor prezenta certificate/diplome de absolvire, care sa ateste cunostintele detinute in domeniul analizei de test de nivel avansat cum ar fi Test Analyst (Certified Tester Advanced Levelsau echivalent), emise de institutii autorizate.
Experienta profesionala generala: -Minim 5 aniExperienta profesionala specifica:
- implicarea intr-un proiect de implementare a unui sistem IT de monitorizare
g) Expert executie lucrari
- Studii universitare absolvite in domeniul constructiilor civile
Experienta profesionala generala: -Minim 5 aniExperienta profesionala specifica:
- implicarea intr-un proiect de executie lucrari
Documente suport din care sa rezulte faptul ca, din punctul de vedere al experientei si competentelor profesionale ale personalului de specialitate propus in cadrul echipei de proiect, se poate asigura indeplinirea la un nivel corespunzator a contractului care urmeaza sa fie atribuit, potrivit specificatiilor prevazute in caietul de sarcini.- CV-ul (Formularul nr.10), semnat in original, cuprinzand informa?ii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea persoanei responsabile pentru indeplinirea contractului de furnizare
-copii dupa: diplome, adeverinte, autorizatii, atestate (mentionate in CV)- copii dupa cartile de munca/alte documente doveditoare care sa ateste vechimea in munca
- in cazul in care persoana propusa nu este angajata a ofertantului, se va completa si semna de catre titular, in original: Declaratia de disponibilitate (Formularul nr.9).
Pentru ofertantul clasat pe primul loc se va solicita prezentarea de documente care sa ateste experienta prezentata in CV.
Nota: Nu se accepta nominalizarea unui specialist pentru doua sau mai multe pozitii din cele mentionate.
Informatii privind subcontractantii - partea/partile din contract pe care urmeaza sa o/le subcontracteze si datele de recunoastere a subcontractantilor propusi;(daca este cazul)
Informatii privind asociatii.(daca este cazul)
In cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare, ofertantii au obligatia sa legalizeze asocierea inainte sau la data semnarii contractului.
Implementarea unui sistem de asigurare a calitatii conform cerintelor standardului SR EN ISO 9001 sau echivalent, pentru domeniul de activitate
care face obiectul achizitiei, in termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor (se vor accepta si certificate emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene).
Nota: - Documentul se va depune de catre fiecare asociat in parte.
- Documentele solicitate la aceasta cerinta, vor fi prezentate in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?
Documentele prezentate de persoanele juridice straine, vor fi insotite de traducerea autorizata a acestora, in limba romana.
Ofertantul va demonstra implementarea unui sistem privind managementul securitatii informatiei conform standardului ISO 27001 sau echivalent.
Implementarea unui sistem de management al securitatii informatiilor conf.cerintelor standardului ISO 27001 sau echivalent, pentru domeniul de activitate care face obiectul achizitiei, in termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor (se vor accepta si certificate emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene).
Nota: - Documentul se va depune de catre fiecare asociat in parte.
- Documentele solicitate la aceasta cerinta, vor fi prezentate in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
Documentele prezentate de persoanele juridice straine, vor fi insotite de traducerea autorizata a acestora, in limba romana.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Autoritatea Contractanta va instiinta, prin SEAP, ofertantii ai caror oferte au fost declarate admisibile, despre data si ora rundei finale de licitatie electronica.Va fi organizata o singura runda cu durata de 1 zi in urma careia va fi stabilit clasamentul final al ofertelor.Pentru a putea participa la licitatiaelectronica, ofertantii vor trebui sa fie inregistrati in SEAP.Procesul repetitiv se va referi numai la pret. Ofertantii pot vedea cea mai buna oferta: Nu.Ofertantii pot vedea nr. de participanti inscrisi la licitatie: Da.Ofertantii pot vedea locul in clasament: Da.Valoarea procentuala a pasului de licitatie este de 0, 25% din valoarea estimata. Licitatia se prelungeste automat, in cazul modificarii clasamentului: Da. Cerin?ele tehnice ?i cele referitoare la condi?iile ?i modalitatea de participare laetapa finala de licita?ie electronica ?i de desfa?urare a acesteia sunt disponibile pe site-ul www.e-licitatie.ro
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 04.01.2013 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
07.01.2013 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 08.01.2013 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Program Programul de Cooperare Transfrontaliera Romania - Bulgaria 2007-2013
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Altul (Programul de Cooperare Transfrontaliera Romania - Bulgaria 2007)
VI.3) Alte informatii
In cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita clarificari prin intermediul S.E.A.P., in vederea incarcarii electronice de catre operatorii economici de documente care contin noi preturi.Pentru vizualizarea documenta?iei de atribuire incarcate in SEAP operatorii economici trebuie sa aiba un program necesar vizualizarii fi?ierelor semnate electronic(acest program fiind disponibil gratuit pe site-urile furnizorilor de semnatura electronica).Obiecte suplimentare: 72590000-7 Servicii informatice profesionale48820000-2 Servere30232110-8 Imprimante laser30232130-4 Imprimante grafice color51611100-9 Servicii de instalare de hardware30210000-4 Masini de procesare a datelor(hardware)30213000-5 Computere personale30213100-6 Computere portabile32344230-7 Statii radio32344280-2 Radiouri portabile
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In conformitate cu art. 256 indice 2 din OUG 34/2006 - 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia juridica si administratie publica locala din cadrul Consiliului Judetean Giurgiu
Adresa postala: Sos. Bucuresti, nr. 10, Localitatea: Giurgiu, Cod postal: 080045, Romania, Tel. +40 0372462622, Email: [email protected], Fax: +40 372462651, Adresa internet (URL): www.cjgiurgiu.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
08.11.2012 11:36
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer