Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie hrana extrudata pentru pastravi


Anunt de participare numarul 134739/11.04.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
REGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA
Adresa postala: B-dul Magheru nr. 31, sect. 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 70164, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Achizitii, Tel. +40 213171005, In atentia: Daniel Vasile Robu, Email: [email protected], Fax: +40 213169745, Adresa internet (URL): www.rosilva.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Directia Silvica Bistrita-Nasaud
Adresa postala: Str.General Grigore Balan nr.21, Localitatea: Bistrita, Cod postal: 420016, Romania, Punct(e) de contact: Achizitii, Tel. +40 263232743, In atentia: Rus Adrian Vasile, Email: [email protected], Fax: +40 263231343, Adresa internet (URL): www.directiasilvicabn.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
REGIE AUTONOMA
Activitate (activitati)
Altele: SILVICULTURA SI EXPLOATARI FORESTIERE
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitiehrana extrudata pentru pastravi
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Pastravaria Fiad, localitate FIAD, nr.38A, com. Telciu
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitia de furaje (hrana)extrudate pentru: - Puiet de pastrav; - Crestere si ingrasare pastrav consum; - Reproducatori, defalcate pe sortimente de granulatii cf caietului de sarcini
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
15711000-5 - Hrana pentru pesti (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
57.880 kg furaje (hrana)extrudate pentru pastravi.
Valoarea estimata fara TVA: 300, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este in suma fixa de: 6000lei.Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 30 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.Garantia de participare se exprima in lei si poate fi constituita prin una din urmatoarele forme: - Scrisoare de garantie bancara (in acest caz se va completa formularul , ,Scrisoare de garantie bancara? din Sectiunea FORMULARE) in cuantumul si pentru perioada de valabilitate prevazuta in documentatia de atribuire.- Ordin de plata cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.- Printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari.Cont deschis la Banca Transilvania Bistrita: Cod IBAN-RO60 BTRL 0060 1202 2543 63XX- Plata numerar la casieria Directiei Silvice Bistrita-Nasaud.Dovada achitarii garantiei de participare se transmite in SEAP - www.e-licitatie.ro(Sistemul Electronic de Achizitii Publice), odata cu depunerea ofertelor.Autoritatea contractanta are dreptul de a incasa in nume propriu garantia de participare, ofertantul pierzand suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare din situatiile prevazute de art. 87 din H.G. 925/2006.Restituirea garantiei de participare se va face in baza cererii depuse in original, de catre ofertant, la sediul autoritatii contractante (Formularul ?Cerere de restituire a garantiei de participare? din Sectiunea Formulare), cu precizarea valorii de restituit, a contului si bancii societatii, precum si a numarului si denumirii procedurii. Restituirea garantiei departicipare se face conform art. 88 din H.G. 925/2006. Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din valoarea contractului si va fi constituita prin retineri succesive de 10% din sumele datorate pentru facturi partiale. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii de finantare ale R.N.P. ? Romsilva prin Directia Silvica Bistrita-Nasaud.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Informatii generale, din Sectiunea Formulare, in care se vor inscrie toate datele de identificare ale operatorului economic
(adresa sediu, CUI, nr. de inregistrare la Of. Reg. Comertului, nr. de telefon, fax, e-mail, principala piata a afacerilor). In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare operator economic din cadrul asocierii va completa acest formular. In cazul in care ofertantul subcontracteaza o parte din servicii, subcontractantii care vor indeplini mai mult de 10 % din contract, in exprimare valorica, vor trebui sa completeze formularul ?Informatii generale? cu propriile date.
2.Declaratie privind eligibilitatea, din Sectiunea Formulare, in care operatorul economic declara ca nu se afla in niciuna din
situatiile prevazute de art.180 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Nota: Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare (incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica). In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.
3. Declaratie privind calitatea de participant la procedura, din Sectiunea Formulare, in care operatorul economic declara in ce calitate participa si depune oferta si daca face parte din grupuri sau retele de operatori economici.4. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181, din Sectiunea Formulare, in care operatorul economic declara ca nu se afla intr-una din situatiile prevazute de art 181 din OUG nr. 34/2006.
Nota: Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla in una din situatiile prezentate la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura de achizitie publica).
5. Certificatul de atestare fiscala eliberat de autoritatile legale competente, care sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele - in conf. cu preved. art. 9 din ordinul ANRMAP nr. 509/2011. Ceritificatele fiscale pot fi prezentate in una din formele original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? - in conf. cu preved. art. 5 din ordinul ANRMAP nr. 509/20116. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69 indice 1(evitarea conflictului de interese) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Persoanele care semneaza, aproba documentele aferente procedurii sunt: ing. Ivan Gheorghe, ec. Lombrea Adriana, jr.Utiu Anamaria, ing.Turcu Marius, ing. Alboi Sandru Vasile, ing. Sarmas Ioansi dr.ing. Rus Adrian Vasile.
7. Certificat de participare cu oferta independenta, din Sectiunea Formulare, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta. 1. Certificat constatator eliberat de Oficiul National al Registrului Comertului, in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? - in conf. cu preved. art. 5 din ordinul ANRMAP nr. 509/2011, valabil la data depunerii ofertelor, din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic si ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei sau ca societatea se afla in incapacitate de plata. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. In cazul prezentarii Certificatului Constatator emis de ONRC in copie, ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, va transmite, la solicitarea autoritatii contractante, Certificatul Constatator emis de ONRC in original sau copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Ultimul Bilant contabil.
2. Cifra de afaceri pe ultimii 3 ani
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Lista a principalelor livrari de produse furnizate in ultimii 3 ani.
2.Experienta similara. Se solicita copii de pe parti relevante de pe cel putin un contract similar dus la bun sfarsit, a certificatului de buna executie/procese-verbale/cel putin o recomandare/document constatator.
3. Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora
4. Acord de asociere in vederea participarii la procedura de atribuire a contractului de achizitiie publica
5. Aprobare sanitar - veterinara si pentru siguranta alimentelor.
6. Mostre (prezentarea unui set de mostre continand min. 100 gr din fiecare sortiment /granulatie de hrana extrudat)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 30.04.2012 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
03.05.2012 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
30zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 07.05.2012 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute la art.256^2 din OUG nr.34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Silvica Bistrita-Nasaud_Oficiul Juridic
Adresa postala: Str.General Grigore Balan, nr.21, Localitatea: Bistrita, Cod postal: 420016, Romania, Tel. +40 263232743, Email: [email protected], Fax: +40 263231343
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
11.04.2012 08:02
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer