Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ACHIZITIE CARBURANTI AUTO


Anunt de participare numarul 134816/21.04.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ADMINISTRATIA NATIONALA APELE ROMANE -ADMINISTRATIA BAZINALA DE APA MURES
Adresa postala: str Samuel Koteles nr.33 jud. Mures, Localitatea: Targu Mures, Cod postal: 540057, Romania, Punct(e) de contact: JOZSEF SOMOGYI, Tel. +40 265260289, Email: [email protected], [email protected], Fax: +40 265264290, Adresa internet (URL): www.rowater/damures.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Mediu
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ACHIZITIECARBURANTI AUTO
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: - SGA Mures -SGAAlba -SGAHunedoara- SGAArad
Codul NUTS: RO125 - Mures
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizarea si livrarea cantitatilor necesare de carburanti auto specificate in caietul de sarcini
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
09134200-9 - Motorina (Rev.2)
09132100-4-Benzina fara plumb (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lot IMotorina Euro 5vrac361.950 litri
1.737.360, 00 lei , reprezinta valoarea totala estimata Lot I
Lot II Benzina fara plumb -carduri credit57.220 litri
268.934, 00 lei , reprezinta valoarea totala estimata Lot II
Lot III Motorina carduri credit 50.000 litri
240.000, 00 lei , reprezinta valoarea totala estimata Lot III
Valoarea estimata fara TVA: 2, 246, 294RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
8 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
LOT1:34.700, 00 lei, LOT 2:5.300, 00 lei, LOT 3:4.800, 00 lei.In masura in care Consiliul respinge o contestatie, AC va retine contestatorului din garantia de part.suma de: Lot 1:5.517, 35 lei, Lot 2:2.689, 34 lei, Lot 3 2.400lei, conform art.278¹ din O.U.G. 34/2006. Garantia tb. sa fie irevocabila.Perioada de valab.a garantiei de part. va fi de 90 de zile de la data limita de dep. a of.Forma de constituire a garantiei de part: prin OP vizat cu 48 de ore inainte de desch. of.in contul de garantii AC identificat prin cod IBANRO13TREZ4765005XXX008483deschis la Trez. Tg. Mures.Garantia de part. poate fi constituita prin ordin de plata doar cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitatoare pana la data deschiderii ofertelor.;sau-instr de garantare emis in conditiile legii de o soc. bancara sau de o soc. de asigurari, care se prezintain original, in cuantumul si pentru perioada de valabiil prevazuta mai sus. Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa conditionat sau neconditionat conform prevederilor art.86 aliniat (3) din HG 925/2006 cu toate modificarile si completarile ulterioare-prin depunere in numerar la caseria autoritatii contractante-Ofertantii declarati I.M.M. - uri vorprezentaanexat formularului degarantie declaratia privind incadrarea intreprinderii incategoria I.M.M. , inconformitate cu Ordonanta nr. 27 din26.01.2006, publicata in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr.88/ 31.01.2006 Nota: Garantia de part.se va returna de catre autoritatea contractanta conform cu prevederile art. 88 din HG 925/2006, corelat cu art. 2781 alin. (2) din OUG 34/2006 cu toate modificarile si completarile ulterioare.Ofertantul va depune in acest sens o adresa de solicitareprivind restituirea acesteia, insotita de o copie a documentului de constituire. 5% din valoarea contractului, fara T.V.A..
