Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie - Piese si accesorii pentru vehicule si pentru motoare de vehicule


Anunt de participare numarul 62766/01.09.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Filiala de Intretinere si Servicii Energetice ELECTRICA SERV -S.A.
Adresa postala: sos. Stefan cel Mare, nr.1A, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011736, Romania, Punct(e) de contact: MIHAI COPOERU, Tel.021/3065110, Email: [email protected], [email protected], [email protected], Fax: 021/3065104
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
SC FISE ELECTRICA SERV SA SISE ELECTRICA TRANSILVANIA SUD AISE Sf.Gheorghe
Adresa postala: Str. Daczo nr. 2, Localitatea: Sf. Gheorghe, Cod postal: 520019, Romania, Tel.0267/305650, In atentia: [email protected], Email: [email protected], Fax: 0267/316268
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
SC FISE ELECTRICA SERV SA SISE ELECTRICA TRANSILVANIA SUD AISE Sf.Gheorghe
Adresa postala: Str. Daczo nr. 2, Localitatea: Sf. Gheorghe, Cod postal: 520019, Romania, Tel.0267/305650, In atentia: [email protected], Email: [email protected], Fax: 0267/316268
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
SC FISE ELECTRICA SERV SA SISE ELECTRICA TRANSILVANIA SUD AISE Sf.Gheorghe
Adresa postala: Str. Daczo nr. 2, Localitatea: Sf. Gheorghe, Cod postal: 520019, Romania, Tel.0267/305650, In atentia: [email protected], Email: [email protected], Fax: 0267/316268
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Filiala de Intretinere si Servicii Energetice
Activitate (activitati)
Altele: servicii energetice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie - Piese si accesorii pentru vehicule si pentru motoare de vehicule
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: franco depozit beneficiar AISE Sf. Gheorghe, str. Daczo, Nr. 2
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 1 ani
Valoarea estimata fara TVA: intre 97, 160 si 195, 000RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Denumire produs
LOT 1 Piese auto din gama DACIA 1307 DIESEL RENAULT
LOT 2 Piese auto din gama DAEWOO-ESPERO-CIELO
LOT 3 Piese auto din gama ARO-TV
LOT 4 Piese auto din gama SAVIEM 797
LOT 5 Piese auto din gama RABAR10215
LOT 6 Piese auto din gama TRACTOR U650
LOT 7 Piese auto din gama NISSAN CABSTAR E110
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34300000-0 - Piese si accesorii pentru vehicule si pentru motoare de vehicule (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Denumire produs
LOT 1 Piese auto din gama DACIA 1307 DIESEL RENAULT
LOT 2 Piese auto din gama DAEWOO-ESPERO-CIELO
LOT 3 Piese auto din gama ARO-TV
LOT 4 Piese auto din gama SAVIEM 797
LOT 5 Piese auto din gama RABAR10215
LOT 6 Piese auto din gama TRACTOR U650
LOT 7 Piese auto din gama NISSAN CABSTAR E110
Valoarea estimata fara TVA: intre 97, 160 si 195, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
1 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Nu
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
fonduri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
societate comerciala
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind eligibilitatea completata in conformitate cu Formularul A din Sectiunea Formulare in original;
2. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 completata in conformitate cu Formularul B din Sectiunea Formulare. in original;
3. Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj), eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat in original sau copie legalizata.
4. Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale - eliberat de Primaria locala in original sau copie legalizata.
Nota: Pentru a fi valabile, certificatele constatatoare trebuie sa fie emise cu maxim 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
bilantul contabilOfertantul trebuie sa prezinte bilantul contabil la 30.06.2008 vizat si inregistrat de organele competente - in copiedeclaratie privind cifra medie de afaceriSe va completa si depune, in original, Formularul B2 din Sectiunea Formulare.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Denumire produs Val. min. (lei) Echivalent EuroLOT 1 Piese auto din gama DACIA 1307 DIESEL RENAULT 126.000, 00 35.779LOT 2 Piese auto din gama DAEWOO-ESPERO-CIELO 16.980, 00 4.822LOT 3Piese auto din gama ARO-TV 6.000, 00 1.704LOT 4 Piese auto din gama SAVIEM 797 60.000, 00 17.038LOT 5 Piese auto din gama RABAR10215 60.000, 00 17.038LOT 6 Piese auto din gama TRACTOR U650 4.500, 00 1.278LOT 7 Piese auto din gama NISSAN CABSTAR E11018.000, 00 5.1111 Euro = 3., 5216 lei - Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii trei ani trebuie sa fie egala sau mai mare decat valorile mentionate in tabelNota: In cazul ofertarii mai multor loturi, valorile prevazute in tabel ca cerinte minime se vor insuma.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
lista a principalelor livrari de produse similare efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Livrarile de produse efectuate se vor confirma prin prezentarea unor certificate / documente emise sau contrasemnate de o autoritate sau de catre clientul beneficiar.Se va completa si depune, in original, Formularul C1 din Sectiunea Formulare.Se voranexa un numar de 2 recomandari emise de beneficiari la care se face referire in Formularul C1, in copie.
Nota: In cazul ofertarii mai multor loturi, valorile prevazute in tabel ca cerinte minime se vor insuma.certificate sau alte documente emise de organisme abilitate in acest sens, care sa ateste conformitatea produselor;Ofertantii trebuie sa prezinte Certificate de conformitate in copie.mostre, descrieri si/sau fotografii a caror autenticitate trebuie sa poata fi demonstrate in cazul in care se solicita acest lucruautorizatie de livrare, in copie(numai pentru comercianti)Autorizatia de livrare trebuie sa cuprinda toate informatiile prevazute de Formularul B3 din Sectiunea Formulare, completata de producator.In situatia in care autorizatia provine de la o alta persoana juridica decat producatorul, trebuie prezentat intreg lantul de autorizari astfel incat sa fie demonstrata legatura dintre producator si ofertant (conform Formular B3.a din Sectiunea Formulare).
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Denumire produs Val. min. (lei) Echivalent EuroLOT 1 Piese auto din gama DACIA 1307 DIESEL RENAULT 31.500, 00 110.930LOT 2 Piese auto din gama DAEWOO-ESPERO-CIELO 4.245, 00 14.949LOT 3Piese auto din gama ARO-TV 1.500, 00 5.282LOT 4 Piese auto din gama SAVIEM 797 15.000, 00 52.824LOT 5 Piese auto din gama RABAR10215 15.000, 00 52.824LOT 6 Piese auto din gama TRACTOR U650 1.125, 00 3.962LOT 7 Piese auto din gama NISSAN CABSTAR E1104.500, 00 15.8471 Euro = 3., 5216 lei - Prin informatiile furnizate prin Formularul C1, ofertantul trebuie sa faca dovada furnizarii de produse similare, in valoare egala sau mai mare decat valorile mentionate in tabel. Indeplinirea conditiei poate fi realizata prin cumularea valorii a cel mult 3 contracte incheiate si indeplinite in ultimii 3 ani.Se voranexa un numar de 2 recomandari emise de beneficiari la care se face referire in Formularul C1, in copie.Nota: In cazul ofertarii mai multor loturi, valorile prevazute in tabel ca cerinte minime se vor insuma.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 15.09.2008 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
24.09.2008 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 24.09.2008 10:00
Locul: sediul autoritatii contractante Sf.Gheorghe, str. Daczo, nr. 2
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Fiecare ofertant va fi reprezentat oficial in fata comisiei de evaluare de o singura persoana, care va putea avea un singur insotitor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliului National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021.3104641, Email: [email protected], Fax: Fax: 021.3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
cel mult 5 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator despre actul pe care acesta il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SISE ELECTRICA TRANSULVANIA SUD
Adresa postala: STR. 13 DECEMBRIE, NR.17A, Localitatea: BRASOV, Cod postal: 500199, Romania, Tel.0268/305502, Fax: 0268/305504
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
01.09.2008 16:56
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer