Licitatie Publica - ACHIZITIA UNUI SISTEM INFORMATIC INTEGRAT IN VEDEREA IMPLEMENTARII PROIECTULUI INFORMATIC PENTRU UN MANAGEMENT INFORMATIONAL PERFORMANT IN JUDETUL CALARASI
Anunt de intentie numarul 26347/04.06.2013
I.1) Denumire, adresa si punct(e) de contact:
Consiliul Judetean Calarasi
Adresa postala: Str 1Decembrie 1918, nr1, Localitatea: Calarasi, Cod postal: 910019, Romania, Punct(e) de contact: Gabriel Dima, Tel. +40 242311302, Email: [email protected], Fax: +40 242331609, Adresa internet (URL): www.calarasi.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Denumirea data contractului de catre autoritatea contractanta
ACHIZITIA UNUI SISTEM INFORMATIC INTEGRAT IN VEDEREA IMPLEMENTARII PROIECTULUI INFORMATIC PENTRU UN MANAGEMENT INFORMATIONAL PERFORMANT IN JUDETUL CALARASI
II.2) Tipul de contract si locul de livrare sau de prestare
Servicii
7 - Servicii informatice si servicii conexe
Locul principal de livrare sau de executare : CONSILIUL JUDETEAN CALARASI
Cod NUTS: RO312 - Calarasi
II.3) Descrierea succinta a naturii si a cantitatii sau a valorii bunurilor sau serviciilor
Valoarea estimata fara TVA: 5, 059, 429.93RON
VALOAREA ESTIMATA FARA TVA: 5.059.429, 93 LEICONTRACT DE ACHIZITIE PUBLICA PENTRU SISTEMUL INFORMATIC INTEGRAT IN VEDEREA IMPLEMENTARII PROIECTULUI INFORMATIC PENTRU UN MANAGEMENT INFORMATIONAL PERFORMANT IN JUDETUL CALARASI
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
72000000-5 - Servicii IT: consultanta, dezvoltare de software, internet si asistenta (Rev.2)
48900000-7-Diverse pachete software si sisteme informatice (Rev.2)
72610000-9-Servicii de asistenta informatica (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 29.11.2013
II.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.7)
Informatii suplimentare
PROCEDURA DE ATRIBUIRE VA FI LICITATIE DESCHISA. AUTORITATEA CONTRACTANTA NU INTENTIONEAZA SA BENEFICIEZE DE PREVED. ART.75, ALIN.2 SI ART.89, ALIN.2 DIN OUG 34/2006 CU MODIFICARILE SI COMPLETARILE ULTERIOARE. SURSA DE FINANTARE: FONDUL EUROPEAN DE DEZVOLTARE REGIONALA (FEDR), BUGETUL DE STAT SI BUGETUL LOCAL
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Contracte rezervate
Nu
VI.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): PROGR. OPERATIONAL SECT. CRESTEREA COMPETIVITATII ECON. 2007-2013, AXA PRIORITARA 3-TIC PT SECT. PRIVAT SI PUBLIC, DOMEN. DE INTERV. 3.2 - DEZV. SI CRESTEREA EFICIENTEI SERV. PUBLICE ELECTRONICE, OPERATIUNEA 3.2.1, APEL 3.
VI.2) Alte informatii
AUTORITATEA CONTRACTANTA NU DORESTE SA BENEFICIEZE DE PREVEDERILE ART.75, ALIN.2 SI ART.89, ALIN.2 DIN OUG 34/2006
VI.3) Informatii privind cadrul de reglementare general
Site-uri Internet guvernamentale de unde se pot obtine informatii privind
Legislatia fiscala: www.mfinante.ro
Legislatia in domeniul protectiei mediului: www.mmediu.ro
Protectia muncii si conditii de munca: www.mmuncii.ro
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
31.05.2013 12:55