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri provenite din surse propri constituite din valorificarea productiei interne
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
) Declaratii privind eligibilitatea - completare formular nr. 4 din Sectiunea III.2) Declaratie privind neincadrarea in niciuna din situatiile prevazute de art. 181 din OUG 34 / 2006, cu modificarile si completarile ulterioare : - completare formular nr.5 din Sectiunea III3) Declaratii privind calitatea de participant la procedura- completare formular nr. 8 din Sectiunea III.4) Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta completare formular nr. 10 din Sectiunea III.5) Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art 69¹(evitarea conflictului de interese) din O.U.G. nr.34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioarePersoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante : Giurgea Teodor ? Director ABA Mures;
- Patrascu Maria ?Director Economic ABA Mures;
- Gheorghe Monica ?Director Tehnic ARA ABA Mures;Orban Laszlo Levente ?Director Tehnic E-I ABA Mures -Certificat de atestare fiscala( datorii la bugetul consolidat general) eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia isi are sediul social operatorul economic, din care sa rezulte indeplinirea obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei in care se depune oferta, original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul??Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale( datorii la bugetele locale) din care sa rezulte indeplinirea obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei in care se depune oferta, original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul??.Prezentare Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in original, copie legalizata sau xerocopie certificata, pentru conformitate cu originalul, cu semnatura si stampila, emis cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii documentelor de calificare din care sa rezulte : - sediul actual al societatii;
-obiectul de activitate care trebuie sa corespunda cu obiectul prezentei proceduri de atribuire; - nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85 / 2006 privind procedura de insolventa.In etapa evaluarii ofertelor, autoritatea contractanta va solicite ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Prezentarea fisei de informatii generale si declararea cifrei de afaceri medie globala pe ultimii 3 ani (2008, 2009, 2010), care sa fie demin.bilantul contabil la 31.12.2008, 31.12.2009 si 31.12.2010, vizate si inregistrate de organele competente. Lot1-3.474.720, 00 lei, Lot2?537.868, 00 lei, Lot 3-480.000, 00 lei;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Combustibilul va fi livrat de furnizor conform solicitarilor beneficiarului atat la pompa, lastatiile de alimentare cat si prin transport cu cisterna la locatiile enumerate. Ofertantul are obligatia de a face dovada ca dispune o retea de distributie a carburantilor la nivel national, dintre care cel putin una in fiecare resedinta de judete Mures, Harghita, Sibiu, Alba, Hunedoara, Arad, Cluj.Se solicita prezentarea declaratiilor de conformitate ale produselor.Lista principalelorlivrari de produsein ultimii 3 ani, ofertantul va prezenta cel putin o copie dupa paginile relevante ale unui document /contract/proces verbal de receptie partiala/finala sau maxim 3 copii dupa pag
certificarea sistemului de management al calitatii ISO 9001 sau oricare alt standard echivalent.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Elementul ofertei care urmeaza sa faca obiectul procesului de reofertare pretul unitar/litru (lei/litru) Eventualele limite ale valorilor pana la care elementeleofertei care urmeaza sa faca obiectul procesului de reofertare pot fi imbunatatite: nu exista limite.Sistemul informatic va pune la dispozitia participantilor la procesul repetitiv de reofertare informatii referitoare la: existenta de preturi sau valori noi prezentate in cadrul licitatiei electronice; numarul participantilor la licitatia electronica;clasament.In cadrul licitatiei electronice ofertantii participanti nu pot decat sa imbunatateasca ofertele depuse anterior organizarii acestei faze.Nr.runde= 1.Licitatia electronica va incepe la 2 zile lucratoare de la transmiterea invitatiei. Durata unei runde: 1(una)zi.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2012/S43-070024 din 29.02.2012
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 18.05.2012 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
18.05.2012 15:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 21.05.2012 11:00
Locul: str. Koteles Samuel, nr 33, Targu Mures, Secretariat
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Daca ofertele prezentate in ultima runda a licitatiei electronice sunt egale , atunci AC va solicita ofertantilor clasati pe primul loc o noua oferta financiarain plic inchis. 2)-Informatii privind subcontractantii (daca este cazul) - formular nr. 9 In cazul in care parti din contractul de achizitie publica urmeaza sa se indeplineasca de unul sau mai multi subcontractanti, ofertantul castigator are obligatia de a prezenta, la incheierea contractului de achizitie publica, contractelor incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati in oferta. Contractele prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contractul de achizitie publica. Pe parcursul derularii contractului, contractantul nu are dreptul de a inlocui subcontractantii nominalizati in oferta fara acceptul autoritatii contractante, iar eventuala inlocuire a acestora nu trebuie sa conduca la modificarea propunerii tehnice sau financiare initiale.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
BIROUL JURIDIC- CONTENCIOS din cadrul A.B.A.Mures.
Adresa postala: Str. Koteles Samuel , nr.33, Localitatea: Targu Mures, Cod postal: 010458, Romania, Tel. +40 265260289, Fax: +40 265264290, Adresa internet (URL): http: //www.rowater.ro/damures
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
17.04.2012 07:49
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer