Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie de servicii de voiaje - ticketing


Anunt de participare numarul 92797/05.01.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ACADEMIA DE STUDII ECONOMICE BUCURESTI
Adresa postala: Piata Romana nr. 6, sector 1 Bucuresti, et.1 camera 0115, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010374, Romania, Punct(e) de contact: Liliana Corbeanu, Tel.021/319.19.00 ;319.19.01/int 121, In atentia: Daniela Dima, Email: [email protected], Fax: 021/319.19.66, Adresa internet (URL): www.ase.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Academia de studii economice- Directia Generala Economico Administrativa
Adresa postala: Str. Stanislas Cihoski, nr 5, etaj 2, birou 5204, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010592, Romania, Punct(e) de contact: Daniela Dima, Tel.0213191900 int 139, In atentia: Daniela Dima, Fax: 021 3191966
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Institutie de invatamant superior
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitiede servicii de voiaje - ticketing
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
20 - Servicii anexe si auxiliare transportului
Locul principal de prestare: destinatii interne sau externe ce vor fi solicitate de reprezentantii structurilor A.S.E., in vederea indeplinirii obiectivelor diverselor programe / evenimente cu caracter educational, stiintific, cultural
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 36 luni
Valoarea estimata fara TVA: 10, 500, 000RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
a) Scopul acordului-cadru de achizitie publica de servicii: in conformitate cu specificatiile Caietului de sarcini Loturile I si II Sectiunea II a documentatiei de atribuire.
Descriere: Achizitionarea de servicii de voiaje ticketing - pe destinatii interne si externe -, pentru Academia de Studii Economice din Bucuresti, ce se vor presta in favoarea cadrelor didactice universitare, a reprezentantilor studentilor, masteranzilor si doctoranzilor sau a celor din structurile economico-administrative.
Achizitionarea serviciilor de voiaje-ticketing se va efectua de la cel mai eficient tour-operator, castigator al lotului si vor trebui prestate la un standard de calitate ridicat, cu rapiditate si inalt profesionalism, in intervalele de timp solicitate de autoritatea contractanta, in conditiile prezentarii unor rute cat mai directe si a unor tarife de prestare cat mai avantajoase, prin utilizarea unor tehnici de mare performanta specifice industriei turistice.
Cantitatea de servicii de voiaje-ticketing este variabila, pe fiecare lot, conform precizarilor Caietului de sarcini Sectiunea II a documentatiei de atribuire (variaza in functie de particularitatile evenimentului / manifestarii educationale / stiintifice / culturale si de fondurile ce vor fi disponibilizate, la momentul efectuarii deplasarii delegatilor - membri aistructurilor ASE.
A. Lotul I (intern): SERVICII DE VOIAJE TICKETING PENTRU ROMINIA.
B. Lotul II (international): SERVICII DE VOIAJE TICKETING PENTRU DESTINATII INTERNATIONALE.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
63512000-1 - Vanzare de bilete de calatorie si servicii de voiaj cu servicii complete (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
in conformitate cu specificatiile Caietului de sarcini Loturile I si II Sectiunea II a documentatiei de atribuire
Valoarea estimata fara TVA: 10, 500, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Gar. particip: conf. art.84 87 din HG 925 / 2006.LotulI: 7.200Lei, lotulII: 27.700Lei.Garantia de buna executie: 5% (cinci la suta) din valoarea contractului de achizitie publica, fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
FONDURI PROIECTE cercetare nationala, fonduri PROGRAME EXTERNE(MAKIS, POSDRU, PODCA), Venituri proprii ASE
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
contract de asociere autentificat inainte de semnarea contractului cu autoritatea contractanta
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea.Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute de art. 181 din OUG 34/2006.Declaratie privind calitatea de participant la procedura.Pentru persoane juridice romane: a) Actul constitutiv actualizat de infiintare a societatii in copie b) Certificat de inmatriculare emis de Oficiul Registrului Comertului in copie c) Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, d) Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor de stat, inclusiv cele locale pentru sediul central si pentru filiale, sucursale sau puncte de lucru: Certificate privind plata obligatiilor la bugetul de stat si a contributiilor la bugetul asigurarilor sociale: asigurari sociale de stat; somaj; asigurari de sanatate., Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale ambele in original sau copie legalizataB. Pentru persoane juridice straine: toate documentele eliberate de organele abilitate dintara de origine, cu functie echivalenta celor solicitate la pct. A subpunctele a), b), c) si d) de mai sus in copie legalizata.C.Pentru persoanefizice autorizate straine: a) Autorizatia pentru desfasurarea, de catre persoane fizice autorizate, a unor activitati de turism(voiaje / ticketing), .D.Documente solicitate ambelor categorii de persoane atat juridice, cat si fizice independente: a) Certificat de atestare fiscala (pentru persoane juridice / pentru persoane fizice independente)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilanturile contabile prescurtate, la data de 31/12/2006 si 31/12/2007 si bilantul contabil integral la data de 31/12/2008, b) Declaratie prin care ofertantul va demonstra realizarea unei cifre medii anuale de afaceri, globala, pe ultimii trei ani (2006; 2007 si 2008), egala sau mai mare decat Lotul I-100.000 RON, Lotul II-150.000 RON
NOTA: Valoarea cifrei medii anuale de afaceri, solicitate pentru dovedirea situatiei economico-financiare s-a determinat, prin aplicarea unui coeficient mai mic de 200% la valoarea estimata a celor mai mari contracte subsecvente care se anticipeaza a fi incheiate in cadrul acordului-cadru, pe fiecare lot. (conform prevederilor art. 9 - lit. b) si ale art. 65 - lit. f) din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare).
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Licenta de turism clasa A (reprezinta dovada calitatii de agentie tour-operator)
2.Brevetul de turism al conducatorului unitatii .
3.minimum 2 C.V. uri (sub semnatura proprie), 4. diploma de ticketing a cel putin 2 (doua) dintre persoanele angajate.
5.Pentru Lotul I: Sa prezinte urm. doc.: licenta de transport in trafic intern; cartea de identitate si certificatul de inmatriculare in Romania, ale fiecarui autovehicul din oferta sa, propus pentru efectuarea prestatiei de transport auto; certificatele de clasificare care sa ateste gradul de confort al autocarelor cu care firma va asigura transportul turistic.6 Asigurarea calitatii cerinte si documente care confirma indeplinirea acestora: Certificatul de agent autorizat IATA, emis pentru anul 2009
Certificatul de membru ANAT al tour-operatorului ofertant, valabil pe anul 2009.7Informatii privind subcontractantii: Nu se admit subcontractanti
8. Descrierea tehnica detaliata serviciilor ce vor fi prestate, a activitatilor si sarcinilor concrete ce se vor incredinta personalului implicat in indeplinirea contractelor subsecvente precum si alte informatii considerate semnificative pentru evaluarea corespunzatoare a propunerii tehnice (in conformitate cu cerintele Caietului de sarcini pe Lotul I si / sau Lotul II- Sectiunea II din documentatia de atribuire)
9. Lista principalelor servicii similare prestate in ultimii 3 ani, continand servicii, valori, perioade de prestare.
10.Se vor prezenta minimum 3 recomandari din partea beneficiarilor / clientilor, in original sau copie legalizata. Se vor prezenta documentele solicitate pentru fiecare lot in parte, pentru care se depune oferta.
11. Experienta similara.Ofertantul va dovedi ca a indeplinit si realizat, in ultimii 3 (trei) ani, cel putin un contract care a avut ca obiect prestarea unor servicii similare, cu o valoare cel putin egala sau mai mare decat urmatoarele sume: Lotul I-50.000 RON, Lotul II-75.000 RON. Este permisa cumularea valorilor a cel mult 3 (trei) contracte.Se va (vor) prezenta IN MOD OBLIGATORIU contractul (contractele) in copie.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Da
este rezervata numai profesiei de Tour-operatorOrdonanta de urgenta nr. 223 din 30/12/2008, publicata in Monitorul Oficial, Partea I nr. 899 din 31/12/2008, si Ordonanta de urgenta nr. 34 din 11/04/2009, publicata in Monitorul Oficial nr. 249 din 14/04/2009,
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
se stabileste limita valorica pana la care poate fi imbunatatita taxa de rezervare a biletelor de avion, in etapa finala de licitatie electronica, ca fiind echivalentul in lei al sumei de 4 euro.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 01.03.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
02.03.2010 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
45zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 03.03.2010 10:30
Locul: cladirea din str. Stanislas Cihoski nr. 5, etajul 2, camera 5204 - Bucuresti, sectorul 6 / C.P. 0103
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): 1. Fonduri ale Proiectului MAKIS, finantat prin imprumut, de Banca Mondiala, cu contributia Guvernului Romaniei si bugetul ANSVSA2. Fonduri struct. nerambursabile ale unor proiecte finantate de UE (Ex: : Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane (POS DRU)si Programul Operational Dezvoltarea Capacitatii Administrative (POD CA).
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str.STAVROPOLEOS NR.6, SECTOR 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.310.46.41, Fax: 310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL
Adresa postala: SOS. OLTENITEI, NR. 107-117 SECT.4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 041318, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
ACADEMIA DE STUDII ECONOMICE
Adresa postala: PIATA ROMANA, NR.6, SECTOR 1 , ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010374, Romania, Tel.021/319.19.00 INT153, Fax: 021/319.19.66
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
30.12.2009 15:41
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer