Licitatie Publica - Achizitie de aparate de masura si control
Anunt de participare (utilitati) numarul 53005/21.05.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ENEL DISTRIBUTIE BANAT SA Timisoara
Adresa postala: str. Pestalozzi, nr. 3-5, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300115, Romania, Punct(e) de contact: Ion Cristinel Marciuc, Tel.0256405347, Email: [email protected], Fax: 0256405311
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Activitate (activitati)
- Electricitate
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Achizitiede aparate de masura si control
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: magazia SC ENEL Distributie Banat , Str. Pestalozzi nr. 3-5
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitiede aparate de masura si control
Cantitatiile totale: 8 buc- Camera de termoviziune in infrarosu, 8 buc - Analizor de stare a intrerupatorui cu memorie si imprimanta termica, 3 buc - Aparat digital de masurat prize de pamint LEA, 6 buc- Aparat pentru masurarea rezistentei de izolatie 5000V (MEGAOHMETRU), 7 buc- Aparat pentru masurarea rezistentei de contact, 8 buc- Microohmetru digital cu punte dubla compensata 10A pentru masurat rezistenta ohmica la transformatoare, 27 buc - Multimetre digitale (2-750Vcc, 200mV-1000Vca, 2mA-20Acc, 20mA-20Aca)
Conform caietului de sarcini
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33241300-4 - Instrumente de masurare a marimilor electrice (Rev.1)
33252400-5-Echipament de masurare si de control (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 858, 950RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
60 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
8.600 lei (4.300 lei pentru IMM), Garantia de buna executie: 10% (5% ptr. IMM-uri)
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Legalizarea asocierii fara constituirea unei noi personalitati juridice
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie pe proprie raspundere pentru neincadrarea in art 180 si 181 din OUG 34/2006, certificate de atestare fiscala privind taxele si impozitele locale valabile la data licitatiei, Certicatul constatator eliberat recent ( cel mult de 30 zile inainte de data licitatiei) de ORC, documente care dovedesc incadrarea in IMM.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale, cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani mai mare sau egala decat: 1.300.000, 00 lei (650.000, 00 lei ptr.IMM-uri), Lista grupului de operatori asociati si acordul de asociere ( daca este cazul).
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor livrari efectuate in ultimii 3 ani, experienta similara se va demonstra prin prezentarea formularelor G5 pentrucontracte de furnizare produse similare si prin prezentarea in copie a acestor contracte: prezentarea unui formular pentru un contract incheiat si indeplinit in ultimii 3 ani, in valoare de minim 250.000 lei, sau a cel mult 3 formulare pentru 3 contracte cu o valoare cumulata de cel putin 420.000 lei, recomandari privind modul de indeplinire al contractelor mentionate in formularele privind experienta similara, autorizare de la producator pentru livrarea produselor, certificarea sistemului calitatii de la producator, lista subcontractantilor ( daca este cazul).
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 18.06.2008 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
19.06.2008 10:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 19.06.2008 12:00
Locul: SC ENEL DISTRIBUTIE BANAT SA, str. Pestalozzi nr. 3-5 Timisoara
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei si membrii imputerniciti ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Adresa postala : Str. Stavropoleos Nr.6, Sector 3, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021-3104641, Email: [email protected], Fax: 021-3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de apel Timisoara
Adresa postala: Adresa postala: Piata Tepes Voda nr. 1-2, ,Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300015, Romania, Tel.0256-494650, Fax: 0256-498092
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic, SC ENEL DISTRIBUTIE BANAT SA Timisoara
Adresa postala: Adresa postala: str. Pestalozzi nr. 3-5, , , fax: , Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300115, Romania, Tel.0256-405045, Email: [email protected], Fax: 0256-405046
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
20.05.2008 14:19