Licitatie Publica - Achizitia "Upgrade sistem de comunicatii via satelit SKYDATA"
Anunt de participare (utilitati) numarul 145740/12.08.2013
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
R.A. ROMATSA - ADMINISTRATIA ROMANA A SERVICIILOR DE TRAFIC AERIAN
Adresa postala: Str. Ion Ionescu de la Brad nr. 10, O.P. Box 18-90, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 013813, Romania, Punct(e) de contact: ADRIAN COJOC, Tel. +40 212083528, Email: [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], [email protected], Fax: +40 212083564, Adresa internet (URL): www.romatsa.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
regie autonoma
Activitate (activitati)
- Activit??i aeroportuare
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Achizitia "Upgrade sistem de comunicatii via satelit SKYDATA"
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: sediile achizitorului mentionate in caietul de sarcini
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitia "Upgrade sistem de comunicatii via satelit SKYDATA"
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
32531000-4 - Echipament de comunicatii prin satelit (Rev.2)
51500000-7-Servicii de instalare de echipamente si utilaje (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 1, 050, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este in suma totala de 10.500 LEI. In situatia constituiri garantiei de participare in alata moneda, la calculul echivalentei se va folosi cursul de schimb comunicat de BNR valabil la datapublicarii in anuntului de participare.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare trebuie sa fie cel putin egala cuperioada de valabilitate a ofertei (cel putin 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor).Garantia de participare se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari (Formularul 6) sau prin virament bancar in contul RA ROMATSA RO93 RNCB 0085 0441 8223 0013- BCR, WTC deschis in LEI la BCR, sucursala WTC.Garantia de participare se va anexa la plicul ce contine documentele ofertei, dar neinclusa in plic. In cazul operatorilor economici care se incadreaza, conform legii, in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, va fi admisa o garantie de participare in cuantum de 50% fata de suma sus mentionata, conform Legii 346/ 2004 cu modificarile si completarile ulterioare. In cazul in care operatorul economic a constituit garantia de participare la procedura de achizitie publica in calitate de IMM si nu face dovada ca este IMM, oferta acestuia va fi respinsa la deschidere conform art.33, alin.3, litera b) din HG 925/ 2006 cu modificarile si completarile ulterioare.In cazul in care ofertantul contesta rezultatul procedurii de achizitie iar CNSC respinge cererea (conform prevederilor art. 278¹ din O.U.G. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare) se va retine din cuantumul garantiei de participare o suma conform prevederilor art. 278¹ litera d) din O.U.G 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. ? Cuantumul garantiei de buna executie a contractului: 5% din valoarea contractului, fara TVA.? Modul de constituire a garantiei de buna executie: printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara (Formular 7) sau de o societate de asigurari.? Conditii de constituire a garantiei de buna executie: conform art. 90 din HG 925/ 2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Termenul de constituire a garantiei de buna executie: 15 zile de la data semnarii contractului. In cazul operatorilor economici care se incadreaza, conform legii, in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, va fi admisa o garantie de buna executie in cuantum de 50% fata de suma sus mentionata, conform Legii 346/ 2004 cu modificarile si completarile ulterioare.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare- completare Formular 1;
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - completare Formular 2 (Aflarea ofertantului in una din situatiile prevazute in formular duce la respingerea lui);
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69 (1) din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - completare Formular 3. Persoane cu functie de decizie din cadrul RA ROMATSA sunt: Directorul General - Aleodor Marian FRANCU, Director Economic Silvia POPEANGA, Presedinte al Comisiei de evaluare - Stefan NITA, Membrii comisiei: Adrian COJOC, Dan ALBEANU, Dragos BALOI, Adriana FRANCU, Andrei SURUGIU, Irina PINTILIE, Sorin POPESCU, Membru secretar Gabriela MEHES
Certificat de participare cu oferta independenta - Completare formular 4. Persoane juridice/fizice romane: Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al ofertantului. Se va prezenta copia certificatului emis de ONRC semnata si parafata de catre ofertant purtand mentiunea ?Conform cu originalul? din care sa rezulte urmatoarele: - ca obiectul de activitate al ofertantului include activitatile ce fac obiectul achizitiei publice
- informatiile cuprinse in certificat trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. In masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea acestor informatii la data solicitata, conform art.11 alin.4 din HG925/2006 operatorii economici pot depune o declaratie pe propria raspundere privind aceste informatii.
Persoane juridice /fizice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional continand date reale/ actuale la data limita de depunere a ofertelor.
In masura in care procedura de emitere a acestor certificate fiscale nu permite conformarea situatiei datoriilor la data solicitata operatori economici pot depune o declaratie pe propria raspundere.
Ofertantului castigator i se va solicita, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, certificatul ONRC in original/ copie legalizata pentru conformitatea datelor
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind situatia economico-financiara
Modalitatea de indeplinire
Completare Formular 5
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor livrari. Lista principalelor livrari de produse similare (exploatarea, proiectarea si punerea in functiune a retelelor de comunicatii via satelit) efectuate in ultimii 3 ani continand valori, perioade de livrare sau beneficiari.Se solicita prezentarea cel putin aunui document/ contract/ proces verbal de receptie prin care sa confirme livrarea de produse similare.
Modalitatea de indeplinire
Completare Formular 10
Se solicita lista subcontractantilor si specializarea acestora
Modalitatea de indeplinire
Completare formular 11
Standarde de asigurare a calitatii
Documente emise de organisme acreditate care confirma certificarea sistemului de management al calitatii
Modalitatea de indeplinire
Se solicita prezentarea certificatului ISO 9001:2008 sau echivalent, de atestare a sistemului de management de calitate al ofertantului, sau a oricarui alt document eliberat de o autoritate acreditata in domeniu, care sa confirme existenta sistemului de management al calitatii.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 02.09.2013 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
02.09.2013 11:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Altele
Oferta tehnica va fi redactata in limba romana si/ sau engleza.
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 02.09.2013 11:30
Locul: CDZ Bucuresti- Str. Ion Ionescu nr. 10, sector 1, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
- Deschiderea ofertelor depuse va avea loc la data dinanuntul de participare, ora 11.00, la sediul RA ROMATSA, str. Ion Ionescu de la Brad, nr. 10, sector 1, Bucuresti.- La sedinta de deschidere a ofertelor sunt admisi sa participe, pe langa membri comisiei si reprezentantii ofertantilor, admiterea acestora urmand a se face pe baza de imputernicire scrisa din partea firmei pe care o reprezinta.- Posibilitatea retragerii sau modificarii ofertei: - Modificarea si/sau retragerea ofertei se poate face inainte de data limita de depunere a ofertei. Dupa aceasta data nu se admite modificarea ofertei.- Oferta care nu va fi insotita de garantia de participare si cea declarata intarziata va fi respinsa ca fiind inacceptabila.- Oferta este declarata intarziata daca: este depusa la alta adresa / este depusa dupa data/ora limita inscrisa la pct.V.6.Plata se va efectua conform prevederilor proiectului de contract.- Departajarea ofertelor cu pret egal: In cazul in care 2 sau mai multe oferte clasate pe primul loc contin in cadrul propunerii financiare acelasi pret, se va solicita o noua ofertare a pretului in plic inchis.- In perioada premergatoare depunerii ofertelor este recomandabila o vizita la amplasament.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
RA ROMATSA - Serviciul Juridic
Adresa postala: Bdul. Ion Ionescu de la Brad nr. 10, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 013813, Romania, Tel. +40 212083121, Fax: +40 212083564
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
09.08.2013 13:48