Licitatie Publica - Achizitie buldoexcavatoare cu anex
Anunt de participare (utilitati) numarul 59625/24.07.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Regia Autonoma de Transport Bucuresti
Adresa postala: B-dul Dinicu Golescu nr. 1 Sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: RO010861, Romania, Punct(e) de contact: Iulian Dinica, Tel.021-3074120, In atentia: Ruxandra Bratu, Email: [email protected], Fax: 021-3074555, Adresa internet (URL): www.ratb.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare, de tramvai sau de autobuz
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Achizitiebuldoexcavatoare cu anex
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: RATB
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie 2 buldoexcavatoare cu echipament pikon, 1 buldoexcavator cu echipament perie cu colector si 1 buldoexcavator cu echipament freza asfalt
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
29523121-5 - Utilaje de nivelat (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
2 buldoexcavatoare cu echipament pikon, 1 buldoexcavator cu echipament perie cu colector si 1 buldoexcavator cu echipament freza asfalt
Valoarea estimata fara TVA: 900, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
27 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare: 9500 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
acord preliminar de asociere contract de asociere legalizat
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Decl priv eligibilitatea, Decl priv neincadrarea in prev art 181, Certif priv achitarea oblig exigibile catre bugetul gen consolidat, Certificat priv plata taxelor si impoz locale. Certif constatator ORC sau doc edif. priv forma de inreg ca pers juridica
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
bilantul contabil si CPP la 31.12.2007
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Prez gen, Lista livrari prod similare ultimii 3 ani, Autorizare de livrare a produselor, min 2 recomand din partea beneficiarilor
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
687/2008
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 01.09.2008 14:00
Documente de plata: DA
Pretul: 119 RON
Conditii si modalitate de plata: Numerar casieria RATB, Bd Dinicu Golescu nr1, sector 1. Reprezentantul cumparatorului va prezenta imputernicire scrisa
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
02.09.2008 09:30
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 02.09.2008 10:00
Locul: RATB RA, B-dul Dinicu Golescu nr. 1, RO 010861, sector 1 Bucuresti, Etaj 6 Serviciul Contracte
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Imputerniciti legali ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 30084, Romania, Tel.0040 21 3104641, Email: [email protected], Fax: 0040 21 3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Bucuresti, Sectia IX Contencios administrativ si fiscal potrivit legii 554/2004
Adresa postala: Bdul Unirii nr.34, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030823, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
RATB Serv. Contencios
Adresa postala: Bdul Dinicu Golescu nr. 1, sector 1 , Etaj 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010861, Romania, Fax: 0040 213074555
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
24.07.2008 12:03