Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie a 4+1 autovehicule specializate pentru interventia la inaltime la reteaua de contact a tramvaielor, troleibuzelor, stalpi


Anunt de participare (utilitati) numarul 70085/18.12.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Regia Autonoma de Transport Bucuresti
Adresa postala: B-dul Dinicu Golescu nr. 1 Sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: RO010861, Romania, Punct(e) de contact: Iulian Dinica, Tel.021-3074120, In atentia: Ana Maria Suciu, Email: [email protected], Fax: 021-3074555, Adresa internet (URL): www.ratb.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare, de tramvai sau de autobuz
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Achizitiea 4+1 autovehicule specializate pentru interventia la inaltime la reteaua de contact a tramvaielor, troleibuzelor, stalpi
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: RATB - EIELCC
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
achizitia a 4 buc. autovehicul specializat pentru interventia la inaltime, la reteaua de contact pentru tramvaie si troleibuze cu rulare pe pneuri si 1 buc. autovehicul specializat pentru interventia la inaltime, la reteaua de contact pentru tramvaie si troleibuze, care sa se deplaseze atat pe carosabil cat si pe cale de rulare a tramvaiului
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34144000-8 - Autovehicule cu utilizare speciala (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
- 4 buc. autovehicul specializat pentru interventia la inaltime, la reteaua de contact pentru tramvaie si troleibuze cu rulare pe pneuri- 1 buc. autovehicul specializat pentru interventia la inaltime, la reteaua de contact pentru tramvaie si troleibuze, care sa se deplaseze atat pe carosabil cat si pe cale de rulare a tramvaiului
Valoarea estimata fara TVA: 4, 600, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
- garantie de participare: 50000 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
- surse de la bugetul locala) Modalitatea de plata: ordin de platab) Termen de plata: 30 zile de la receptia produselor
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
- contract de asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratie privind eligibilitatea- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181- Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat
- Persoane juridice/fizice romane: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa tribunalul in a carui raza de activitate isi are sediul ofertantul , cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor
- Persoane juridice /fizice straine: Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- bilantul contabil si contul de profit si pierdere la 31.12.2007. Ofertantii nerezidenti vor prezenta traduceri autorizate ale documentelor solicitate mai sus.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- informatii generale- autorizatie pentru livrarea produselor
- declaratie pe propria raspundere in care se va specifica producatorul si firma de provenienta a vehiculului ofertat
- minim 2 recomandari, emise de beneficiari ai ofertantului
- lista principalelor livrari in ultimii 3 ani care sa contina informatii despre cel putin 2 contracte de livrare a unor produse similare
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
825
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 27.01.2009 10:00
Documente de plata: DA
Pretul: 119 RON
Conditii si modalitate de plata: - in urma transm.pe fax nr.021.314.71.36/021.307.45.55. a unei solicitari. Reprezentantul ofertantului tb. sa prezinte imputernicire.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
04.02.2009 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 04.02.2009 11:00
Locul: RATB, B-dul Dinicul Golescu nr.1, sector 1, Bucuresti - Etajul 6, Serviciul Contracte - Secretariat
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
- reperezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
a) Nu se accepta ajustarea pretului contractului.b) Conditia de livrare: DDP RATB - EIELCC, in maxim de 9 luni de la semnarea contractuluic) Termene de garantie acordate conform caietelor de sarcini
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 30084, Romania, Tel.021.310 46 41, Email: [email protected]
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Bucuresti Sectia a IX - a Contencios-Administrativ si Fiscal
Adresa postala: Bd-ul Unirii nr. 37, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030823, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
RATB - Serviciul Contencios
Adresa postala: bd. Dinicu Golescu nr.1 sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010861, Romania, Tel.0213074000
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
17.12.2008 11:07
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer