Licitatie Publica - Achizitie CORPURI DE ILUMINAT AUTO SI PIESE DE SCHIMB ALE ACESTORA-LAMPI FIXTURES
Anunt de participare (utilitati) numarul 90190/04.11.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Regia Autonoma de Transport Bucuresti
Adresa postala: B-dul Dinicu Golescu nr. 1 Sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: RO010861, Romania, Punct(e) de contact: Iulian Dinica, Tel.021-3074120, Email: [email protected], [email protected], Fax: 021-3147136, Adresa internet (URL): www.ratb.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare, de tramvai sau de autobuz
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
AchizitieCORPURI DE ILUMINAT AUTO SI PIESE DE SCHIMB ALE ACESTORA-LAMPI FIXTURES
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: RATB-SAD
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 12 luni
Valoarea estimata fara TVA: 155, 048.7RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: SE VA INCHEIA UN CONTRACT IN LUNA DECEMBRIE 2009 SI UNUL IN LUNA IUNIE 2010
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
AchizitieCORPURI DE ILUMINAT AUTO SI PIESE DE SCHIMB ALE ACESTORA-LAMPI FIXTURES
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
31530000-0 - Piese pentru lampi si corpuri de iluminat (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
CANTITATEA TOTALA MINIM 446 BUC MAXIM 536 BUC
VALOAREA MINIMA ESTIMATA AFERENTA CANTITATII MINIME 129014.40 LEI ;VALOAREA MAXIMA ESTIMATA AFERENTA CANTITATII MAXIME 155048, 70 LEI
Valoarea estimata fara TVA: 155, 048.7RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 08.12.2009 pana la 08.12.2010
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GARANTIE DE PARTICIPARE 2500LEI
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
SURSE PROPRII
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIERE/SUBCONTRACTARE
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea Se solicita prezentarea unei declaratii (formular A )
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 Se solicita prezentarea unei declaratii( formular B)Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa tribunalul in a carui raza de activitate isi are sediul ofertantul , din care sa rezulte obiectul de activitate al ofertantului si ca nu sunt incluse mentiuni cu privire la fapte aflate sub incidenta art.21 lit. d)-g) din legea 26/1990. (Certificatul trebuie sa fie emis cu cel mult 30 zile inainte de data deschiderii ofertelor).Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Prezentare generala completare formular B2 informatii generaleRecomandari din partea unor beneficiari/clientiPrezentarea a cel putin doua recomandari emise debeneficiari ai ofertantului , privind produse similare cu celece fac obiectul acestei proceduri .
Lista livrarilor de produse similare in ultimii trei aniSe va completa formularul C1inclusiv anexa sa. Tabelul anexat formularului C1 va contine informatii privind indeplinirea in ultimii 3 ani a unor contracte care au ca obiect livrarea unor produse similare cu cel care face obiectul procedurii de fata.
Declaratie pe propria raspundere in care se va specifica producatorul reperului ofertatSe va formula de catre societatea ofertanta. Nu se accepta declararea mai multor alternative de producatori pentru un anumit produs.
Autorizare pentru livrarea produselorAutorizarea ofertantului se face de catre producator saualti intermediari (distribuitori).In cazul in care autorizarea provine de la intermediari, se va prezenta si autorizareade la producator astfel incat circuitul autorizarilor sa fie complet (producator-intermediari-ofertant )pentru produsele ce fac obiectulprocedurii de achizitie (formular B3).
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
1149/2009
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 19.11.2009 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
23.11.2009 11:30
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 23.11.2009 12:00
Locul: sediul ratb b-dul dinicu golescu , nr 1, sector 1, etajul 6 serviciul contracte
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
persoane imputernicite ale operatorilor economici
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire este gratuita si va fi publicata in SEAP, la adresa de internet: www.e-licitatie.ro.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
consiliul national de solutionare a contestatiilor
Adresa postala: str stavropoleus, nr 6, sector 3, Localitatea: bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
tribunalul bucuresti sectia ix contencios-administrativ, conform legii 554/2004
Adresa postala: b-dul unirii nr 37, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 07000, Romania, Tel.0213044541, Fax: 0213044542
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
IN TERMEN DE 5 ZILE INCEPAND CU ZIUA URMA TOARE LUARII LA CUNOSTIINTA DESPRE ACTUL CONSIDERAT NELEGAL
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SERVICIUL CONTENCIOS
Adresa postala: B-DUL DINICU GOLESCU, NR I SECTOR 1, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 07000, Romania, Tel.0213074000, Fax: 0213074555
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
04.11.2009 09:23