Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta
Licitatii hot: 5200 pos | 52606 | 5298 | 53359 | 5425 | 54413 | 54593 | 55000000-0 | 5520 | 55520000-1 +

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie excavatoare mecanice.


Anunt de participare (utilitati) numarul 127466/03.08.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
APAVIL SA VALCEA
Adresa postala:  strada Carol I, nr. 3-5, Localitatea:  Ramnicu Valcea, Cod postal:  240539, Romania, Punct(e) de contact:  Jidoveanu Anca, Tel. 0250739580, Email:  [email protected], Fax:  0250738903, Adresa internet (URL):  www.apavil.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Ap?
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Achizitieexcavatoare mecanice.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Leasing
Locul principal de livrare: loc.Rm Valcea. jud. Valcea
Codul NUTS: RO415 - Valcea
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitieexcavatoare mecanice.Contract sectorial de furnizare, finantat prin leasing financiar cu optiunea de cumparare.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
43262100-8 - Excavatoare mecanice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
4 buc. excavatoare
Valoarea estimata fara TVA: 160, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei pentru participare :3000 euroCuantumul garantiei de buna executie a contractului de furnizare va fi de 5 % din pretul contractului de furnizare fara T.V.A.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Cota de dezvoltare.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratii privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG 34/2006, Formular V.1.1
-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006, Formular V.1.1
-Declaratii privind calitatea de participant, Formular V.1.3
-Cazier judiciar
-Certificat de atestare fiscala ? in original sau copie semnata si stampilata cu mentiunea conform cu originalul eliberat de MF (dovada platilor la zi catre bugetul consolidat)
-Certificat ? in original sau copie semnata stampilata cu mentiunea conform cu originalul privind plata impozitelor si taxelor locale (dovada platilor la zi)
-Declaratie privind neincadrarea la art 69^1 din Ordonanta, Formular V.1.7
-Declaratie pe proprie raspundere prin care se certifica faptul ca participarea la respectiva procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta, Formular V.1.6
-Certificat constatatoremis de Oficiul Registrului Comertului valabil la data deschiderii ofertei (original sau copie semnata si stampilata cu mentiunea ?conform cu originalul?)
- Pentru persoane fizice/juridice straine, ofertantul trebuie sa prezinte documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Ultimul bilant contabil, vizat si inregistrat de organele in drept (copie)
Autoritatea Contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantilor ? persoane juridice romane si persoane juridice straine ? prezentarea si a altor documente in cazul in care cele nominalizate la alineatul precedent nu sunt relevante.
-Declaratie privind cifra de afaceri realizata in ultimii 3 ani in domeniul de activitate aferent obiectului contractului ? se va completa formularul V.3. Cerinta minima : media anuala a cifrei de afaceri pe ultimii trei ani (2008, 2009, 2010) sa fie de minim 300000 euro, fara TVA.
Cerinta minima : media anuala a cifrei de faceri pe ultimii trei ani (2008, 2009, 2010) sa fie minim 300000 euro, fara TVA.In cazul asocierii cerinta se va considera in mod cumulativ.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Lista principalelor livrari in ultimii 3 ani, formular V.4.-Experienta similara . Se va completa formularul V.4.2 pentru contracte similare in ultimii 3 ani.-Ofertantul trebuie sa dovedeasca ca in ultimii 3 ani a furnizat produse similare ce fac obiectul prezentei proceduri pe 1(unul) sau cel mult 2(doua) contracte, a caror valoarecumulata sa fie de minim 160000 euro, fara TVA.
-Informatii privind asociatii /subcontractantii - Formular V.4.3
-CertificatISO 9001sau echivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 19.08.2011 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
29.08.2011 16:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: EUR
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 30.08.2011 18:00
Locul: S.E.A.P.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Pe baza de imputernicire(Formular 2)+ copie dupa cartea de identitate a imputernicitului.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  str. Stavropoleos, nr. 6, Sector3, Localitatea:  bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021-3104641, Email:  [email protected], Fax:  021-3104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostiinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Achizitii Publice
Adresa postala:  str. Carol I, nr. 3-5, Localitatea:  Rm. Valcea, Cod postal:  240173, Romania, Tel. 0250-739580, Email:  [email protected], Fax:  0250-738903, Adresa internet (URL):  www.apavil.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
29.07.2011 12:42
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer