Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ACHIZITIE DIVERSE MATERIALE DE CONSTRUCTII,MOBILIER URBAN, MATERIAL DENDROFLORICOL


Anunt de participare numarul 137898/03.08.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ADMINISTRATIA DOMENIULUI PUBLIC ALEXANDRIA
Adresa postala: STR. ION CREANGA, BL.F, ZONA MODERN, Localitatea: Alexandria, Cod postal: 140051, Romania, Punct(e) de contact: Piper Sofia, Tel. +40 0247/306023, In atentia: Comp. Achizitii, Email: [email protected], Fax: +40 0247/318121, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
autoritati locale
Activitate (activitati)
Altele: serviciu public de interes local
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ACHIZITIEDIVERSE MATERIALE DE CONSTRUCTII, MOBILIER URBAN, MATERIAL DENDROFLORICOL
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Loc. Alexandria, str. Gheorghe Doja nr. 1;
Codul NUTS: RO317 - Teleorman
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contract furnizare produse: Diverse materiale de constructii, mobilier urban si material dendrofloricol in vederea amenajarii cartierului de locuinte, zona blocurilor 200 ? municipiul Alexandria ( conform caietuluide sarcini);
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
44190000-8 - Diverse materiale de constructii (Rev.2)
03451000-6-Plante (Rev.2)
34928400-2-Mobilier urban (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatile sunt cele specificate in caietul de sarcini;
Valoarea estimata fara TVA: 806, 452RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare : Lotul I12.000 lei ? valabila pe o perioada de cel putin 60 zile de la termenul limita de primire oferte; Lotul II1.400lei?valabila pe o perioada de cel putin 60 zile de la termenul limita de primire oferte; LotulIII1.700 lei - valabila pe o perioada de cel putin 60 zile de la termenul limita de primire oferte;Garantia de participare la licitatie se poate constitui prin una din urmatoarele forme: 1) virament bancar in contul RO45TREZ6065006xxx002222 deschis la Trezoreria Alexandria, cod fiscal 13924437;2) instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire ;3) scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante; scrisoarea de garantie bancara se va completa in conformitate cu prevederile formularului nr. 16si se va prezenta in original;4)numerar la casieria ADP Alexandria, chitanta se va prezenta in original.Dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor;In cazul in care sunt depusecontestatii cu privire la procedura de atribuire, pe care CNSC lerespinge ca nefondate, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare , sumein raport cu valoarea estimatein conformitate cu art. 278^1ali.(1) din OUG 34/2006.Ofertantii care vor constitui garantia de participare in conformitate cu prevederile art. 16 alin. (2) din Legea 346/2004 privind stimularea IMM, au obligatia de a face dovada ca reprezinta IMM, prin completarea formularului- Declaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii;
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetullocal;
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - Ofertantul va completa o declaratie pe propria raspundere - formular nr. 2. In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantulnu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe proprie raspundere, se accepta o declartie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau a unei autoritati judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - Ofertantul va completa o declaratie pe propria raspundere ? formularnr.3.
In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe proprie raspundere, se accepta o declartie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau a unei autoritati judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.- Declaratie privind neancadrarea in prevederile art. 69ยน din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare -Ofertantul/Candidatul/Ofertantulasociat/Subcontractantul/Tertul sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere ori de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv ori care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a) din OUG 34/2006, cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, este exclus din procedura de atribuire.Ofertantul va completa o declaratie pe propria raspundere ? formular nr. 5.
Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt:
Director: Tote Marioara;Sef serviciu Contabilitate: Firica Cristian;
Comisia de evaluare: Firica Cristian, Piper Sofia, Filip George, Nitulescu Bogdan, Ionescu Mariana;
- Certificarea faptului ca participarea ofertantului/candidatului la procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta conf.Ordin314/2010 - Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, completare formular nr. 6;
- Certificatul fiscal eliberat de unitatea administrativ teritoriala de pe raza caruia societatea are sediul social - SeprezeintaCertificatul de atestare fiscalaeliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale, care sa ateste ca societatea ofertenta nu se inregistreaza cu debite scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertelela bugetul local, in original/copie legalizata /copie conform cu originalul, scadent in luna anterioara celei in care se depune oferta;
-Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza caruia societatea are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat - Se prezintaCertificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza caruia societatea are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat in original/copie legalizata /copie conform cu originalul, scadent in luna anterioara celeiin care se depune oferta;
- Declaratie privind calitatea de participant la procdura - Ofertantul va completa formularul nr. 4; - Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului - Se va prezenta ?certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului? (original, copie legalizata , copie cu mentiunea ?conform cu originalul?) sau alt document echivalent din care sa reiasca ca ofertantul are ca obiect de activitate, activitatea de productie si/sau comercializare pentru categoriile de produse care fac obiectul procedurii de achizitie publica . Certificatul trebuie sa fie emis cu celmult 30 zile inainte de data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, sa prezente pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.-Persoane juridice / fizicestraine -Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.Documentele vor fi prezentate intraducere autorizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Fisa de informatii generalesi informatii privind cifra de afaceriaferentaultimilor trei ani;
- Bilantul contabil vizat si inregistrat de organele competente la data de 31.12.2011;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Experienta similara. Pentru demonstrarea exp.sim.se va prezenta unul, sau cel mult doua contracte de furnizare similare(parti relev. ale contractului)certif.conf.cu originalul-form nr.8 - Pentru contractul adus pentru sustinerea experientei similare se vor prezenta anexat urmatoarele documente:
- fisa privind experienta similara;
- copie dupa informatiile relevante din contractele aduse pentru sustinerea experientei similare ;
-copie proces verbalreceptie produse;
-recomandare din partea benef./document constatator referitor la indeplinirea oblig. contractuale;
-Declaratie privind lista princip.livrari de produse in ultimii 3 ani continand valori, cantitati, beneficiari; Lista princip.livrari similare va contine valori, perioade de derulare a contractelor, beneficiari indiferent daca acestia sunt AC sau clienti privati-formular nr. 12;
- pentru produsele cuprinse in LOTUL 2 este obligatorie prezentarea de fotografii sau pliante din care sa se poata vizualiza produsul ofertat;
- Prezentare certificat emis de organisme independentecare atesta respectarea standardelor de asigurarea calitatii conform SR EN ISO-9001- sau echivalent;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 25.09.2012 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
28.09.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 28.09.2012 13:00
Locul: Loc. Alexandria, str. Ion Creanga, Zona Modern, bloc F;
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoane desemnate sa participe la activitatea de deschidere a ofertelor. Vor prezenta imputernicirea scrisa din partea ofertantului si copie act identitate.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform art. 256 ^ 2din O.U.G. 34/2006.Contetatii se pot depune la CNSC in termen de 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
OFICIUL JURIDIC
Adresa postala: str. Ion Creanga, Zona Modern, bloc F, Localitatea: Alexandria, Cod postal: 140051, Romania, Tel. +40 0247306023, Fax: +40 0247318121
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
01.08.2012 09:34
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer