Licitatie Publica - Achizitie Dispozitive Medicale
Anunt de participare numarul 102354/18.06.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Spitalulul Clinic de Ortopedie Traumatologie si TBC Osteoarticular Foisor
Adresa postala: Str. Pop Gheorghe de Basesti nr.6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 021382, Romania, Punct(e) de contact: MAGDALENA STOIAN, Tel. 2523512, 2528550, Email: [email protected], Fax: 2523512, 2521387, Adresa internet (URL): b-dul Ferdinand 35-37, sect. 2, Bucuresti, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
AchizitieDispozitive Medicale
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: la sediul unitatii contractante- sediul central
Codul NUTS: RO32 - Bucuresti - Ilfov
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
achizitia de pachete dispozitive medicale:
1.pachet echipamente de dezinfectare
2.pachet aparate reanimare
3.pachet dispozitive bloc operator
4.pachet mese operatie
5.pachet mobilier pentru blocul operator
6.pachet echipamente de laborator, optice si de precizie
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
39330000-4 - Echipament de dezinfectare (Rev.2)
33162100-4-Dispozitive pentru blocul operator (Rev.2)
33172200-8-Aparate de reanimare (Rev.2)
33192230-3-Mese de operatie (Rev.2)
33192340-7-Mobilier pentru blocul operator, cu exceptia meselor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
1.pachet echipamente de dezinfectare-1pac.
2.pachet aparate reanimare-1pac.
3.pachet dispozitive bloc operator-1pac.
4.pachet mese operatie-1pac.
5.pachet mobilier pentru blocul operator-1pac.
6.pachet echipamente de laborator, optice si de precizie
Valoarea estimata fara TVA: 7, 430, 090RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 23.08.2010 pana la 31.12.2010
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
GARANTIE DE PARTICIPARE- CONF. DOCUMENTATIEI DE ATRIBUIRE 2%DIN VALOAREA FIECARUI PACHET.GARANTIE DE BUNA EXECUTIE-5% DIN VALOAREA CONTRACTULUI
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
BUGETUL LOCAL
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
SE ACCEPTA ASOCIEREA/SUBCONTRACTAREA
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea conform art. 180 din OUG 34/2006Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile Art.181 din OUG.34/2006
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-cifra de afaceri pe ultimii trei ani de activitate (2007, 2008, 2009) sa fie mai mare de 7.430.000 ron.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Candidatul/Ofertantul, asociatul, trebuie sa faca dovadaa) unei experiente similare cu obiectul contractului, in valoare de minim 7.430.000 ron, demonstrabil prin maxim 3 contracte similare finalizate in ultimii 3 ani;
(nota pentru dispozitiveleb) capacitatii tehnice pentru executarea service-ului in perioada de garantie si post-garantie;c) capacitatii profesionale pentru executarea service-ului in perioada de garantie si post-garantie;d) modului de implementare a sistemului de management al calitatii la producatorul echipamentelor
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 30.07.2010 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
02.08.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 03.11.2010
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 02.08.2010 14:00
Locul: B-dul Ferdinand 35-37, sect. 2, BucurestiAmfiteatrul spitalului
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
cate un reprezentant imputernicit din partea fiecarui ofertant
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stravropoleos nr. 6, sect. 3, Localitatea: bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 0213104641, Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: str. Independentei nr. 5, Localitatea: bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel. 0213195180, Fax: 0213195180
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
spitalul clinic de ortopedie foisor- biroul CISACAP
Adresa postala: STR. POP DE BASESTI NR. 6, SECT. 2, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 7000, Romania
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
17.06.2010 10:52