Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitia unui sistem modern (soft) de modelare hidraulica a retelelor de distributie a apei potabile si canalizare pentru cele 5 aglomerari urbane din judetul Teleorman


Anunt de participare numarul 108054/18.09.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
S.C. RomCapital Invest S.A.
Adresa postala:  Bd. Dacia, nr. 15, et. P, camera P3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010402, Romania, Punct(e) de contact:  State Nadia, Tel. +40212029590, Email:  [email protected], Fax:  +40212029599, Adresa internet (URL):  www.romcapitalinvest.com, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate pe actiuni
Activitate (activitati)
- MediuAltele: Consultanta pentru afaceri si management
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitia unui sistem modern (soft) de modelare hidraulica a retelelor de distributie a apei potabile si canalizare pentru cele 5 aglomerari urbane din judetul Teleorman
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: SC APA SERV SA Alexandria, str. Vedea, nr. 31, Jud. Teleorman, Romania
Codul NUTS: RO - ROMANIA
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contractul consta in livrarea softului de modelare hidraulica (5 licente pentru retelele de apa potabila si 5 licente pentru retelele de canalizare), punerea in functiune (instalarea acestuia pe tehnica de calcul disponibila), instruirea personalului beneficiarului si asigurarea service-ului, conform prevederilor caietului de sarcini.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
48218000-9 - Pachete software pentru gestionarea licentelor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform specifiicatiilor Caietului de Sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 550, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
25 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare - 8200 Ron; garantia de buna executie - 10% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Programul Operational Sectorial de Medie Axa 1
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Acord de asociere - asocierea va fi legalizata in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea; Certificat privind plata impozitelor si taxelor la bugetul general consolidat/ formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident; Certificat privind plata impozitelor si taxelor la bugetul de local / formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident; Caziere judiciare; Alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva; Declaratii privind calitatea de ofertant. Pentru persoane juridice/fizice romane - Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului: autorizatie de functionare / altele echivalente (nu mai vechi de 6 luni). Pentru persoane juridice /fizice straine - Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional (nu mai vechi de 6 luni); Istoricul litigiilor
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se vor prezenta informatii pentru ultimii 3 ani (2007, 2008, 2009). Bilanturile contabile intocmite pentru exercitiile financiare2007, 2008, 2009, vizate si inregistrate de organele competente.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Media cifrei de afaceri a ofertantului pe ultimii trei ani financiari (2007, 2008, 2009) trebuie sa fie in valoare de minimum: 825.000, 00 Lei. Profitul mediu operational inregistrat pe ultimii 3 ani sa fie pozitiv.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor livrari in ultimii 3 ani, Conformitatea cu specificatiile tehnice,
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Autorizarea de livrare a produsului de la producatorul acestuia (producatorul softului); Experienta similara: unul sau mai multe contracte de furnizare a softului solicitat (instalat pe echipamentele beneficiarului sau pe echipamente noi), finalizate in ultimii 3 ani, pana la data prezentarii ofertelor, insotite de procesele verbale de punere in functiune si de aprecierile pozitive ale beneficiarilor.Certificarea sistemului calitatii, certificatul producatorului privind implementarea si mentinerea unui sistem de calitate SR-EN-ISO 9001/2008 pentru producerea de astfel de sisteme informatice (softuri); certificatul operatorului economic privind implementarea si mentinerea unui sistem de calitate, conform conditiilor din standardul SR-EN-ISO 9001/2008, pentru furnizare soft, suport tehnic si service pentru acesta; operatorul economic va completa o declaratie prin care, pentru produsele livrate, isi va asuma raspunderea in conformitate cu Legea 240/2004
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 01.11.2010 13:59
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
01.11.2010 14:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 01.11.2010 15:00
Locul: SC RomCapital Invest SA, blvd. Dacia, nr. 15, sector 1, 010402, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare, reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor, persoane autorizate de catre Autoritatea Contractanta
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Sectorial de Mediu Axa 1
Tip de finantare: Cofinantare
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire va fi disponibila pe situl www.e-licitatie.ro
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala:  Sos. Oltenitei nr. 107-111, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  041304, Romania, Tel. +40(021)332.33.37, Fax:  +40(021)332.12.40, Adresa internet (URL):  www.cabuc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Strada Stavropoleus nr. 6, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. +40 (021) 310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  +40 (021) 310.46.42, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SC RomCapital Invest SA
Adresa postala:  Bdul. Dacia, nr. 15, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010402, Romania, Tel. 0212029590, Email:  [email protected], Fax:  0212029599
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
17.09.2010 11:18
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer