Licitatie Publica - Achizitia unui sistem informatic integrat in vederea implementarii proiectului "PARTENERIAT PENTRU UN MANAGEMENT INSTITUTIONAL PERFORMANT"
Anunt de intentie numarul 26356/04.06.2013
I.1) Denumire, adresa si punct(e) de contact:
Consiliul Judetean Dambovita
Adresa postala: Piata Tricolorului, Nr 1, Localitatea: Targoviste, Cod postal: 130060, Romania, Punct(e) de contact: Directia Achizitii Publice, Tel. +40 245207612, In atentia: Radu Sorin, Email: [email protected], Fax: +40 245207668, Adresa internet (URL): www.cjd.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Denumirea data contractului de catre autoritatea contractanta
Achizitia unui sistem informatic integrat in vederea implementarii proiectului "PARTENERIAT PENTRU UN MANAGEMENT INSTITUTIONAL PERFORMANT"
II.2) Tipul de contract si locul de livrare sau de prestare
Servicii
7 - Servicii informatice si servicii conexe
Locul principal de livrare sau de executare : Consiliul Judetean Dambovita
Cod NUTS: RO313 - Dambovita
II.3) Descrierea succinta a naturii si a cantitatii sau a valorii bunurilor sau serviciilor
Valoarea estimata fara TVA: 5, 164, 784.5RON
Contract de achizitie publica pentru sistemul informatic integrat pentru implentarea proiectului "PARTENERIAT PENTRU UN MANAGEMENT INSTITUTIONAL PERFORMANT" proiect finantat din fonduri europene.
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
72000000-5 - Servicii IT: consultanta, dezvoltare de software, internet si asistenta (Rev.2)
48900000-7-Diverse pachete software si sisteme informatice (Rev.2)
72610000-9-Servicii de asistenta informatica (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 29.11.2013
II.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.7)
Informatii suplimentare
Procedura de aribuire va fi licitatie deschisa. Autoritatea contractanta nu intentioneaza sa beneficieze de prevederile art. 75 alin.2 si art.89 alin.2 din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Sursa de finantare: Fondul European de Dezvoltare Regionala (FEDR), Bugetul de stat si Bugetul local.
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Contracte rezervate
Nu
VI.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Fonduri europene pe AIII, DMI2, O1 , ,Sustinerea implementarii de solutii de e-guvernaresi asigurarea conexiunii la broadband, acolo unde este necesar, ,
VI.2) Alte informatii
A.C. nu doreste sa beneficieze de prev.art.75 alin.2/89 alin.2 din OUG 34/2006 .
VI.3) Informatii privind cadrul de reglementare general
Site-uri Internet guvernamentale de unde se pot obtine informatii privind
Legislatia fiscala: www.mfinante.ro
Legislatia in domeniul protectiei mediului: www.mmediu.ro
Protectia muncii si conditii de munca: www.mmuncii.ro
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
03.06.2013 11:17