Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie ,, FOLII AMBALARE PRODUSE FINITE ?


Anunt de participare numarul 131106/23.09.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA "IMPRIMERIA NATIONALA" - S.A.
Adresa postala:  Adresa postala: BD. ALEXANDRU IOAN CUZA, 56, SECTOR 1, punct de lucru (adresa de corespondenta) situat in Bulevardul Iuliu Maniu nr. 244D, sector 6, Bucuresti , ,Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  011056, Romania, Punct(e) de contact:  Gianina Musat, Tel. +40214348821/02, In atentia:  Serviciul Achizitii, Email:  [email protected], Fax:  +40214348821/10, Adresa internet (URL):  www.cnin.ro/, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Companie Nationala
Activitate (activitati)
Altele: productie poligrafica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie , , FOLII AMBALARE PRODUSE FINITE ?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: punct de lucru (adresa de corespondenta) situat in Bulevardul Iuliu Maniu nr. 244D, sector 6, Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
FOLIE SEMIFABRICATE, conform caietului de sarcini
-folie neteda din polietilena natur, format pantalon (dublu), destinata utilizarii pe masina de tocat IDEAL 4107;
- dimensiune: latime 1250 mm, grosime 0.08 mm;
- utilizare: material pentru ambalat deseuri de hartie si carton;
- modul de prezentare : role de maxim 50 kg, ambalate pe tub.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
19520000-7 - Produse din plastic (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
1500 kg - folie semifabricate
Valoarea estimata fara TVA: 3, 752.97EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
70 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare este de 71, 30 euro(1, 9% x 3752, 97 euro)Garantia de buna executie in cuantum de 10% din pretul total al contractului (exclusiv T.V.A.)
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind situatia personala a operatorului economic
Certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice eliberat de Administratia Finantelor Publice privind obligatiile de plata la bugetul de statCertificat de atestare fiscala pentru persoane juridice privind impozitele si taxele locale si alte venituri ale bugetului local eliberat de primarieCertificat de participare la licitatie cu oferta independenta", potrivit Ordinului nr.314/12.10.2010 al A.N.R.M.A.P.,
Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertuluicu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor, din care sa rezulte existenta codurilor CAEN corespunzatoare obiectului achizitieiCertificat de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului
Certificat de inregistrare fiscala in scopuri de TVA, emis de Ministerul Finantelor Publice ? ANAF ? daca este cazul, in sensul prevederilor Ordinului nr. 1967 din 11 aprilie 2011 pentru aprobarea Procedurii de inregistrare in scopuri de taxa pe valoarea adaugata potrivit prevederilor art. 153 alin. (1) lit. a) sau c) din Legea nr. 571/2003 privind Codul fiscal si pentru aprobarea modelului si continutului unui formular-
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil la 31.12.2010, vizat si inregistrat de organele competente si/sau, dupa caz rapoarte anuale, scrisori de audit financiar si contabil, precum si orice alte documente legale edificatoare prin care candidatul/ofertantul isi poate dovedi capacitatea economico-financiaraFisa de informatii generale
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista principalelor livrari de produse similare efectuate in ultimii 3 ani, Fisa cu date de securitate emisa de producator conform art. 12 alin 2 din H.G. nr. 937/2010 si a Regulamentului (CE) nr. 1907/2006Pentru certificarea caracteristicilor tehnice ale produselor ofertate, in conformitate cu art. 188 alin. 1 lit.e) din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, se vor prezenta mostre impreunacu oferta pana la data si ora deschiderii ofertelor, la punctul de lucru al autoritatii contractante, situat in Bdul. Iuliu Maniu nr. 244 D, sector 6, Bucuresti, Romania.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Licitatia electronica va incepe la doua zile lucratoare de la transmiterea invitatiei la faza finala de licitatie electronica. mai multe detalii in fisa de date a achizitiei.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 10.10.2011 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
12.10.2011 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: EUR
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 12.10.2011 10:00
Locul: punctul de lucru: Bulevardul Iuliu Maniu nr. 244 D, sector 6, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
justificarea alegerii procedurii de atribuire se afla in Nota justificativa atasata la Documentatie si clarificari
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str Stavropoleos nr. 6 , ,Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104641, Email:  [email protected], Fax:  0213104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
in 5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Verificarea Legalitatii Actelor din cadrul companiei
Adresa postala:  Bd Iuliu Maniu nr. 244D, sector 6 , ,Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  061126, Romania, Tel. 0214348802, Email:  [email protected], Fax:  0214348810, Adresa internet (URL):  www.cnin.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
22.09.2011 14:07
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer