Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitia utilajelor, instalatiilor si echipamentelor


Anunt de participare numarul 142163/26.02.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SC SANIMED INTERNATIONAL IMPEX SRL
Adresa postala: sos.Bucuresti Magurele, nr.70F, sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 051434, Romania, Punct(e) de contact: Mihaela Voicu, Tel. +40 214205493, Email: [email protected], Fax: +40 214205494, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
SRL
Activitate (activitati)
Altele: 3250 ? Fabricarea de dispozitive, aparate si instrumente medicale si stomatologice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitia utilajelor, instalatiilor si echipamentelor
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Regiunea Sud-Muntenia, Com. Calugareni, Jud. Giurgiu, Numere cadastrale: 804.2.1., 1797, 1839
Codul NUTS: RO314 - Giurgiu
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Prezenta procedura priveste Achizitia Utilajelor, Instalatiilor si Echipamentelor pentru proiectul ?Includerea in portofoliul actual de servicii si produse a unor metode inovative pentru tratamentul ranilor cronice prin fabricarea si utilizarea de biomateriale regenerative inovatoare.?
Aceasta este achizitia nr. 7. Achizitia utilajelor, instalatiilor si echipamentelor, din tabelul 3.4. Achizitii, din Cererea de Finantare, Anexa nr. VI la Contractul de finantare nr. 407 din 31.08.2012, Activitatea 3.2. Cheltuieli pentru achizitia de utilaje, instalatii si echipamente, Subactivitatea 3.2.1. Utilaje, instalatii si echipamente ? Subactivitatea 3.2.1.1. Achizitia utilajelor, instalatiilor si echipamentelor, din capitolul 2.6. Calendarul Activitatilor.
Utilajele, echipamentele si instrumentele care fac obiectul prezentei proceduri vor trebui sa functioneze in flux, fiind necesar a fi corelate si compatibile.
Descrierea detaliata a acestora se prezinta in Caietul de sarcini.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
39300000-5 - Diverse echipamente (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
138 utilaje, echipamente si instrumente
Valoarea estimata fara TVA: 15, 799, 306RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
22 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
315.986 Lei (157.993 Lei pentru IMM), valabila 60 de zile de la data limita de depunere a ofertelorDocumentul de garantare se depune in original si trebuie sa fie irevocabil cf. art. 86al. 1, 2 si 3 din HG 925/2006 cu modif. si compl. ulterioare.Obs: In cazul ofertantilor din categoria intreprinderilor mici si mijlocii (facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile ulterioare), garantia de participare se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire.Modul de constituire a Garantiei de participarePentru garantia de participare se accepta orice instrument de garantare emis de o banca sau de o societate de asigurari.Obs.: In cazul utilizarii unui cec bancar, perioada de valabilitate a acestuia trebuie sa fie egala cu perioada de valabilitate a ofertei.Predarea documentului care constituie garantia de participare se realizeaza pana la data limita de deschidere a ofertelor si insoteste oferta .Data la care se face echivalenta leu/alta valuta este data publicarii anuntului de participare. Pentru garantia de buna executie, conform art. 901 alin . (3) din HG 925 / 2006 - seaccepta orice instrument de garantare emis de o banca sau de o societate deasigurari, precum si orice alta modalitate dispusa de art 901 alin. 3 din HG925/32006.Totodata, se vor avea in vedere dispozitiile H.G. nr. 1045 din 2011.Garantia de buna executie poate fi constituita si sub forma unui cec, semnat sistampilat de catre ofertant sau printr-un bilet la ordin, avalizat de banca, cu aceiasidurata, precum si sub forma oricarei combinatii de instrumente de garantarespecificate.Executantul se obliga sa constituie garantia de buna executie in maxim 15 zile de lasemnarea contractului.In cazul ofertantilor din categoria intreprinderilor mici si mijlocii, garantia de bunaexecutie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia deatribuire.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Plata din Fonduri Europene - POS CCE
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratiile pe proprie raspundere trebuie semnate de reprezentantii legali ai operatorilor si depuse in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul" (traduse in limba romana de traducator autorizat).1.Declaratia privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG 34/2006 cu modificari si completari(Formular A).Cerinta obligatorie pentru ofertant/asociat/tert sustinator.Declaratia pe propria raspundere completata in conformitate cu Formularul A din sectiunea III.2.Declaratia privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Cerinta obligatorie pentru ofertant/asociat/tert sustinator. (Formular B1).Pentru tertul sustinator se solicita declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 181, lit. a), c), indice 1 si litera d) din OUG 34/2006.3.Declaratie privind neincadrarea in dispozitiile art.69^¹ din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Cerinta obligatorie pentru ofertant/asociat/tert sustinator.Neincadrarea in situatia prevazuta la art. 69^¹ din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, conform ord. ANRMAP 170/07.05.2012, cerinta obligatorie si pentru: a) membrii ai consiliului de administratie/organului de conducere sau de supervizare a ofertantului/candidatului/ ofertantului asociat/tertului sustinator care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv cu persoane care detin
functii de decizie in cadrul autoritatii contractante;b) actionarii sau asociatii ofertantului/ candidatului/ ofertantului asociat/ tertului sustinator care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante;c) persoane cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante care detin parti sociale, parti de interes, actiuni din capitalul subscris al unuia dintre ofertanti/candidati/ofertanti candidati/terti sustinatori;d) persoane cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante care fac parte din consiliul de administratie/organul de conducere sau de supervizare a unuia dintre ofertanti/candidati/ofertanti asociati/terti sustinatori.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art 69^1 (evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006 modificata si completata, se completeaza in conformitate cu Formularul B2.Autoritatea contractanta va exclude din procedura ofertantul care se afla in situatia prevazuta la art. 69^1 din OUG 34/2006. Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, care aproba, semneaza documente emise in legatura cu procedura in cauza sunt inregistrate mai jos: Director de proiect: Adina Mihai, Reprezentant legal: Catalin Robertino Hideg, Responsabil achizitii publice: Marius Voicu, Responsabil Stiintific si Tehnic: Georgeta Voicu, Responsabil Financiar: Manuela Anghel.4. Certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului ANRMAP/2010. Certificatul de participare cu oferta independenta conform Formularului B3 din sectiunea III.5.Declaratie privind calitatea de participant la procedura (ofertant, asociat)Se va depune o declaratie pe proprie raspundere in conformitate cu Formularul D din Sectiunea III, in care se va mentiona calitatea de participant la procedura, partea/ partile din contract pe care urmeaza sa le execute si datele de recunoastere ale acestora. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial in original/copie conform cu originalul semnata si stampilata/copie legalizata, emis de Registrul Comertului, din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorilor economici.Cerinte obligatorii pentru ofertant/asociat: Certificat constatator din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorilor economici. Obiectul prezentului contract trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN al certificatului constatator.Pentru persoane juridice romane: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in baza Legii nr.26/1990.Pentru persoane juridice /fizice straine: Documente edificatoare ce dovedesc o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.Documentele se vor prezenta in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul" insotite de traducerea autorizata si legalizata in limba romana.Nota: Documentele emise in alta limba, trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in limba romana.In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia sa demonstreze indeplinirea cerintei pentru partea de contract pe care o realizeaza.Se depun documentele de mai sus original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul" insotite de traducerea autorizata si legalizata in limba romana (unde este cazul).In etapa evaluarii ofertelor, inainte de incheierea raportului procedurii de atribuire, comisia de evaluare, va solicita ofertantului propus a se clasa pe primul loc, sa prezinte pentru conformitate documentele in original/copie legalizata.Toate documentele solicitate trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantul trebuie sa aiba o medie a cifrei de afaceri globala pentru ultimii 3 ani de minim 10.000 lei. Pentru justificarea acestei cerinte autoritatea contractanta accepta orice documente in vederea indeplinirii cerintei de calificare.Se solicita: Completarea formularului nr. 12.0.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se solicita: Completarea formularului nr. 12.0.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Experienta similara:
Ofertantul va trebui sa justifice faptul ca a mai realizat cel putin o livrare de echipamente similare, indiferent de valoare.Se solicita: Completarea formularului E.Lista a principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.Prezentarea cel putin a unui document / contract / proces verbal de receptie prin care sa confirme cel putin o livrare de produse similare, indiferent de valoare.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se solicita: Completarea formularului E.Lista a principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.Prezentarea cel putin a unui document / contract / proces verbal de receptie prin care sa confirme cel putin o livrare de produse similare, indiferent de valoare.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 05.04.2013 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
08.04.2013 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 08.04.2013 10:30
Locul: Bucuresti, Sos. Bucuresti-Magurele, Nr. 70f, Parcela 22, Parter, Sector 5, cod postal 051432
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Maxim 2 persoane.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e):
Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Sectorial Cresterea Competitivitatii Economice - POS CCE
VI.3) Alte informatii
Modul de departajare a ofertelor clasate pe primul loc cu preturi egale: In cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a cailor de atac sunt cele prevazute la art. 256^2 din OUG 34/2006;
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul de la care se pot obtine informatii despre utilizarea cailor de atac este reprezentat de serviciul juridic al autoritatii contractante
Adresa postala: sos.Bucuresti Magurele, nr.70F, sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 051434, Romania, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 051434, Romania, Tel. +40 214205493, Email: [email protected], Fax: +40 214205494, Adresa internet (URL): www.sanimed.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
22.02.2013 11:55
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer