Licitatie Publica - Achizitia unui Sistem de Monitorizare si Avertizare pentru Managementul situatiilor de urgenta in caz de dezastre provocate de fenomene hidrologice, meteorologice si de poluare a mediului
Valoarea Contractului:
13.500.000 RON
Castigatorul Licitatiei: SC ASESOFT INTERNATIONAL SA
13.500.000 RON
Castigatorul Licitatiei: SC ASESOFT INTERNATIONAL SA
Anunt de atribuire numarul 132749/19.07.2012
Informatii anunt de participare asociat 126666
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CONSILIUL JUDETEAN OLT
Adresa postala: B.dul A.I. CUZA nr. 14, Localitatea: Slatina, Cod postal: 230025, Romania, Punct(e) de contact: Ovidiu Gerard Oanca, Tel. +40 0249431080, Email: [email protected], Fax: +40 0249431122, Adresa internet (URL): www.cjolt.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea atribuita contractului de autoritatea contractanta
Achizitia unui Sistem de Monitorizare si Avertizare pentru Managementul situatiilor de urgenta in caz de dezastre provocate de fenomene hidrologice, meteorologice si de poluare a mediului
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Consiliul Judetean Olt
Codul NUTS: RO414 - Olt
II.1.3) Anuntul implica
II.1.4) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Consiliul Judetean Olt in parteneriat cu Municipalitatea Belene (Bulgaria) doreste implementarea unui sistem de monitorizare si avertizare in caz de dezastru cu scopul de imbunatatire a schimbului de informatii intre institutiile implicate in managementul situatiilor de urgenta si pentru adoptarea rapida a celor mai bune decizii in situatiile respective. Sistemul de monitorizare si avertizare va oferi suportul informational necesar pentru factorul decizional prin achizitia si distributia de informatii legate de situatia de urgenta si de efectele acesteia.Achizitia Sistemului de monitorizare si alarma in caz de dezastru se va realiza in conformitate cu cerintele minime precizate in Caietul de Sarcini.
II.1.5) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
48000000-8 - Pachete software si sisteme informatice (Rev.2)
30213100-6-Computere portabile (Rev.2)
32420000-3-Echipament de retea (Rev.2)
32570000-9-Echipament de comunicatii (Rev.2)
48820000-2-Servere (Rev.2)
II.1.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.2) Valoarea totala finala a contractului (contractelor)
II.2.1) Valoarea totala finala a contractului sau a contractelor
13, 500, 000RON
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
- criteriile mentionate in continuare
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) S-a organizat o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de participare
Numarul anuntului in JO: 2012/S17-027133din26.01.2012
Contract nr: 49 Denumirea: Achizitia unui Sistem de Monitorizare si Avertizare pentru Managementul situatiilor de urgenta in ca
V.1) Data atribuirii contractului 31.05.2012
V.2) Numarul de oferte primite 3
Numarul de oferte admisibile 1
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
SC ASESOFT INTERNATIONAL SA
Adresa postala: STR. MIHAI BRAVU NR.10, Localitatea: PLOIESTI, Cod postal: 100413, Romania, Tel. +40 0244519851
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Estimarea initiala a valorii contractului
Valoarea: 13910748.00 Moneda: RON Fara TVA
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 13500000.00 Moneda: RON Fara TVA
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Nu
VI.1) Contractul de fata este legat de un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul de Cooperare Transfrontaliera Romania-Bulgaria 2007-2013
VI.2) Alte informatii
Modalitatea de departajare a ofertelor financiare situate pe primul loc cu punctaje egale: Departajarea se va face pe baza celui mai mic pret.Modalitatea de departajare a ofertelor cu preturi egale.In cazul in care in urma evaluarii se constata existenta a cel putin 2 oferte cu pret egal, care se claseaza pe primul loc, se va proceda la solicitarea unei noi oferte financiare catre respectivii ofertantii. Ofertele vor fi prezentate sigilate, in plic inchis, la sediul Autoritatii contractante in termenul precizat in solicitare. In cazul in care ofertele financiare retransmise contin preturi egale, se va solicita transmiterea unei noi oferte financiare in vederea departajarii ofertelor depuse, care au intrunit atat punctaj egal cat si preturi egale.Cod CPV servicii instruire 79632000-3
VI.3) Cai de atac
VI.3.1) Organismul competent pentru caile de atac
Tribunalul Olt
Adresa postala: Str. Manastirii, Localitatea: Slatina, Cod postal: 230038, Romania, Tel. +40 0249414989
Organismul competent pentru procedurile de mediere
VI.3.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.3.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
serviciul juridic-contencios - CONSILIUL JUDETEAN OLT
Adresa postala: Bd. A.I.CUZA. nr.14, Localitatea: slatina, Cod postal: 230025, Romania, Tel. +40 249431080, Email: [email protected], Fax: +40 249431122
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
16.07.2012 11:06