Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitia unui sistem unformatic integrat pentru Primaria sectorului 1


Anunt de participare numarul 64676/26.09.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Sector 1 (Primaria Sectorului1 Bucuresti)
Adresa postala: Banu Manta 9 Sect. 1 Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011224, Romania, Punct(e) de contact: Bogdan Marcel, Tel.3191013/249, In atentia: Bogdan Marcel, Email: [email protected], Fax: 3191027, Adresa internet (URL): www.primariasector1.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitia unui sistem unformatic integrat pentru Primaria sectorului 1
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Primaria sectorului 1, b-dul Banu Manta nr. 9, sector 1, Bucuresti.
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 4 ani
Valoarea estimata fara TVA: 2, 500, 000EUR
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Contractele se vor incheia succesiv pana la implementarea completa a sistemului informatic. Valoarea minima estimata a unui contract subsecvent este de 250.000 euro fara TVA, iar valoarea maxima este de 600.000 euro fara TVA.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Acordul cadru va asigura in 4 ani, implementarea unui Sistem Informatic Integrat performant, prin care sa se ofere functionarilor publici si cetatenilor solutii la nivelul actual al tehnologiei informatiei si care va putea deservi compartimentele functionale ale acesteia si va acoperi activitatile de cea mai mare importanta pe care aceasta le realizeaza, conducand la procesarea in mediu informatizat a datelor specifice fluxurilor de lucru din Primaria sectorului 1.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
30213000-5 - Computere personale (Rev.2)
30232100-5-Imprimante si trasatoare (Rev.2)
32570000-9-Echipament de comunicatii (Rev.2)
48820000-2-Servere (Rev.2)
72500000-0-Servicii informatice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Achizitia unui sistem unformatic integrat pentru Primaria sectorului 1
Valoarea estimata fara TVA: 2, 500, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare la licitatie- 160.000 lei-scrisoare garantie bancara. Garantia de buna executie: 5% din valoarea fara TVA a contractului subsecvent-scrisoare garantie bancara.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul consolidat al primarieisectorului 1.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa privind informatii generale, Declaratie privind eligibilitatea, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/ 2006, Certificat de atestare fiscala emis de organul fiscal competent, Certificat de atestare fiscala emis de organul fiscal al autoritatii administratiei publice locale, Certificat constatator, Certificat de inregistrare fiscala.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Bilantul la 31.12.2007
2.Cifra medie de afaceri pentru anii 2005;2006;2007.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.vizat si inregistrat de organele competente-copie2.minim 7.000.000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Lista principalelor prestatii finalizate in ultimii 3 ani
2.Experienta similara
3.Recomandari
4.Certificate ISO
5.Inregistrare
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.Lista principalelor prestatii finalizate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari.2.Prezentarea a cel putindoua contracte cu autoritati contractante din administratia publica locala la care ofertantul sa fi realizat Sisteme Informatice similare cu cel solicitat de Primaria Sectorului 1, in calitate de contractor principal, contracte cu o valoare insumata de cel putin 1.000.000 lei fara TVA.3.Recomandari de la principalii beneficiari;obligatoriu cel putin doua recomandari de la autoritatile contractante din administratia publica locala care exploateaza sistemele informatice similare cu cel solicitat de Primaria Sectorului 14.ISO 9001 si ISO 140015.Sistemul Informatic ofertat trebuie sa fie inregistrat la ORDA.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pret
60%
Descriere:
2.
Propunere tehnica
40%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 07.11.2008 13:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
17.11.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 17.11.2008 12:00
Locul: Primaria sectorului 1, b-dul Banu Manta nr. 9, sector 1, Bucuresti, - Sala de consiliu.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai op economici care au depus oferta, reprezentantii desemnati ai institutiilor cu drept de control si verificare a achizitiilor publice
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 5, sector 4., Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104642, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
PRIMARIA SECTORULUI 1 - Serviciul Legislatie, Avizare Contracte
Adresa postala: Bd. Banul Manta nr. 9, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011222, Romania, Tel.0213191013/114, Email: [email protected], Fax: 0213191027, Adresa internet (URL): www.primariasector1.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
24.09.2008 09:36
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer