Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie dispozitive medicale si aparatura de laborator necesare dotarii cu echipamente CD a centrului de cercetare finantat prin proiectul Colentina Dezvoltare Cercetare (CPDC)


Anunt de participare numarul 123735/16.06.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Spitalul Clinic Colentina
Adresa postala:  Sos.Stefan cel Mare nr.19-21, sector 2, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  020125, Romania, Punct(e) de contact:  Preoteasa Bogdan, Tel. 3174785, 317.45.35, Email:  [email protected], Fax:  316.55.12, 317.45.35, Adresa internet (URL):  http: /www.spitalulcolentina.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Spital
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitiedispozitive medicale si aparatura de laborator necesare dotarii cu echipamente CD a centrului de cercetare finantat prin proiectul Colentina Dezvoltare Cercetare (CPDC)
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Spitalul Clinic Colentina, Sos. Stefan cel Mare, nr. 19-21, sector 2, Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitiedispozitive medicale si aparatura de laborator necesare dotarii cu echipamente CD a centrului de cercetare finantat prin proiectul Colentina Dezvoltare Cercetare (CPDC)- PACHET II - 9 loturi, conform anexa B - Informatii privind loturi
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33100000-1 - Echipamente medicale (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Dispozitive medicale si aparatura de laborator conform anexa B - Informatii privind loturi
Valoarea estimata fara TVA: 19, 133, 720RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare: se constituie in functie de lotul ofertat in cuantumul prevazut in anexa B. Garantia de buna executie: 5% din valoarea totala a contractului de furnizare, fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri structurale si buget de stat; proiectul "Colentina Dezvoltare Cercetare Dezvoltare"; plata prin trezorerie cu OP
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea;Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare;Certificat de atestare fiscala (original sau copie semnata si stampilata conform cu originalul) care sa ateste ca ofertantul si-a indeplinit obligatiile exigibile de plata catre bugetul general consolidat de stat si respectiv impozitele si taxele catre bugetul local;Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului (original sau copie semnata si stampilata conform cu originalul): domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii; nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea legii 85/2006 privind procedura insolventei sau ca societatea se afla in incapacitate de plata;Declaratie privind calitatea de participant la procedura;Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69'1 din ordonanta OUG 34/2006 cu modficarile si completarile ulterioare.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale
Bilant contabil, inregistrat si vizat la administratia financiara - Formular 10 si Formular 20 -pe anii 2008 si 2009, precum si bilant contabil inregistrat la administratia financiara pentru anul 2010 - formular 10 si formular 20
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Media pe ultimii 3 ani (2008, 2009 si 2010) a cifrei de afaceri sa fie: Lot 1a: minim 3 milioane lei ( sau echivalentul a 750.000 euro);Lot 1b.: minim 2, 9 milioana lei (sau echivalentul a 725.000 euro)Lot 1c.: 1 milion lei (sau echivalentul a 250.000 euro);Lot 1d.: 950.000 lei (sau echivalentul a 230.000 euro)Lot 2: minim 8, 4 milioane lei (sau echivalentul a 2 milioane euro)Lot 5: minim1, 1 milioane lei (sau echivalentual a 280.000 euro);Lot 8: minim 330.000 lei (sau echivalentul a 80.000euro)Lot 9: minim 350.000 lei (sau echivalentul a 90.000euro);Lot 10: minim 150.000 lei (sau echivalentul a 35.000 euro)Lot 11: minim 650.000 lei (sau echivalentul a 160.000 euro)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani;Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta ? conform prevederilor Ordin ANRMAP nr. 314/2010;
Certificat SR EN ISO 9001 sau echivalent, valabil la data deschiderii ofertelor, emis de un organism de certificare notificat, sau sa faca dovada cel putin dovada initierii procedurii de certificare.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul trebuie sa fi efectuat, in ultimii 3(trei) ani, livrari de produse de natura si valoare similara lotului pentru care se depune oferta in cadrul prezentei proceduri, prin maximum 3(trei) contracte de furnizare.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Licitatia electronica se va realiza si finaliza intr-o singura runda - 1 zi (24 ore).
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2011/S42-068370 din 02.03.2011
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 08.07.2011 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
11.07.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 11.07.2011 10:30
Locul: Spitalul Colentina, sos.Stefan cel Mare, nr.19-21, Bucuresti, Ambulat. de Specialitate, et 2, secretariat
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare a ofertelor precum si reprezentantii imputerniciti ai operatorilor economici care depun oferta.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiect "Colentina Dezvoltare Pavilion Cercetare - CDPC" finantat prin POS CCE, Axa prioritara 2 - Cresterea competivitatii economice prin cercetare-dezvoltare si inovare, Domeniul de interventiei 2.2 - Investitii in infrastuctura CDI, Operatiunea 2.2.1 - Dezvoltarea infrastructurii C-D existente si creearea de noi infrastructuri C-D
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Cresterea Competitivitatii Economice
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavreopoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104641, Email:  [email protected], Fax:  0213104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinte despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal - art. 256'2 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Spitalul Clinic Colentina
Adresa postala:  Sos. Stefan cel Mare, nr. 19-21, sector 2, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  020125, Romania, Tel. 0213180666, Email:  [email protected], Fax:  0213165512, Adresa internet (URL):  www.spitalulcolentina.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
09.06.2011 11:31
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer