Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitia unui Sistem de Monitorizare si Avertizare pentru Managementul situatiilor de urgenta in caz de dezastre provocate de fenomene hidrologice, meteorologice si de poluare a mediului


Anunt de participare numarul 132749/24.01.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CONSILIUL JUDETEAN OLT
Adresa postala: B.dul A.I. CUZA nr. 14, Localitatea: Slatina, Cod postal: 230025, Romania, Punct(e) de contact: Ovidiu Gerard Oanca, Tel. +40 0249431080, Email: [email protected], Fax: +40 0249431122, Adresa internet (URL): www.cjolt.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitia unui Sistem de Monitorizare si Avertizare pentru Managementul situatiilor de urgenta in caz de dezastre provocate de fenomene hidrologice, meteorologice si de poluare a mediului
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Consiliul Judetean Olt
Codul NUTS: RO414 - Olt
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Consiliul Judetean Olt in parteneriat cu Municipalitatea Belene (Bulgaria) doreste implementarea unui sistem de monitorizare si avertizare in caz de dezastru cu scopul de imbunatatire a schimbului de informatii intre institutiile implicate in managementul situatiilor de urgenta si pentru adoptarea rapida a celor mai bune decizii in situatiile respective. Sistemul de monitorizare si avertizare va oferi suportul informational necesar pentru factorul decizional prin achizitia si distributia de informatii legate de situatia de urgenta si de efectele acesteia.
Achizitia Sistemului de monitorizare si alarma in caz de dezastru se va realiza in conformitate cu cerintele minime precizate in Caietul de Sarcini.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
48000000-8 - Pachete software si sisteme informatice (Rev.2)
30213100-6-Computere portabile (Rev.2)
32420000-3-Echipament de retea (Rev.2)
32570000-9-Echipament de comunicatii (Rev.2)
48820000-2-Servere (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform specificatiilor din Caietul de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 13, 910, 748RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este de 278.214leiPerioada de valabilitate a garantiei pentru participare - 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor .Pentru constituirea garantiei de participare prin ordin de plata contul este: RO95TREZ5065006XXX000247 deschis la Trezoreria Slatina, cod fiscal 4394706Garantia trebuie sa fie irevocabila.Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa: -conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat; sau-neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.Garantia de participare se poate constitui si prin: -depunerea la casieria autoritatii contractante a unui ordin de plata sau a unei file cec, cu conditia confirmarii acestora decatre banca pana la data deschiderii ofertelor.sau-depunenerea la casieria autoritatii contractante a unei sume in numerar. Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea totala a contractului.Garantia de buna executie se constituie prin printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari in conditiile art. 90 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006.Ofertantul declarat castigator are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractului in conditiile de mai sus cel mai tarziu in termen de 15 zile de la data semnarii contractului, sub sanctiunea rezilierii acestuia.Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de buna executie conform prevederilor art. 91- 92 din H.G. nr. 925/2006.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri nerambursabile FEDR - 84, 82%Bugetul Consiliului Judetean Olt ? 2, 18%Bugetul national ? 13 %
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitateaSolicitat¦Nesolicitat?
Cerinte : prezentarea declaratiilor de eligibilitate si a declaratiei privind respectarea art.181Oferta este considerata inacceptabila atunci cand este depusa de un ofertant care, in ultimii 5 ani, a fost condamnat, prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru participare la activitati ale unei organizatii criminale, pentru coruptie, pentru frauda si/sau pentru spalare de bani.Poate fi exclus dintr-o procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica, respectiv nu este eligibil, orice ofertant care se afla in oricare dintre urmatoarele situatii:
a)este in stare de faliment ca urmare a hotararii pronun?ate de judecatorul sindic ;
c) nu si-aindeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit
c1)in ultimii 2 ani nu si-aindeplinitsau si-a indeplinitin mod defectuos obligatiile contractuale, din motive imputabile ofertantului , fapt care nu a produs sau nu este de natura sa produca grave prejudicii beneficiarilor mei;d) afost condamnat, in ultimii trei ani, prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru o fapta care a adus atingere eticii profesionale sau pentru comiterea unei greseli in materie profesionala.
e) prezinta informatii false sau nu prezinta informatiile solicitate de catre autoritatea contractanta, in scopul demonstrarii indeplinirii criteriilor de calificare si selectie.
In cazul in care ofertantul beneficiaza de sustinere conform art. 186 si 190 din OUG 34/2006, se va prezenta angajamentul de sustinere, iarsustinatorii acestuia trebuie sa prezinte aceste formulare. Sustinatorul va prezenta declaratia conf. art.181 ? art.a, c1, d.1. Ofertantul trebuie sa completeze Formularul 4.1.1.A si Formularul 4.1.1.B.
In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formulare.
Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plataSolicitat¦Nesolicitat?
Persoanele juridice romane vor prezenta certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor de stat, inclusiv cele locale, care sa ateste ca firma ofertanta nu se inregistreaza cu datorii, respectiv:
? certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale si alte venituri ale impozitului local, emis de serviciul public pentru finante publice locale
? certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata catre bugetul general consolidat (bugetul de stat, bugetul asigurarilor sociale de stat, bugetul asigurarilor de sanatate, bugetul asigurarilor de somaj), emis de Ministerul Finantelor prin Agentia Nationala de Administrare Fiscala - Directia Generala a Finantelor Publice
Din aceste certificate fiscale trebuie sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile fiscale de plata catre bugetul de stat, la data termenului legal al scadentei de plata dinaintea datei de depunere a ofertei. Prin termen legal al scadentei de plata se intelege data de 25 a fiecarei luni.
Se vor prezenta in original sau copie conform cu originalul.
Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator eliberat de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta.
Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din O.U.G. nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
Aceste documente vor fi prezentate in original sau copie conform cu originalul, insotite de traducerea autorizata in limba romana.
In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.
Cerintele privind obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor , aprobate de catre organele competente in domeniu
?certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale si alte venituri ale impozitului local, emis de serviciul public pentru finante publice locale
?certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata catre bugetul general consolidat (bugetul de stat, bugetul asigurarilor sociale de stat, bugetul asigurarilor de sanatate, bugetul asigurarilor de somaj), emis de Ministerul Finantelor prin Agentia Nationala de Administrare Fiscala - Directia Generala a Finantelor Publice
Se vor prezenta in original sau copie conform cu originalul.
In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.
Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta
Solicitat¦Nesolicitat?
Se va completa si prezenta Formularul nr. 2A. conform Ordinului ANRMAP nr. 314/2010
DECLARATIE
privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1
Solicitat¦Nesolicitat?
Se va completa si prezenta Formularul nr. 2B. conform Ordinului ANRMAP nr. 509/2011
Persoanecu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire:
Presedinte ? Paul Stanescu
Vicepresedinte ? Ioan NedeleaVicepresedinte ? Ioan Ciugulea
Director executiv ? Constanta DumitruDirector executiv ? Gugiu NicolaeSef serviciu achizitii, licitatii, contractari ? Ovidiu Gerard OancaSef serviciu juridic ? Ana Venera StefanescuSef serviciu dezvoltare regionala ? Daniela Lungu Documente care dovedesc forma de inregistrare
Solicitat¦Nesolicitat?
Se va prezenta Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, in raza caruia este situat sediul ofertantului, cu cel mult 30 de zile inainte de data limita de depunere a ofertei, din care sa rezulte:
-obiectul de activitate care trebuie sa corespunda obiectului contractului care urmeaza sa fie atribuit, -faptul ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei sau ca ofertantul este in incapacitate de plata, lichidare voluntara sau alte proceduri care au ca efect juridic suspendarea activitatii/dizolvarea persoanei juridice.
Nota:
a)Persoanele fizice autorizate: vor prezenta Autorizatia de functionare/Certificat de inregistrare sau alte documente echivalente din care sa rezulte competenta acestora de a furniza/presta produsele/serviciile care fac obiectul prezentului contract;
b)Operatoriieconomici nerezidenti (straini): vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, din care sa rezulte autorizarea persoanei juridice/fizice straine de a furniza produsele sau a presta serviciile care fac obiectul prezentului contract, in conformitate cu reglementarile din tara de origine/tara in care operatorul economic este stabilit.
c)Documentele emise in alta limba se vor prezenta insotite de traducerea autorizata a acestora in limba romana.
Initial potentialii ofertanti vor prezenta Certificatul Constatator incopie lizibila conform cu originalulOfertantul castigator la solicitarea Autoritatii Contractante inainte de transmiterea comuncarilor privind rezultatul procedurii va fi notificat sa prezinte Certificatul Constatator pentru conformitate in orginalSe va prezenta Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, in raza caruia este situat sediul ofertantului, cu cel mult 30 de zile inainte de data limita de depunere a ofertei.Initial potentialii ofertanti vor prezenta Certificatul Constatator incopie lizibila conform cu originalulOfertantul castigator la solicitarea Autoritatii Contractante inainte de transmiterea comuncarilor privind rezultatul procedurii va fi notificat sa prezinte Certificatul Constatator pentru conformitate in orginal sau copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privindsituatia economico-financiara
Solicitat ¦Nesolicitat ?
Cerinta minima: Ofertantul trebuie sa fi realizat o cifra medie de afaceri globala pe ultimii trei ani de minim 25.000.000 lei .
Nota: Pentru calcul cifrei de afaceri exprimate in alta moneda decat Lei se va folosi cursul mediu comunicat de catre Banca Nationala a Romaniei pentru anii indicati.
(www.bnr.ro)AnCurs mediuLeu-Euro
20104, 2099
20094, 2373
20083, 6827b.Operatorii economici nerezidenti (straini):
In masura in care pentru operatorii economici nerezidenti, publicarea bilanturilor contabile nu este prevazuta de legislatia tarii de origine/tarii in care este stabilit operatorul economic, atunci acesta va prezenta alte documente edificatoare care sa reflecte o imagine fidela a situatiei economice si financiare a operatorului economic.
Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata a acestora in limba romana.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
A.Informatii privindcapacitatea tehnica
Solicitat ¦Nesolicitat ?
1.Cerinta minima:
Ofertantul (operator economic sau asocierea de operatori economici) va prezenta informatii si documente relevante privind derularea, in ultimii 3 ani, a cel putin un contract pentru implementarea unui sistem informatic de monitorizare si avertizare pentru managementul situatiilor de urgenta provocate de fenomene hidro-meteorologice.Contractul prezentat ca dovada a experienteiofertantului trebuie sa aiba legatura cu tipul de contract ce urmeaza a fi atribuit in ceea ce priveste experienta similara.
Pentru dovedirea indeplinirii cerintei minime privind capacitatea tehnica a ofertantilor se vor prezenta documente corespunzatoare din care sa reiasa:
- modul de indeplinire a obligatiilor contractuale pe parcursul derularii contractului respectiv;
- daca pe parcursul prestarii serviciilor au fost inregistrate: neconformitati care au condus la refaceri partiale sau totale a livrabilelor de contract, receptii amanate sau respinse din motive imputabile prestatorului, fapt care a produs sau este de natura sa produca grave prejudicii beneficiarilor acestuia ca urmare a neindeplinrii sau indeplinrii in mod defectuos a obligatiilor contractuale asumate de catre prestator.
Nota:
In cazul in care contractul contine clauze de confidentialitate, care impiedica prezentarea acestuia in integralitate, operatorul economic va prezenta paginile din contract care contin referintele privind: partile contractante, obiectul contractului, durata contractului, pretul contractului precum si semnaturile/stampila partilor. Copiile respective se vor prezenta cu mentiunea ?conform cu originalul?.
Operatorii economici nerezidenti vor prezenta copiile respective insotite de traducerea autorizata a acestora in limba romana.
Pentru calculul pretului contractului exprimat in alta moneda decat Lei se va folosi cursul mediu comunicat de catre Banca Nationala a Romaniei pentru anii in care au fost incheiate contractele respective.
2.Declaratie privind dotarile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului.
3.Ofertantii vor dovedi ca detin competen?e tehnice in vederea implementarii contractului care urmeaza sa fie atribuit, dupa cum urmeaza:
A.Informatii privind capacitatea profesionala
Solicitat ¦Nesolicitat ?
Nivel minim:
Ofertantul trebuie sa faca dovada indeplinirii, din punctul de vedere al capacitatii profesionale a expertilor propusi, a urmatoarelor cerinte minime:
1.Sef de proiectStudii absolvite si competente
-Studii universitare absolvite in domeniul economic sau IT&C
-Competente dovedite privind cunoasterea si aplicarea unei metodologii de proiect recunoscute. Se va prezenta certificat/diploma emisa de institutii recunoscute in domeniul managementului de proiect (ex: Project Management Professionalsau echivalent)
-Competente dovedite dobandite in urma absolvirii a cel putin un curs in domeniul managementului riscurilor. Se va prezenta certificat/diploma emis de organisme/institutii autorizate (ex: Risc Management Professional sau echivalent);
-Competente dovedite dobandite in urma absolvirii a cel putin un curs in domeniul managementului serviciilor IT. Se va prezenta certificat/diploma emis de organisme/institutii autorizate (ex: ITIL Foundation sau echivalent);
Experienta profesionala generala:
-Minim 5 ani experienta profesionalaExperienta profesionala specifica:
-Minim 3 ani de experienta in derularea activitatilor specifice de management de proiect in domeniul IT
2. Specialist Analiza
Studii absolvite si competente
-Studii universitare absolvite in domeniul tehnic sau IT&C
-Competente dovedite de specializare in domeniul analizei si proiectarii sistemelor. Se vor prezenta certificate/diplome de absolvire, care sa ateste cunostintele detinute in domeniul analizei si proiectarii sistemelor, emise de institutii autorizate. -Competente certificate privind modelarea, analiza si optimizarea proceselorSe vor prezenta certificate/diplome de absolvire, care sa ateste cunostintele detinute in domeniul modelarii, analizei si optimizarii proceselor, emise de institutii autorizate.
Experienta profesionala generala:
-Minim 5 ani experienta profesionalaExperienta profesionala specifica:
-Minim 3 ani de experienta in derularea activitatilor specifice de analist in domeniul implementarii proiectelor IT
-Minim un proiect in care a participat in calitate de Specialist analiza
3. Responsabil dezvoltare softwareStudii absolvite si competente
-Studii universitare absolvite in domeniul tehnic sau IT&C
-- Studii universitare absolvite in domeniul tehnic sau IT&C
- Competente certificate de specializare in cel putin o tehnologie software. Se vor prezenta certificate/diplome de absolvire, care sa ateste cunostintele detinute privind utilizarea tehnologiilor software cum ar fi Microsoft Certified Technology Specialist (MCTS) sau echivalent, emise de institutii autorizate.
Competente certificate privind dezvoltarea aplicatiilor tip Enterprise. Se vor prezenta certificate/diplome de absolvire, care sa ateste cunostinte aprofundate privind dezvoltarea solutiilor/aplicatiilor software cum ar fi Microsoft Certified Professional Developer(MCPD) sau echivalent, emise de institutii autorizate;
Experienta profesionala generala:
-Minim 5 ani experienta profesionalaExperienta profesionala specifica:
-Minim 3 ani de experienta in dezvoltarea aplicatiilor software
-Minim un proiect de implementare a unui sistem informatic integrat in care a participat in calitate de expert dezvoltare software4. Specialist GISStudii absolvite si competente
-Studii universitare absolvite in domeniul tehnic, economic sau IT&C
Competente dovedite, dobandite in urma absolvirii a cel putin unui curs in domeniul utilizarii instrumentelor de analiza GIS si a fluxurilor de lucru. Se vor prezenta certificate/diplome de absolvire, care sa ateste cunostintele detinute in domeniul utilizarii instrumentelor de analiza GIS si a fluxurilor de lucru
-Competente dovedite privind gestionarea datelor geospatiale. Se vor prezenta certificate/diplome de absolvire, care sa ateste cunostintele detinute in domeniul managementului datelor geospatiale, emise de institutii autorizate.
Experienta profesionala generala:
-Minim 5 ani experienta profesionalaExperienta profesionala specifica:
-Minim 3 ani de experienta in derularea activitatilor specifice de specialist date si informatii geospatiale in domeniul tehnologiei informatiei
-Minim un proiect de implementare a unor platforme software pentru Sisteme Informatice Geografice, in care a detinut responsabilitati de specialist GIS
5.Responsabil echipamente (hardware, comunicatii)
Studii absolvite si competente
-Studii universitare absolvite in domeniul tehnic sau IT&C
-Competente dovedite, dobandite in urma absolvirii unui curs in domeniul retelelor de comunicatii. Se vor prezenta certificate/diplome de absolvire, care sa ateste cunostintele detinute in privinta implementarii, verificarii si depanarii retelelor de tip local (LAN) sia retelelor extinse (WAN), cum ar fi Cisco Certified Network Professional sau echivalent
-Competente dovedite, dobandite in urma absolvirii unui curs in domeniul proiectarii retelelor de comunicatii. Se vor prezenta certificate/diplome de absolvire, care sa ateste cunostinte aprofundate ale principiilor si conceptelor de proiectare a retelelor de comuncatii cum ar fi Cisco Certified Design Professional sau echivalent.
Experienta profesionala generala:
-Minim 5 ani experienta profesionalaExperienta profesionala specifica:
-Minim 3 ani de experienta in derularea activitatilor specifice de administrare a retelelor si instalare si configurare a echipamentelor6. Expert TestareStudii absolvite si competente
-Studii universitare absolvite in domeniul tehnic, economic sau IT&C
-Competente certificate de specializare in domeniul testarii IT.Se vor prezenta certifcate/diplome de absolvire, care sa ateste cunostintele detinute in domeniul testarii IT cum ar fi ISTQB Certified Tester sau echivalent, emise de institutii autorizate.
Competente certificate dobandite in urma absolvirii a cel putin unui curs in domeniul analizei de test de nivel avansat. Se vor prezenta certificate/diplome de absolvire, care sa ateste cunostintele detinute in domeniul analizei de test de nivel avansat cum ar fi ISTQB ?Test Analyst (Certified Tester Advanced Level ) sau echivalent, emise de institutii autorizate.
Experienta profesionala generala:
-Minim 5 ani experienta profesionalaExperienta profesionala specifica:
-Minim 3 ani de experienta in derularea activitatilor specifice de expert testare in domeniul IT
Informatii privindsubcontractantii
Solicitat ¦Nesolicitat ?
Nota:
a.In cazul in care pentru indeplinirea contractului nu este necesara subcontractarea, operatorul economic va face precizarea ?nu este cazul? in cadrul formularului mentionat mai sus.
b.Resursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati se vor lua in considerare pentru partea lor de implicare in contractul care urmeaza sa fie indeplinit, daca sunt prezentate documente relevante in acest sens de catre ofertantii care invoca sustinerea din partea subcontractantilor.
NOTA:
Standarde de asigurare a calitatiiSolicitat ¦Nesolicitat ?Se va prezenta Certificatul privind managementul sistemului calitatii din seria ISO 9001 sau certificate echivalente, aflat/aflate in termen de valabilitate la data stabilita pentru depunerea ofertei (se vor accepta certificate emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene).
Standard privind securitatea informatieiSolicitat ¦Nesolicitat ?
Se va prezenta Certificatul privind managementul pentru securitatea informatiei ISO 27001 sau certificate echivalente, aflat/aflate in termen de valabilitate la data stabilita pentru depunerea ofertei(se vor accepta certificate emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene).
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
40%
Descriere: 1. Punctajul (40 puncte) pentru factorul de evaluare 1?Pretul total? se acorda astfel: a)a) Pentru cel mai scazut dintre preturi se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare respectiv;b) Pentru celelalte preturi ofertate punctajul se acorda proportional, astfelP1(n) =Pretminx 40/ Pret(n)Unde: P1(n) - Punctajul ofertei pentru factorul de evaluare ?Pretul total?Pretmin - Pretul cel mai mic ofertat in cadrul procedurii de atribuire;;Pret(n) - Pretul ofertat de operatorul economic pentru care se calculeaza punctajul.
2.
Termen livrare sistem informatic
30%
Descriere: a)Termen livrare sistem informatic - maxim 30 puncte;
- Pentru cel mai mic termen realist de livrare a sistemului informatic ofertat se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare ; Pentru celelalte termene de livrare a sistemului informatic ofertate punctajul se acorda proportional, astfel: P2(n) =Termenminx 30/Termen(n), P2(n)- Punctajul ofertei pentru factorul de evaluare ? Termen livrare sistem informatic?;Termenmin - Termenul de livrare a sistemului informatic cel mai mic ofertat in cadrul procedurii de atribuire;Termen(n) - Termenul de livrare a sistemului informatic ofertat de operatorul economic pentru care se calculeaza punctajul Nota: termenul de livrare ofertat va fi exprimat in zile calendaristicePrin cel mai mic termen realist se va intelege acel termen care nu se va situa sub numarul zile minim acceptat conform cerintelor Caietului de Sarcini21 zile Termenul maxim de livrare acceptat este de 120 zile .
3.
Garantia sistemului ofertat
30%
Descriere: Nota: acest factor de evaluare seva exprima in luni. -Pentru ofertele care prevad o garantie a sistemului ofertat, mai mare cu 12 luni decatgarantia minim acceptata dar mai mica de 24 de luni, se acorda 15 puncte;
-Pentru ofertele care prevad o garantie a sistemului ofertat, mai mare cu cel putin 24 luni decat garantia minim acceptata, se acorda 30 puncte;
Punctaj maxim componenta tehnica: 60
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 12.03.2012 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
13.03.2012 14:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.03.2012 11:00
Locul: Consiliul Judetean Olt, bd. A.I. Cuza, nr.14, municipiul Slatina, jud.Olt - sala 200
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei de evaluare, reprezentanti ai ofertantiilor, reprezentanti UCVAP dupa caz
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul de Cooperare Transfrontaliera Romania-Bulgaria 2007-2013
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Modalitatea de departajare a ofertelor financiare situate pe primul loc cu punctaje egale: Departajarea se va face pe baza celui mai mic pret.Modalitatea de departajare a ofertelor cu preturi egale.In cazul in care in urma evaluarii se constata existenta a cel putin 2 oferte cu pret egal, care se claseaza pe primul loc, se va proceda la solicitarea unei noi oferte financiare catre respectivii ofertantii. Ofertele vor fi prezentate sigilate, in plic inchis, la sediul Autoritatii contractante in termenul precizat in solicitare. In cazul in care ofertele financiare retransmise contin preturi egale, se va solicita transmiterea unei noi oferte financiare in vederea departajarii ofertelor depuse, care au intrunit atat punctaj egal cat si preturi egale.Cod CPV servicii instruire 79632000-3
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
serviciul juridic-contencios - CONSILIUL JUDETEAN OLT
Adresa postala: Bd. A.I.CUZA. nr.14, Localitatea: slatina, Cod postal: 230025, Romania, Tel. +40 249431080, Email: [email protected], Fax: +40 249431122
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
23.01.2012 13:53
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer