Licitatie Publica - ACHIZITIE AUTOBASCULANTA 1 BUC.
Anunt de participare numarul 29658/24.08.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Comuna Tutora (Primaria comunei TUTORA)
Adresa postala: comuna Tutora, judetul Iasi, Localitatea: tutora, Cod postal: 707560, Romania, Punct(e) de contact: Mariana Armenia, Tel.0232-298811, Email: [email protected], Fax: 0232-298811
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ACHIZITIEAUTOBASCULANTA 1 BUC.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Leasing
Locul principal de livrare: sediul PrimarieiTutora
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
ACHIZITIEAUTOBASCULANTA
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34141000-7 - Autobasculante (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
1BUC. AUTOBASCULANTA
Valoarea estimata fara TVA: intre 45, 000 si 50, 000USD
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 24.09.2007 pana la 24.09.2010
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GARANTIADEPARTICIPARELALICITATIEDE2000 RON , GARANTIADEBUNAEXECUTIE
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
FONDURIDELABUGETULLOCAL
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
CONTRACTDE A SOCIERE
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
DOCUMENTECAREDOVEDESCELIGIBILITATE(FORMULARB2)
DECLARATIE PRIVIND INDEPLINIREA OBLIGATIILOREXIGIBILEDEPLATAAOBLIGATIILORIMPOZITELORCATRESTAT , INCLUSIVCELELOCALECERTIFICATCONSTATATOREMISDEOFICIULREGISTRULUICOMERTULUI
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
CIFRADEAFACERIPEULTIMII3ANIMAIAMREDE150000 EURO
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
INFORMATIIGENERALEDESPREOFERTANTI
INFORMATIIPRIVINDSUBCONTRACTANTII
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 18.09.2007 11:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
21.09.2007 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 21.09.2007 11:00
Locul: SEDIULPRIMARIEITUTORA
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIULNATIONALDESOLUTIONAREACONTESTATIILOR
Adresa postala: STR. STAVROPOLEUS NR 6 SECTOR3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEADEAPELIASI
Adresa postala: STRANASTASIEPANU NR.24, Localitatea: IASI, Cod postal: 700020, Romania, Tel.0232217808, Fax: 0232217808
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
PrimariacomuneiTutora , Primar
Adresa postala: com.Tutora, judiasi, Localitatea: com Tutora, Cod postal: 707560, Romania, Tel.0232298811, Email: [email protected], Fax: 0232298811
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
24.08.2007 22:01