Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie de servicii de voiaje - ticketing


Atribuirea Contractului
Valoarea Contractului:
4.270.000 RON

Castigatorul Licitatiei: DAGECOM TRAVEL SERVICES S.R.L.
Anunt de atribuire numarul 92797/28.05.2010
Informatii anunt de participare asociat 84359
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ACADEMIA DE STUDII ECONOMICE BUCURESTI
Adresa postala:  Piata Romana nr. 6, sector 1 Bucuresti, et.1 camera 0115, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010374, Romania, Punct(e) de contact:  Liliana Corbeanu, Tel. 021/319.19.00 ;319.19.01/int 121, In atentia:  Daniela Dima, Email:  [email protected], Fax:  021/319.19.66, Adresa internet (URL):  www.ase.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Institutie de invatamant superior
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea atribuita contractului de autoritatea contractanta
Achizitiede servicii de voiaje - ticketing
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
20 - Servicii anexe si auxiliare transportului
Locul principal de prestare: destinatii interne sau externe ce vor fi solicitate de reprezentantii structurilor A.S.E., ?vederea ?eplinirii obiectivelor diverselor programe / evenimente cu caracter educational, stiintific, cultural
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
In cazul categoriilor de servicii 17-27 aprobati publicarea prezentului anunt?Da
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
a) Scopul acordului-cadru de achizitie publica de servicii: ?conformitate cu specificatiile Caietului de sarcini – Loturile I si II – Sectiunea II a documentatiei de atribuire.Descriere: Achizitionarea de servicii de voiaje – ticketing - pe destinatii interne si externe -, pentru Academia de Studii Economice din Bucuresti, ce se vor presta ?favoarea cadrelor didactice universitare, a reprezentantilor studentilor, masteranzilor si doctoranzilor sau a celor din structurile economico-administrative.Achizitionarea serviciilor de voiaje-ticketing se va efectua de la cel mai eficient tour-operator, c?igator al lotului si vor trebui prestate la un standard de calitate ridicat, cu rapiditate si ?lt profesionalism, ?intervalele de timp solicitate de autoritatea contractanta, ?conditiile prezentarii unor rute c?mai directe si a unor tarife de prestare c?mai avantajoase, prin utilizarea unor tehnici de mare performanta specifice industriei turistice.Cantitatea de servicii de voiaje-ticketing este variabila, pe fiecare lot, conform precizarilor Caietului de sarcini – Sectiunea II a documentatiei de atribuire (variaza ?functie de particularitatile evenimentului / manifestarii educationale / stiintifice / culturale si de fondurile ce vor fi disponibilizate, la momentul efectuarii deplasarii delegatilor - membri aistructurilor ASE.A. Lotul I (intern): SERVICII DE VOIAJE – TICKETING PENTRU ROMŽIA.B. Lotul II (international): SERVICII DE VOIAJE – TICKETING PENTRU DESTINATII INTERNATIONALE.
II.1.5) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
63512000-1 - Vanzare de bilete de calatorie si servicii de voiaj cu servicii complete (Rev.2)
II.1.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.2) Valoarea totala finala a contractului (contractelor)
II.2.1) Valoarea totala finala a contractului sau a contractelor
4, 270, 000RON
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) S-a organizat o licitatie electronica
Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de participare
Numarul anuntului in JO: 2010/S3-002973din06.01.2010
SECTIUNEA V : ATRIBUIREA CONTRACTULUI
Contract nr: 422 Denumirea: Servicii de transport aerian si auto intern
V.1) Data atribuirii contractului 5/21/2010
V.2) Numarul de oferte primite 4
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
DAGECOM TRAVEL SERVICES S.R.L.
Adresa postala:  BLVD CAROL I, NR 24, SECTOR 2, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  021921, Romania, Tel. 0213101056, Email:  [email protected], Fax:  0213101092, Adresa internet (URL):  www.dagecom.ro
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 2170000.00 Moneda: RON Fara TVA
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Nu
V.6) Lista de Loturi
1
Contract nr: 423 Denumirea: Servicii de transport aerian extern
V.1) Data atribuirii contractului 5/21/2010
V.2) Numarul de oferte primite 2
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
REMTOURS S.R.L.
Adresa postala:  STR. MIHAI VITEAZUL, NR. 2, AP. 8, Localitatea:  Oradea, Cod postal:  410095, Romania, Tel. 0259/432888, Email:  [email protected], Fax:  0259/419478, Adresa internet (URL):  www.remtours.ro
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 2100000.00 Moneda: RON Fara TVA
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Nu
V.6) Lista de Loturi
2
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul de fata este legat de un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): 1. Fonduri ale Proiectului MAKIS, finantat prin ?rumut, de Banca Mondiala, cu contributia Guvernului Rom?ei si bugetul ANSVSA2. Fonduri struct. nerambursabile ale unor proiecte finantate de UE (Ex: : Programul Operational Sectorial „Dezvoltarea Resurselor Umane" (POS DRU)si Programul Operational „Dezvoltarea Capacitatii Administrative" (POD CA).
VI.2) Alte informatii
VI.3) Cai de atac
VI.3.1) Organismul competent pentru caile de atac
Tribunalul Bucuresti
Adresa postala:  b.dul Unirii, nr.37, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030823, Romania
Organismul competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL
Adresa postala:  SOS. OLTENITEI, NR. 107-117 SECT.4, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  041318, Romania
VI.3.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.3.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
ACADEMIA DE STUDII ECONOMICE
Adresa postala:  PIATA ROMANA, NR.6, SECTOR 1 , ,Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010374, Romania, Tel. 021/319.19.00 INT153, Fax:  021/319.19.66
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
26.05.2010 13:55
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer