Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie bare si table din otel


Anunt de participare (utilitati) numarul 132903/03.02.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPLEXUL ENERGETIC CRAIOVA
Adresa postala: CALEA UNIRII NR. 147, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200330, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Tranzactii Comerciale, Tel. +40 0351403346, In atentia: Adriana Petria, Email: [email protected], Fax: +40 0251594837, Adresa internet (URL): www.cencraiova.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Societate Comerciala
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Achizitiebare si table din otel
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: S.C.CEN S.A ?S.E.Craiova II, loc.Craiova, str. Bariera Valcii nr.195, Jud.Dolj
Codul NUTS: RO411 - Dolj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitiebare si table din otel conform cerintelor caietului de sarcini.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
44331000-9 - Bare (Rev.2)
44334000-0-Profile (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatile aferente fiecarui lot sunt conform Anexei B la prezenta.Se poate depune oferta pentru unul sau mai multe loturi.
Valoarea estimata fara TVA: 385, 396.56RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
30 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Of.completa=7595lei;Of.pe loturi este evidentiata la fiecare lot in parte.Per.valab: cel putin 60 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.Forma de const.a garantiei de particip.care va fi acceptata: a)prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o soc.bancara ori de o soc.de asig., care se prezinta in original, in cuantumul si ptr.perioada prev. in doc. de atrib.(in cazul utiliz. scrisorii de garantie bancara, aceasta se va transmite in original la sediul aut.ctr.cu o zi inaintea desch.of.).Nota: Garantia trebuie sa fie irevocab.Instrum.de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va exe: -cond., res.dupa const.culpei pers.garantate, in conf.cu ctr. garantat; sau -necond., respectiv la prima cerere a bene., pe baza decl.acestuia cu privire la culpa pers.garant. b)OP conf.de catre banca emitenta pana la data desch.of.(copie OP in doc.de eligibil).c) Lichid. depuse la casieria aut.ctr.Nota: suma maxima ce poate fi depusa intr-o zi la casieria aut. ctr. de catre ofertant este de 5000 lei.Cont RO 77RNCB 0134041638010001 BCR Sucursala Dolj. Ptr.of. I.M.M?uri garantia de particip. va fi insotita de decl. ca firma este inscrisa in categ.intrepr.mici si mijlocii, in conf. cu cond. art.3 din Legea 346/2004. In acest caz of. pot part. la procedura de achizitie beneficiind de reducere cu 50% la cuantumul garantiei de particip.Of. pierde garantia de particip. daca: a) isi retrage oferta in per.de valab.a ofertei; b) oferta sa fiind stab. castig., nu const. garantia de buna ex. in per de valab.a ofertei, dar nu mai tarziu de 14 zile de la semnarea ctr. si inreg. sa la sediul S.C.CEN CRAIOVA S.A..;c) of. sa fiind stab. castig, refuza sa semneze ctr. de achizitie publica in per.de valab. a ofertei; d)of. va depune contestatie la CNSC si aceasta va fi respinsa. Cuantumul ce va fi retinut conform art.278^1/OUG 34/2006 pe loturi: lotul 1- 1188.60 lei; lotul 4 ? 693.60 lei 10% din valoarea contractului fara TVA- modul de constituire a garantiei de buna executie : a) Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurarib) Prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partialeconform HG 1045/2011 privind modificarea art.90 alin.3 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Nota: Fiecare ofertant are obligatia de a preciza in cadrul propunerii financiare pentru care mod de constituire a garantie de buna executie opteazaOfertantiiI.M.M.-uri, daca dovedesc ca sunt indeplinite cerintele Legii nr. 346/2004, cu modificarile si completarile ulterioare, pot beneficia de reducere cu 50% la cuantumul garantiei de buna executie a contractului de furnizare .
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea - Prezentare Formular 5in original
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181-Prezentare Formular 6in original
Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a .impozitelor si taxelor catre stat precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat -Formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident.Se va prezenta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celeiin care se depun ofertele (conform art. 9 din OrdinANRMAP 509/2011)
Documentele pot fi prezentate in original sauin copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul.
Declaratie privind calitatea de participant la procedura-Prezentare Formular 7 in original
Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta-Prezentare Formular 12 in original
Declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta la art. 69? din OUG 34/2006 - Declara?ie privind regulile de evitare a conflictului de interese fata de persoanele care detin func?ii de conducere in cadrul autorita?ii contractante, si anume: Constantin Balasoiu - Director General;Veronica Nica - Director Economic;Vergil Soare - Director ComercialClaudiu Stoica ? Cons.jr.princ.
Document prezentat in original pentru Persoane juridice/fizice romane-Prezentare Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie Nationala sau Teritoriala - Document emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie Nationala sau Teritoriala
Documentul va fi prezentat original/ copie lizibila certificata conform cu originalul.Nota: Pentru ofertantul clasatpe primul loc, certificatul constatator, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, se va prezenta pentru conformitate a documentului in original/copie legalizata, daca acesta a fost prezentat in copie conform cu originalul.
Persoane juridice /fizice strainePrezentareDocumente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional-Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional -Documentul va fi prezentat copie legalizata, copie lizibila certificata conform cu originalul.
Declaratia pe propria raspundere de la operatorii economici inregistrati ca I.M.M.-uri(dupa caz)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor livrari dinultimii 3 aniinsotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante livrari(recomandari din partea beneficiarilor).
Document din care sa reiasa ca ofertantula livrat o cantitate ce reprezinta cel putin jumatate din cantitatea de produse solicitata in caietul de sarcini pentru lotul sau loturile la care se depune oferta.
Informatii privind standardele de asigurare a calitatii
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 21.02.2012 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
22.02.2012 16:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 07.03.2012 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
NOTA1: Pt.dem.ind.calif.of.are drept.de a prez.o decl.pe prop.rasp.semn.de rep.legal, prin care conf.ca indepl.cerinte de calif.asa cum au fost solicit.in doc.de atr.Decl.va avea o anexa in care of tb.sa preciz.modul concret de indepl.a cerinte: valori, cant.etc.In caz in care uz.de drept.prev.mai sus, of.are oblig.de a prez./compl.certif./doc.edif.care prob./conf.indepl cerinte.calif.atunci cand primeste de la aut.ctr.o solicit., in termen.care nu poate fi mai mic de 3 zile lucr.In cazul in care of.benef.de drept de a prez.Form.10, acesta va fi insotit de Decl.priv.calit.de part.la proced.?form.7, -Certif.de part.la licit.cu of.indep-form12-Fisa de inf.gen-formu8.NOTA 2: Comisia de eval va verif.doc de calif si prop tehn depuse de of.in SEAP(www.e-licitatie.ro) anexa la an.de part. In caz in care, in scop verif crit de calif si conf. prop.tehn.cu cerintele c.s., aut ctr.solicit. prez.an.doc., acestea trebuie transmise in SEAP in format el.conf.prev.art.19 al(2)si 17 al.3)din HG 1660/2006.Dupa final.verif.aut.ctr.va introd. in SEAP numele of.ale caror of.sunt admis., precum si numele of.ale caror of.au fost decl.neconf.Dupa finaliz. et.de eval.tehn.sist. el.va permite aut.ctr.acces la inf.priv.prop.finan.ale of.ale caror of.au fost conside.admis si la clasam.realiz.prin ordon.in mod cresc.a preturilor prevaz.in prop.fin. Respons.stab.of.castig.revine aut.ctr.in conf.cu prev.art.24 din HG 1660/2006 modif.prin HG 198/2008.In caz in care, in scopul verif.conform.prop.financ.aut.ctr.solicita prez.an.doc.(form.de of., centraliz. finan.justif. preturi mai mici de 85% decat val.estim., etc.), acestea trebuie transmise in SEAP in format el., in conf.cu prev.art.17 alin.(3)din HG 1660/2006. Aut.ctr.va transmite in SEAP rez.proc.de atrib., in 10 zile lucr de la acces la inf. NOTA 3: In caz in care, mai multe of.contin acelasi pret, aut.ctr. va solicita clarif.prin interm.SEAP ptr.dep.el.de catre op.ec.de doc.ce contin noi preturi.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta in conditiile prevederilor OUG 34/2006, de catre contestatar despre un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic al SC CEN CRAIOVA SA
Adresa postala: str.Unirii nr.147, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200330, Romania, Tel. +40 0351403331, Email: [email protected], Fax: +40 0251594837
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
02.02.2012 10:37
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer