Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie consumabile pentru imprimante/multifunctionale Xerox


Anunt de participare (utilitati) numarul 135461/10.05.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Filiala de Intretinere si Servicii Energetice ELECTRICA SERV -S.A.
Adresa postala: SISETRANSILVANIASUD, STR. 13 DECEMBRIENR 17A, Localitatea: BRASOV, Cod postal: 500199, Romania, Punct(e) de contact: ServiciulAchizitii-Aprovizionare, Tel. +40 268305598, In atentia: Nicoleta Turcea, Email: [email protected], [email protected], [email protected], Fax: +40 268305504, Adresa internet (URL): www.sisets.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
SISE TRANSILVANIASUD
Adresa postala: STR. 13 DECEMBRIENR 17A, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500199, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Achizitii-Aprovizionare, Tel. +40 268305598, In atentia: Nicoleta Turcea, Email: [email protected], [email protected], [email protected], Fax: +40 268305504
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
SISE TRANSILVANIASUD
Adresa postala: STR. 13 DECEMBRIENR 17A, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500199, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Achizitii-Aprovizionare, Tel. +40 268305598, In atentia: Nicoleta Turcea, Email: [email protected], [email protected], [email protected], Fax: +40 268305504, Adresa internet (URL): www.e-licitatie.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
SISE TRANSILVANIASUD
Adresa postala: STR. 13 DECEMBRIENR 17A, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500199, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Achizitii-Aprovizionare, Tel. +40 268305598, In atentia: Nicoleta Turcea, Email: [email protected], [email protected], [email protected], Fax: +40 268305504
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
FilialaSocietatiiEnergetice
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Achizitieconsumabile pentruimprimante/multifunctionale Xerox
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: SISE Electrica Transilvania Sud, Brasov str. 13 Decembrie nr. 17A
Codul NUTS: RO122 - Brasov
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 2 ani
Valoarea estimata fara TVA: intre 194, 126.6 si 445, 243.2RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: infunctiedenecesitatilebeneficiarului achizitie. Valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent este de 19.412, 6 lei
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Consumabile pentruimprimante/multifunctionale Xerox
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
30125110-5 - Toner pentru imprimantele laser/faxuri (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Nr.Crt. Denumire produs Cant Min Cant Max 1 Toner pentru echipament XEROX N40 sau echivalent, cant min 10 buc, cant max 20 buc 2 Toner pentru echipament XEROX DOCUPRINT N17 sau echivalent cant min 5 buc, cant max 10 buc 3 Toner pentru echipament XEROX WC PRO320 sau echivalent cant min 10 buc, cant max 20 buc 4 Cilindru pentru echipament XEROX WC PRO 320, sau echivalent cant min 5 buc, cant max 10 buc 5 Toner pentru echipament XEROX PHASER 3130, sau echivalent cant min 50 buc, cant max 100 buc 6 Toner pentru echipament Xerox Phaser 6350, sau echivalent cyan cant min 25 buc, cant max 50 buc 7 Toner pentru echipament Xerox Phaser 6350, sau echivalent magenta cant min 20 buc, cant max 40 buc 8 Toner pentru echipament Xerox Phaser 6350, sau echivalent yellow cant min 20 buc, cant max 40 buc 9 Toner pentru echipament Xerox Phaser 6350, sau echivalent black cant min 30 buc, cant max 60 buc 10 Cilindru pentru echipament XEROX Phaser 6350, sau echivalent cant min 10 buc, cant max 20 buc 11 Cartus pentru echipament XEROX WC PE120T, sau echivalent cant min 3 buc, cant max 10buc 12 Toner pentru echipament XEROX PE 16, sau echivalent cant min 150 buc, cant max 300 buc 13 Cartus pentru echipament Xerox WorkCentre 3210, sau echivalent cant min 10 buc, cant max 20 buc 14 Toner pentru echipament Xerox WorkCentre 3220, sau echivalent cant min 10 buc, cant max 20 buc 15 Toner negru pentru echipament Xerox WorkCentre7428, sau echivalent (26000 pag) cant min 4 buc, cant max 20 buc 16 Toner cyan pentru echipament Xerox WorkCentre7428, sau echivalent (15000 pag) cant min 2 buc, cant max 10 buc 17 Toner magenta pentru echipament Xerox WorkCentre7428, sau echivalent (15000 pag) cant min 2 buc, cant max 10 buc 18 Toner yelow pentru echipament Xerox WorkCentre7428 sau echivalent (15000 pag)cant min 2 buc, cant max 10 buc 19 Container toner rezidual pentru echip. Xerox WorkCentre7428 sau echivalent- (40000 pag)cant min 2 buc, cant max 10 buc 20 Cilindru pentru echipament WorkCentre 7428 sau echivalent (70000pag) cant min 15 buc, cant max 30 buc 21 Toner pentru echipament Xerox Phaser MPF 3100 sau echivalent( 4000 pag) cant min 2 buc, cant max 20 buc 22 Toner pentru Multifunctional color Workcentre 7120 sau echivalent negru cant min 2 buc, cant max 10 buc 23 Toner pentru Multifunctional color Workcentre 7120 sau echivalent yellow cant min 2 buc, cant max 10 buc 24 Toner pentru Multifunctional color Workcentre 7120 sau echivalent Cyan cant min 2 buc, cant max 10 buc 25 Toner pentru Multifunctional color Workcentre 7120 sau echivalent magenta cant min 2 buc , cant max 10 buc 26 Cilindru pentru echipament Xerox WorkCentre 7120 sau echivalent - negru cant min 2 buc, cant max 10 buc 27 Cilindru pentru echipament Xerox WorkCentre 7120 sau echivalent - magenta cant min 2 buc, cant max 10 buc 28 Cilindru pentru echipament Xerox WorkCentre 7120 sau echivalent -Yellow cant min 2 buc, cant max 10 buc 29 Cilindru pentru echipament Xerox WorkCentre 7120 sau echivalent - Cyan cant min 2 buc, cant max 10 buc 30 Container toner rezidual pentru echipament Xerox WorkCentre 7120 sau echivalent - (33000 pag) cant min 2 buc, cant max 10 buc Cantitatea estimata a acordului cadru este cantitatea minima 405 buc, cantitatea maxima de 920 buc.
Valoarea estimata fara TVA: intre 194, 126.6 si 445, 243.2RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Valoarea garantiei 8.904lei. Pentru IMM- uri valoarea garantiei 4.452 lei.Per.de valab.a garant.pt particip.: cel putin 90 de zile de la termenul limita de depunere a ofertelor. Garantia se exprima in lei si poate fi constituita, in urmatoarele forme: a) ordin de plata in contul autoritatii contractante - RO 76 RNCB 0053 0187 5600 1092 deschis la BCR Brasov, sau RO 97 BRDE 080S V758 3841 0800 deschis la BRD Brasov. Acesta se va emite astfel incat la data limita de depunere a ofertelor, suma reprezentand garantia de participare sa apara in extrasul de cont al autoritatii contractante; b) Scrisoare de garantie bancara pentru participare la licitatie/ Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari. In cazul in care op ec. participanti, aleg aceasta modalitate de constituire a garantiei, aceasta va fi conform model Formulare. c) plata in numerar la casieria autoritatii contractante; In conformitate cu art.278 ind.1 din OUG nr.34/2006, se va retine garant de participare in cuantum de 4200 lei+0, 1% din valoarea estim a contr din cea ce depaseste 420001 lei, adica 4225, 24lei.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
fonduriproprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind eligibilitatea completata in conformitate cu Formularul A din Sectiunea Formulare ? in original; 2. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181din OUG 34/2006 completata in conformitate cu Formularul B din Sectiunea Formulare. ? in original; 3. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69¹ din OUG 34/2006 completata in conformitate cu modelul din Sectiunea Formulare- in original Nota: Informatii despre persoanele cu functii de decizie: Nicolae Coliban - Director General; Vlad Vatafu - Director Comercial; Mihaela Hosu -Sef Serviciul Achizitii - Aprovizionare Nicoleta Turcea - Serviciul Achizitii - Aprovizionare Atentie: Incadrarea in una dintre situatiile prevazute la art.69¹, art. 180 si art. 181 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, va atrage excluderea operatorului economic din procedura de achizitie publica. 4. Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj), eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta, in copie certificata "conform cu originalul" 5. Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale - eliberat de Primaria locala, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta, in copie certificata "conform cu originalul". Atentie: Cerintele referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu. 6. Certificat de participare cu oferta independenta - Ofertantii au obligatia de a-si certifica participarea la procedura de achizitie in concordanta cu regulile de concurenta prin prezentarea unei declaratii pe proprie raspundere, intocmita conform modelului din sectiunea Formulare, in original. Observatie ? ofertantul are dreptul de a depune initial, in locul certificatului constatator privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si a certificatului privind plata taxelor si impozitelor locale, o declaratie pe proprie raspundere (Formularul B.1 din Sectiunea Formulare) semnata de reprezentantul legal prin care confirma indeplinirea acestor obligatii de plata. In cazul in care opteaza pentru aceasta varianta, ofertantului ii revine obligatia de a prezenta certificatele, la solicitarea autoritatii contractante, pana la data adoptarii deciziei de atribuire. In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat(inclusiv liderul) va prezenta toate documentele si formularele mentionate la acest punct. In cazul in care oferta este depusa de un operator economic care beneficiaza de sustinere tehnica si/sau financiara, sustinatorul va prezenta urmatoarele: Declaratie privind eligibilitatea, Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 cu referire doar la puntele a, c^1 si d) si Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69¹ din OUG 34/2006. Pentru persoane juridice romane: Certificat constatator, in original, copie legalizata sau copie certificata ?conform cu originalul?, emis, cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor, de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, din care sa rezulte ca: - domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii; - nu sunt inscrise mentiuni cu privire la existenta unei sentinte a judecatorului sindic de intrare in faliment in baza LG nr. 85/2006. Nota : In cazul in care, ofertantul clasat pe primul loc a optat pentru depunerea certificatului in copie, acesta va transmite la cererea autoritatii contractante, certificatul in original sau copie legalizata. Pentru persoane juridice straine: - documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta profesionala, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. (documentul se va prezenta in copie legalizata sau copie certificata ?conform cu originalul?, anexandu-se si traducerea autorizata in limba romana) In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat (inclusiv liderul) va prezenta toate documentele si formularele mentionate la acest punct
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a) Ofertantul trebuie sa prezinte bilantul contabil la 31.12.2010, vizat si inregistrat de organele competente
b) declaratie privind cifra medie de afaceri Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii trei ani trebuie sa fie egala sau mai mare decat 38825, 32 lei, respectiv 8946, 75 euro. In vederea indeplinirii cerintei se va lua in considerare cursul mediu anual lei/euro comunicat de Banca Nationala a Romaniei / Banca Centrala Europeana pentru anii respectivi.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a)lista a principalelor livrari de produse similare efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Livrarile de produse efectuate se confirma prin prezentarea de recomandari din partea autoritatii ori a clientului privat beneficiar. Prin informatiile furnizate ofertantul trebuie sa faca dovada furnizarii de produse similare in valoare egala sau mai mare decat 19.412, 66 lei, respectiv 4.473, 27 euro. In vederea indeplinirii cerintei se va lua in considerare cursul mediu anual lei/euro comunicat de Banca Nationala a Romaniei / Banca Centrala Europeana pentru anii respectivi. Nota: in cazul in care, contractele sunt incheiate in alta moneda, pentru conversia in RON se va lua in considerare cursul mediu anual lei/euro comunicat de Banca Nationala a Romaniei / Banca Centrala Europeana pentru anul respectiv.
b) certificate sau alte documente emise de organisme abilitate in acest sens, care sa ateste conformitatea produselor;
c)Ofertantii trebuie sa prezinte descrieri, fotografii si mostre. Mostrele se vor depune odata cu oferta. Mostra prezentata de ofertantul castigator se va pastra la sediul autoritatii contractante pana la finalizarea acordului cadru si va face obiectul compararii acesteia cu produsele ce vor fi livrate pe perioada derularii contractului.
Ofertantul va prezenta documente emise de organisme nationale sau internationale acreditate care confirma certificarea sistemului de management al calitatii, respectiv ISO 9001:2008, sau echivalent. In cazul unei asocieri, conditia se considera indeplinita daca oricare dintre membrii asocierii, prezinta acest certificat.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Etapa finala prin licitatie electronica cu o runda de participare. Pentru a participa la faza finala, ofertantii trebuie sa fie inregistrati in SEAP. Elementele care vor face obiectul procesului repetitiv de ofertare este pretul/valoare noua. Se va utiliza pasul de licitare (0, 01% din valoarea estimata). Ofertantii vor putea licita dupa expirarea timpului alocat perioadei de licitare al ultimei runde numai in conditiile in care intr-un interval prestabilit (respectiv 5 minute) al ultimei runde din faza finala de licitatie electronica s-a modificat ocupantul primei pozitii in clasament. Inainte de lansarea unei licitatii electronice, autoritatea contractanta va realiza o evaluare initiala integrala a ofertelor, in conformitate cu criteriul de atribuire stabilit in documentatia de atribuire Autoritatea contractanta va invita toti ofertantii care au depus oferte admisibile sa prezinte preturi noi.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 28.05.2012 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
29.05.2012 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 29.05.2012 10:00
Locul: SISETRANSILVANIASUD, BRASOVSTR. 13 DECEMBRIENR 17 A
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membriicomisiei sipersoaneleimputernicite din parteaoperatoriloreconomici inscrisilaprocedura
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Ofertantul poate beneficia de dreptul prevazut la art.11 alin. (4) din HG 925/2006 de a prezenta o declaratie pe proprie raspundere din care sa rezulte indeplinirea criteriilor de calificare (conform model din cadrul Sectiunii Formulare. Atunci cand ofertantul participant la procedura prezinta aceasta declaratie, are obligatia de a prezenta/completa certificate /documente edificatoare care probeaza /confirma indeplinirea cerintelor de calificare, atunci cand primeste din partea autoritatii contractante o solicitare in acest sens, in termenul prevazut in respectiva solicitare.In cazul in care doua sau mai multe oferte clasate pe locul I contin, in cadrul propunerii financiare, acelasi pret, in vederea atribuirii contractului de achizitie publica se va solicita respectivilor ofertanti, pentru departajare, o noua propunere financiara in plic inchis, caz in care contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut.Prezumtia de legalitate si autenticitate a documentelor prezentate Ofertantul isi asuma raspunderea exclusiva pentru legalitatea si autenticitatea tuturor documentelor prezentate in original si/sau copie in vederea participarii la procedura. Analizarea documentelor prezentate de ofertanti de catre comisia de evaluare nu angajeaza din partea acesteia nici o raspundere sau obligatie fata de acceptarea acestora ca fiind autentice sau legale si nu inlatura raspunderea exclusiva a ofertantului sub acest aspect.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta de catre constatator despre actul pe care acesta il considera nelegal conform art256^2 lit b)
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul juridic - SISE Electrica Transilvania Sud
Adresa postala: str. 13 Decembrie nr 17A, ,Localitatea: Brasov, Cod postal: 500199, Romania, Tel. +40 268305521, Fax: +40 268305504
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
10.05.2012 10:07
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer