Licitatie Publica - Achizitie cartofi de toamna
Anunt de participare numarul 139335/03.10.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Penitenciarul cu Regim Inchis Vaslui
Adresa postala: str. AVICOLA, nr.2, Localitatea: Vaslui, Cod postal: 737365, Romania, Punct(e) de contact: DAN ZAHARIA, Tel. +40 0235322135, Email: [email protected], Fax: +40 0235322135, Adresa internet (URL): www.penitenciarulvaslui.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitiecartofi de toamna
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Penitenciarul Vaslui, str. Avicola, nr. 2, Vaslui.
Codul NUTS: RO - ROMANIA
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Da
Cu reluarea competitiei in SEAP: Nu
Acord-cadru cu maxim 4 agenti economici
Durata acordului-cadru: 9 luni
Valoarea estimata fara TVA: 60, 000RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: 3 contracte subsecvente, cantitatea min. 16000 kg, , cantitatea max. 32000 lg.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Cartofi de consum - cantitate: min 70.000 kg.- max. 75.000 kg.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
03212100-1 - Cartofi (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cartofi de consum: min 70.000 kg - max.75.000 kg.
Valoarea estimata fara TVA: 60, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
9 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Valoarea garantiei de participare :1200, 00 lei, conform pct. 2, art. 43^1 din OUG 34/2006 cu modificari si completari, OUG 76/30.06.2010 Garantia de participare se constituie prin scrisoare de garantie bancara, virament bancar, prin ordin de plata sau orice alt mijloc legal prevazut in HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare . Cod IBAN RO24TREZ6565005XXX000229 deschis la Trezoreria Mun. Vaslui. In cazul viramentului bancar sau ordinului de plata acestea trebuie confirmate de trezorerie pana la data deschiderii ofertelor. I.M.M.?urile pot beneficia de reducerea de 50% din cuantumul garantiei de participare, conform prevederilor Legii nr. 346/2004. Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 90 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. Valoarea maxima estimata a contractului este sub valoarea pentru care este aplicabil art. 278 ind 1 din OUG 34/ 2006. Valoarea garantiei de buna executie este de 7% din valoarea contractului subsecvent, fara TVA. Garantia de buna executie se constituie prin scrisoare de garantie bancara, virament bancar sau orice alt mijloc legal prevazut in HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare . Cod IBAN RO24TREZ6565005XXX000229 deschis la Trezoreria Mun. Vaslui.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse bugetare
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
ultimul bilant contabil prescurtat inregistrat la Agentia Nationala de Administrare Fiscsla
cifra de afaceri care vizeaza activitatea din ultimii trei ani.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani cuprinzand valori, perioade de livrare, beneficiari.
indeplinirea obligatiilor contractuale pe parcursul derularii unui contract similar.
Asigurarea implementarii de mamagement al calitatii ISO 9001.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Precizari specifice a) elementul ofertei care urmeaza sa faca obiectul procesului de reofertare: pretul b) NU exista limite ale valorilor pana la care elementele prevazute la lit. a) pot fi imbunatatite. c) informatiile care urmeaza a fi puse la dispozitie ofertantilor in cursul licitatiei electronice: - existenta de preturi sau valori noi prezentate in cadrul licitatiei electronice - numarul participantilor la licitatia electronica - clasament d)conditiile in care ofertantii vor avea dreptul sa liciteze: - participanti nu pot decat sa imbunatateasca ofertele depuse. - licitatia electronica se va finaliza dupa desfasurarea rundei nr.1 Daca la sfarsitul licitatiei electronice, doua sau mai multe oferte clasate pe locul 1 au preturile ofertate egale, atunci in termen de max. 48 de ore de la finalizarea licitatiei electronice se va solicita depunerea unei noi oferte financiare, cu o valoare noua.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
M2-25140
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 15.10.2012 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
22.10.2012 14:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Altele
Daca la sfarsitul licitatiei electronice, doua sau mai multe oferte clasate pe locul 1 au preturile
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
9luni (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 23.10.2012 11:00
Locul: Penitenciarul Vaslui, str. Avicola, nr. 2, Vaslui.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Repreyentantii ofertantilor, cu inputernicire.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Daca la sfarsitul licitatiei electronice utilizata ca faza finala a procedurii de atribuire, doua sau mai multe oferte clasate pe locul 1 au preturile ofertate egale, atunci in termen de max. 48 de ore de la finalizarea licitatiei electronice se va solicita depunerea unei noi oferte financiare, cu o valoare noua.Reofertarea se va face in plic inchis.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatia poate fi depusa in termen de 5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul Juridic al Penitenciarului Vaslui
Adresa postala: Adresa postala: Penitenciarul Vaslui, str. Avicola, nr. 2, Localitatea: Vaslui, Cod postal: 737365, Romania, Tel. +40 0235322510, Email: [email protected], Fax: +40 0235322135, Adresa internet (URL): www.penitenciarulvaslui.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
02.10.2012 08:58