Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie de autovehicule pentru S.C. Enel Distributie Muntenia S.A. si S.C. Enel Energie Muntenia S.A.


Anunt de participare (utilitati) numarul 146138/29.08.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ENEL DISTRIBUTIE MUNTENIA S.A.
Adresa postala: Bd. Ion Mihalachenr. 41-43, Sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011172, Romania, Punct(e) de contact: Dep. Achizitii, Tel. +40 372115082, In atentia: Ciprian Stefan, Email: [email protected], Fax: +40 372871911, Adresa internet (URL): www.enel.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Agent economic cu activitate relevanta
Activitate (activitati)
- Electricitate
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Achizitiede autovehicule pentru S.C. Enel Distributie Muntenia S.A. si S.C. Enel Energie Muntenia S.A.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Centre autorizate din Mun. Bucuresti si Mun. Giurgiu.
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 12 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 6, 330, 966 si 6, 598, 197EUR
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Prezentate detaliat in documentul "Frecventa si valoarea contractelor subsecvente (pe loturi)" - anexat prezentului anunt de participare.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitiede autovehicule pentru S.C. Enel Distributie Muntenia S.A. si S.C. Enel Energie Muntenia S.A.
Lot 1 - Autovehicule clasa A;
Lot 2 - Autovehicule clasa B;
Lot 3 - Autovehicule clasa C;
Lot 4 - Autovehicule clasa K2;
Lot 5 - Autovehicule clasa K5;
Lot 6 - Autovehicule clasa L;
Lot 7 - Autovehicule clasa M2;
Lot 8 - Autovehicule clasa M5;
Lot 9 - Autovehicule clasa N.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34100000-8 - Autovehicule (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitati si valori estimate minime, respectivmaxime ale acordului cadru/lot, precum si cantitati minime/maxime care ar putea face obiectul unui singur contract subsecvent dintre cele care urmeaza sa fie atribuite pe durata acordului-cadru: Lot 1 - "Autovehicule clasa A": Cantitate minima: 23 buc.Cantitate maxima: 24 buc.
Valoarea estimata minima: 331.200 Euro, fara TVA
Valoarea estimata maxima: 345.600 Euro, fara TVA
Valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent: 331.200 Euro, fara TVA
Cantitati minime, respectiv maxime, care ar putea face obiectul unui singur contract subsecvent dintre cele care urmeaza sa fie atribuite pe durata acordului-cadru: 1(una) respectiv 23 buc.Lot 2 - "Autovehicule clasa B": Cantitate minima: 109 buc.Cantitate maxima: 113 buc.
Valoarea estimata minima: 1.079.645 Euro, fara TVA
Valoarea estimata maxima: 1.119.265 Euro, fara TVA
Valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent: 1.079.645 Euro, fara TVA
Cantitati minime, respectiv maxime, care ar putea face obiectul unui singur contract subsecvent dintre cele care urmeaza sa fie atribuite pe durata acordului-cadru: 1(una) respectiv 109 buc.Lot 3 - "Autovehicule clasa C": Cantitate minima: 8 buc.Cantitate maxima: 9 buc.
Valoarea estimata minima: 160.000 Euro, fara TVA
Valoarea estimata maxima: 180.000 Euro, fara TVA
Valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent: 160.000 Euro, fara TVA
Cantitati minime, respectiv maxime, care ar putea face obiectul unui singur contract subsecvent dintre cele care urmeaza sa fie atribuite pe durata acordului-cadru: 1(una) respectiv 8 buc.Lot 4 - "Autovehicule clasa K2": Cantitate minima: 27 buc.Cantitate maxima: 28 buc.
Valoarea estimata minima: 678.983 Euro, fara TVA
Valoarea estimata maxima: 704.130 Euro, fara TVA
Valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent: 678.983 Euro, fara TVA
Cantitati minime, respectiv maxime, care ar putea face obiectul unui singur contract subsecvent dintre cele care urmeaza sa fie atribuite pe durata acordului-cadru: 1(una) respectiv 27 buc.Lot 5 - "Autovehicule clasa K5": Cantitate minima: 31 buc.Cantitate maxima: 32 buc.
Valoarea estimata minima: 777.248 Euro, fara TVA
Valoarea estimata maxima: 802.320 Euro, fara TVA
Valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent: 777.248 Euro, fara TVA
Cantitati minime, respectiv maxime, care ar putea face obiectul unui singur contract subsecvent dintre cele care urmeaza sa fie atribuite pe durata acordului-cadru: 1(una) respectiv 31 buc.Lot 6 - "Autovehicule clasa L": Cantitate minima: 86 buc.Cantitate maxima: 89 buc.
Valoarea estimata minima: 1.218.620 Euro, fara TVA
Valoarea estimata maxima: 1.261.130 Euro, fara TVA
Valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent: 1.218.620 Euro, fara TVA
Cantitati minime, respectiv maxime, care ar putea face obiectul unui singur contract subsecvent dintre cele care urmeaza sa fie atribuite pe durata acordului-cadru: 1(una) respectiv 86 buc.Lot 7 - "Autovehicule clasa M2": Cantitate minima: 82 buc.Cantitate maxima: 85 buc.
Valoarea estimata minima: 1.287.810 Euro, fara TVA
Valoarea estimata maxima: 1.334.925 Euro, fara TVA
Valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent: 1.287.810 Euro, fara TVA
Cantitati minime, respectiv maxime, care ar putea face obiectul unui singur contract subsecvent dintre cele care urmeaza sa fie atribuite pe durata acordului-cadru: 1(una) respectiv 82 buc.Lot 8 - "Autovehicule clasa M5": Cantitate minima: 38 buc.Cantitate maxima: 40 buc.
Valoarea estimata minima: 556.890 Euro, fara TVA
Valoarea estimata maxima: 586.200 Euro, fara TVA
Valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent: 556.890 Euro, fara TVA
Cantitati minime, respectiv maxime, care ar putea face obiectul unui singur contract subsecvent dintre cele care urmeaza sa fie atribuite pe durata acordului-cadru: 1(una) respectiv 38 buc.Lot 9 - "Autovehicule clasa N": Cantitate minima: 10 buc.Cantitate maxima: 11 buc.
Valoarea estimata minima: 240.570 Euro, fara TVA
Valoarea estimata maxima: 264.627 Euro, fara TVA
Valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent: 240.570 Euro, fara TVA
Cantitati minime, respectiv maxime, care ar putea face obiectul unui singur contract subsecvent dintre cele care urmeaza sa fie atribuite pe durata acordului-cadru: 1(una) respectiv 10 buc.Se va incheia un singur acord-cadru/Lot intre asocierea autoritatilor contractante si ofertantul declarat castigator/Lot.
Valoarea estimata fara TVA: intre 6, 330, 966 si 6, 598, 197EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
1.Cuantum: Lot 1-3400/1700(IMM) euro f. TVA, Lot 2-11000/5500(IMM)euro f. TVA, Lot 3-1800/900(IMM)euro f. TVA, Lot 4-7000/3500(IMM)euro fara TVA, Lot 5-8000/4000(IMM)euro fara TVA, Lot 6 12600/6300(IMM)euro fara TVA, Lot 7-13200/6600(IMM)euro fara TVA, Lot 8-5800/2900(IMM)euro fara TVA, Lot 9-2600/1300(IMM)euro fara TVA;Cursul de referinta considerat pentru echivalenta gar. de participare depusa in euro sau in alta moneda, va fi cel publicat de BNR in data publicarii anuntului de participare.2.Valabilitate: 90 zile si se va raporta la termenul limita de primire a candidaturilor; 3.Mod de constituire: a) prin instrument de garantie emis in conditiile legii de o societate bancara/societate de asigurari, ?conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat; sau ?neconditionat, la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate; b) prin virament, (O.P.confirmat de banca)in contul ENEL DISTRIBUTIE MUNTENIA: pentru moneda RON - RO33 CITI 0000 0007 6002 3019 sau pentru moneda euro - RO11 CITI 0000 0007 6002 3027, conturi deschise la CITIBANK EUROPE plc. DUBLIN SUC. ROMANIA; cod SWIFT : CITIROBU.Garantia de participare este irevocabila.In cazul unei contestatii, in situatia respingerii contestatiei de catre C.N.S.C. ca nefondata sau in cazul in care contestatorul renunta la contestatie in masura in care renuntarea la contestatie nu este ca urmare a adoptarii de catre Autoritatea Contractanta a masurilor de remediere necesare, cu aplicabilitate separata pentru fiecare lot, Autoritatea Contractanta va retine contestatorului din garantia de participare, in conformitate cu OUG 34/2006 (actualizata la zi) art. 278^1 alin. 1 lit. d).Neprezentarea garantiei de participare conduce la respingerea ofertei, conform HG 925/2006 (actualizata la zi) art. 33, alin. (3), lit. b). 1.Cuantum: 10% (5% pentru IMM) din valoarea contractului subsecvent fara T.V.A.;2.Valabilitate: cel putin egala cu durata de valabilitate a contractului subsecvent;3.Mod de constituire: a) Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara/soc.de asigurari, conf.HGR 925/2006 art.86alin. (2)?(4); b) Scrisoare de garantie bancara de buna executie (la solicitarea ofertantului) care va constitui anexa la contractul subsecvent;4.Restituirea de buna executie se face cf. HGR 925/2006 art.92 alin.(1). Se vor avea in vedere si prevederile HG nr.1045/2011.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratie privind calitatea de participant la procedura, Formular F1.1;
- Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.180 din OUG 34/2006, Formular F2.1;
- Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG 34/2006, Formular F2.2;
- Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69-1 (evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, Formular F2.3;Ofertantul/Ofertantul asociat/Subcontractantul/tertul sustinator care are drept membrii in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv ori care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art.69 lit. a) din OUG34/2006 cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante este exclus din procedura de atribuire.Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Director General Enel Distributie Muntenia - Giuseppe Fanizzi;Director General Enel Energie Muntenia - Matteo Cassani;Director Achizitii/Director General Enel Servicii Comune ? Cosmin-Constantin Trofin;Presedinte comisie evaluare - Ciprian Stefan;Membru comisie evaluare - Cosmin Dragomir;Membru comisie evaluare - Grigoruta Camelia;
- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta, Formular F2.4;
- Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale ? original/copie legalizata /copie lizibila certificata ?conform cu originalul?. (sau formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident. Certificatele trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun candidaturile, cu respectarea Ordinului MFP nr.752/2006, privind procedura de eliberare a certificatelor fiscale.Se vor completa esalonarile sau compensarile, aprobate de catre organele competente in domeniu, si dovada incadrarii in termen, in cazul existentei unor datorii;
- Declaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii(daca este cazul), Formular F2.5;
- Acord de asociere (daca este cazul), Formular F21. 1)Document edificator din care sa rezulte obiectul de activitate al ofertantului. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din Certificatul Constatator. Ofertantul isi va asuma raspunderea cu privire la faptul ca informatiile cuprinse in acest document sa fie valabile/reale la data limita de depunere a ofertelor.- Persoane juridice romane: Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului - in original/copie legalizata /copie lizibila certificata ?conform cu originalul?.- Persoane juridice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este stabilit in original/copie legalizata/ copie lizibila certificata ?conform cu originalul?.Ofertantul clasat pe primul loc, va trebui sa prezinte, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, pentru conformitate, documentul, in original/copie legalizata numai in situatia in care a prezentat acest document in copie "conform cu originalul".2) In conformitate cu art. 46 alin.(2) din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, operatorul economic are obligatia de a transmite o lista cuprinzand intreprinderile afiliate, in masura in care acestea exista.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale in care se precizeaza cifra de afaceri.
- se va specifica media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani
(2010, 2011, 2012).Cerinta minima: Valoarea medie a cifrei de afaceri globale pe ultimii trei ani trebuie sa fie pentru : Lot 1 - de cel putin 600.000 euro fara TVA, respectiv 300.000 euro fara TVA pentru IMM-uri;
Lot 2 - de cel putin 2.000.000 euro fara TVA, respectiv 1.000.000 euro fara TVA pentru IMM-uri;
Lot 3 - de cel putin 300.000 euro fara TVA, respectiv 150.000 euro fara TVA pentru IMM-uri;
Lot 4 - de cel putin 1.300.000 euro fara TVA, respectiv 650.000 euro fara TVA pentru IMM-uri;
Lot 5 - de cel putin 1.500.000 euro fara TVA, respectiv 750.000 euro fara TVA pentru IMM-uri;
Lot 6 - de cel putin 2.400.000 euro fara TVA, respectiv 1.200.000 euro fara TVA pentru IMM-uri;
Lot 7 - de cel putin 2.500.000 euro fara TVA, respectiv 1.250.000 euro fara TVA pentru IMM-uri;
Lot 8 - de cel putin 1.000.000 euro fara TVA, respectiv 500.000 euro fara TVA pentru IMM-uri;
Lot 9 - de cel putin 400.000 euro fara TVA, respectiv 200.000 euro fara TVA pentru IMM-uri.Conversia valorilor se va face la cursul mediu anual comunicat de BNR si anume: anul 2010? 1 Euro=4.2099 Lei, anul 2011? 1 Euro=4.2379 Lei, anul 2012? 1 Euro=4.4560 Lei. Ofertantii care trebuie sa efectueze conversia altor monede decat Euro sau Lei vor utiliza ratele de schimb medii anuale
stabilite de catre BNR pentru fiecare an.
Documente de confirmare:
- Bilanturile contabile pentru anii 2010, 2011 si 2012. Se prezinta copiile
respectivelor documente.-Operatorii economici pot prezenta si alte documente in masura in care acestea reflecta o imagine fidela a situatiei economice si financiare si, din motive justificate corespunzator, nu pot prezenta bilanturile contabile (conf. art.185 alin.2 din OUG 34/2006).
Modalitatea de indeplinire
Prezentarea Formularului F3;Documentele de confirmare se depun in copie, conforme cu originalul.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Pentru fiecare LOT ofertat, ofertantii vor prezenta lista principalelor livrari de produse similare in ultimii 3 ani (calculati pana la data limita de depunere a candidaturii).Cerinta minima: Lista va trebui sa contina cel putin un contract sau document echivalent sau maxim 2 contracte/documente echivalente, din care sa rezulte efectuarea de livrari produse similarein cantitate cumulata de cel putin:
Lot 1 - 20 buc.
Lot 2 - 100 buc.
Lot 3 - 8 buc.
Lot 4 - 25 buc.
Lot 5 - 30 buc.
Lot 6 - 80 buc.
Lot 7 - 80 buc.
Lot 8 - 30 buc.
Lot 9 - 10 buc.
Se solicita prezentarea de certificate/documente emise de catre beneficiari din care sa reiasa furnizarea de produse cf. art. 188 alin. (1) lit.a) din OUG34/2006.
Modalitatea de indeplinire
Prezentarea Formularului F5;Documente/certificate emise sau contrasemnate de catre beneficiari.
Pentru fiecare LOT ofertat, se vor prezenta informatii privind asociatii (daca este cazul).
Criteriile de calificare referitoare la situatia personala a ofertantului, la capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inreg.), la standardele de asigurare a calitatii trebuie prezentate de fiecare asociat in parte pentru partea din contract pe care o va realiza cf Art 6 si Anexa 2 din Ordinul Presedintelui ANRMAP nr.509/2011. Situatia economico-financiara si capacitatea tehnica si/sau profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor asociati. In cazul in care o asociere de operatori economici este declarata castigatoare, relatia contractuala si facturile se va face in conformitate cu modul in care vor declara asociatii in Acordul de asociere
prezentat la data depunerii ofertelor.In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata, de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin
prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, prin care confirma ca va pune la dispozitia ofert. a resurselor tehnice si profesionale invocate. Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle
in sit. prevazuta la art.180 si art.181 lit a), c1)si d).
Modalitatea de indeplinire
Prezentarea Formularului F21 si a propriului dosar de calificare
de catre asociat. In Formularul F21 se va specifica liderul
asociatiei.
Pentru fiecare LOT ofertat, se vor prezenta Informatii privind tertul sustinator(daca este cazul).Tertul sustinator va prezenta un angajament incheiat prin care confirma ca
va pune la dispozitie ofertantului resursele financiare invocate, in cazul in
care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand
sustinerea acordata.Tertul sustinator va prezenta un angajament incheiat prin care confirma
faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele tehnice si profesionale
invocate, in cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si
profesionala invocand sustinerea acordata.Tertul sustinator va prezenta completat -Formularul F2.1. prin care va
declara pe propria raspundere ca nu se incadreaza in situatiile prevazute la
art. 180 din O.U.G. nr.34/2006.Tertul sustinator va prezenta completat -Formularul F2.2. prin care va
declara pe propria raspundere ca nu se incadreaza in situatiile prevazute la
art. 181 din O.U.G. nr.34/2006.Tertul sustinator va prezenta completat -Formularul F2.3. prin care va
declara pe propria raspundere ca nu se incadreaza in situatiile prevazute la
art. 69 ind 1 din O.U.G. nr. 34/2006.
Modalitatea de indeplinire
Angajament Formular F2.1. Formular F2.2. Formular F2.3.
Informatii privind asigurarea calitatii in conformitate cu standardele
europene relevante -ISO 9001:2008 sau echivalent, pentru furnizarea de
produse similare celor ofertate.
Modalitatea de indeplinire
Certificate emise de organisme independente prin care se atesta respectarea standardelor de calitate, conform ISO 9001:2008 sau certificate echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene; orice alte probe sau dovezi in masura in care probele/dovezile prezentate confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii, caz in care se va prezenta si
raportul de audit emis de un organism de certificare.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere
Au fost deja selectati candidati
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
Intra in licitatie electronica
1.
Pretul ofertei
90%
Descriere: Componenta financiara
2.
Siguranta
10%
Descriere: Componenta tehnica
Punctaj maxim componenta tehnica: 10
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Autoritatea contractanta va invita la etapa finala de licitatie electronica toti ofertantii care au depus oferte admisibile. Elementul ofertei care urmeaza sa faca obiectul procesului de reofertare: pretul ofertat in Formularul F9. Ofertele de pret introduse in runda de licitare electronica vor fi exprimate in aceeasi moneda in care s-a facut depunerea ofertelor de pret in etapa de depunere oferta (EURO, fara TVA). Licitatiaelectronica se va desfasura intr-o singura runda. Durata rundei de licitatie electronica va fi de: 1 (una) zi lucratoare. Operatorii economici inregistrati in Sistemul Electronic de Achizitii Publice (S.E.A.P.) trebuie sa detina certificat digital valid pentru acces in sistem. Ofertantii pot vedea cea mai buna oferta.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
2013/31174
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 24.09.2013 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
04.10.2013 14:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: EUR
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 04.10.2013 14:30
Locul: Sediul Enel Distributie Muntenia - Bucuresti, Bd. Ion Mihalache nr. 41-43, Sector 1 - Corp A, Parter
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Directorii societatilor participante sau imputernicitii legali ai acestora.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Toti candidatii care indeplinesc criteriile de selectie precizate la punctul III.2 vor fi selectati la etapa de negociere; autoritatea contractanta nu limiteaza numarul de candidati selectati.Valorile Propunerilor financiare, rezultate in urma negocierii din etapa II a procedurii de atribuire, se vor introduce in Sistemul Electronic al Achizitiilor Publice (S.E.A.P.) in vederea desfasurarii licitatiei electronice.Daca la sfarsitul etapei finale de licitatie electronica prevazute in cadrul procedurii de atribuire, pe primul loc al clasamentului se afla doi sau mai multi ofertanti cu acelasi punctaj, departajarea ofertelor se va face in functie de cea mai avantajoasa oferta tehnica, in baza punctajului obtinut pentru componenta tehnica a criteriului de atribuire (criteriul "siguranta"). In situatia in care egalitatea punctajelor se mentine, in ultima situatie, departajarea ofertelor se va realiza in baza unei noi propuneri financiare solicitate in plic inchis. In acest caz, acordul cadru va fi atribuit ofertantului a carui noua oferta financiara are pretul cel mai scazut.Se va incheia un singur acord-cadru/Lot intre asocierea autoritatilor contractante si ofertantul declarat castigator/Lot.Eventualele clarificari la documentatia de atribuire vor fi solicitate la fax: 0372/871.911 sau e-mail [email protected], originalele tuturor documentelor intocmite/emise de catre candidat/ofertant urmand a fi transmise in original la sediul autoritatii contractante: Bucuresti, bd. Ion Mihalache nr. 41-43, sector 1, corpul A, Receptie, in atentia Serviciului Achizitii - Ciprian Stefan. Raspunsurile la eventualele clarificari la documentatia de atribuire se vor atasa anuntului de participare la sectiunea "Documentatie si clarificari".
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute la art. 256 ^2 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
S.C. ENEL DISTRIBUTIE MUNTENIA S.A., Serviciul Juridic si Afaceri Corporatiste
Adresa postala: Str. Buzesti nr. 62-64, sector 1, et. 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011017, Romania, Tel. +40 0212065045, Fax: +40 0372871911
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
27.08.2013 16:48
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer