Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitia unui sistem pilot de securizare electronica, management si identificare pentru documente pe suport de hartie


Anunt de participare numarul 37159/25.10.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL ORADEA
Adresa postala: P-ta Unirii, nr.1, Jud. Bihor, Localitatea: Oradea, Cod postal: 410100, Romania, Punct(e) de contact: Compartiment Achizitii Publice, Tel.0259.437000 - int. 230, In atentia: Ramona Cacuci, Email: [email protected], Fax: 0259.437000, 0259.440746, Adresa internet (URL): www.oradea.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Municipiul Oradea
Adresa postala: Piata Unirii nr. 1, Localitatea: Oradea, Cod postal: 410100, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Relatii cu Publicul, Tel.0259-437000, In atentia: Mariana Demian, Fax: 0259-440746
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Municipiul Oradea
Adresa postala: Piata Unirii nr. 1, Localitatea: Oradea, Cod postal: 410100, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Relatii cu Publicul, Tel.0259-437000, In atentia: Mariana Demian, Fax: 0259-440746
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitia unui sistem pilot de securizare electronica, management si identificare pentru documente pe suport de hartie
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: sediul Primariei Municipiului Oradea
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitionarea unui sistem pilot de securizare electronica, management si identificare pentru documentele importante emise de directiile din cadrul Primariei Municipiului Oradea.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
30259700-6 - Sistem de gestionare a documentelor (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Un sistem pilot de securizare electronica, management si identificare pentru documente pe suport de hartie, avand functiile de securizare, tiparire verificare, miniarhivare si management - conform caietului de sarcini (parte integranta din documentatia de atribuire).
Valoarea estimata fara TVA: 273, 109RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
3 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
-garantie de participare in cuantum de 2750 lei.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
-bugetul local al Municipiului Oradea
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
-acord de asociere legalizat
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratie privind eligibilitatea;
-Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181;
-Certificat de inregistrare;
-Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in conformitate cu prevederile Legii nr. 26/1990 in original, valabil la data deschiderii ofertelor;
-Certificate privind indeplinirea obligatiilor de plata catre bugetul general consolidat de stat si bugetul local, valabile la data deschiderii ofertelor.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Fisa de informatii generale.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Autorizarepentru livrarea produselor;
-Certificat ISO9001:2000;
-Declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani;
-Cel putin o recomandare;
-Lista cuprinzand subcontractantii (daca este cazul).
La solicitarea autoritatii contractante, ofertantul are obligatia de a instala de proba softul propus asa incat achizitorul sa poata verifica concordanta cu specificatiile cerute, in caz contrar oferta fiind descalificata.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 23.11.2007 15:30
Documente de plata: DA
Pretul: 50 RON
Conditii si modalitate de plata: -casieria Municipiului Oradea, sau-in contul RO02TREZ0765006XXX000160 deschis la Trezoreria Oradea.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
26.11.2007 15:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 27.11.2007 11:00
Locul: la sediul Primariei Municipiului Oradea - Sala Mica, etaj 1.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
-membrii comisiei de evaluare;
-reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021-3104641, Email: [email protected], Fax: 021-3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Bihor
Adresa postala: Parcul Traian nr. 5, Localitatea: Oradea, Cod postal: 410100, Romania, Tel.0259-414483, Fax: 0259-414484
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile de la data luarii la cunostinta a actului considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartiment Achizitii Publice - Primaria Oradea
Adresa postala: Piata Unirii nr. 1, Localitatea: Oradea, Cod postal: 410100, Romania, Tel.0259-437000, int. 230, Fax: 0259-440746
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
24.10.2007 15:02
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer