Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - achizitie , instalare si punere in functiune pachet echipamente medicale


Anunt de participare numarul 138203/17.08.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL CLINIC SFANTA MARIA
Adresa postala: bdul ion Mihalache nr. 37-39, sector 1, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011172, Romania, Punct(e) de contact: Compartiment Achizitii, Tel. +40 212220500, In atentia: Florina Velicu, Email: [email protected], Fax: +40 212223755, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
spital
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
achizitie , instalare si punere in functiune pachet echipamente medicale
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: magazia spitalului
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
furnizare, instalare, punere in functiune pachet echipamente medicale
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33100000-1 - Echipamente medicale (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 1, 359, 677.42RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
4 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este de 13.600, 00 lei. Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei adica90 zile. Cont bancar garantie de participare RO72TREZ7015006010105 deschis la Trezoreria Sector 1.Modul de constituire a garantiei de participare conf art 86 din HG 925/2006.Ofertantii care dovedesc prin documente statutul de IMM beneficiaza de reducerea cu 50% a cuantumului garantiei de participare ( art. 16 din Legea 346/2004 ).Neatasarea dovezii constituirii garantiei de participareva avea drept efect respingerea ofertei in cadrul sedintei de deschidere ( conf art 33 alin 3 lit b din HG 925/2006). Se v Garantia de buna executie este 5% din valoarea fara TVA a contractului subsecvent.Modul de constituire a garantiei de buna executie conf art 90 din HG 925/2006.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri de investitii de la Bugetul Local si din surse proprii - contract de prestari servicii medicale U18cu CASMB
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind eligibilitatea ? se solicita pentru a demonstra ca ofertantul nu a fost condamnat pentru participarea la activitati ale unei organizatii criminale, pentru coruptie, frauda , spalare de bani.
2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 ? se solicita pentru a demonstra solvabilitatea ofertantului.
3. Declaratie privind participarea cu oferta independent, potrivit Ordinului 314/20.10.2010 -se solicita pentru a certifica faptul ca participarea la respectiva procedura este facuta in concordant cu regulile de concurenta.
4. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69` din OUG 34/2006 -se solicita pentru a vedea daca ofertantul are drept membri in cadrul consiliului de administratie / organ de conducere sau de supervizare si/sau actionari ori asociati personae care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusive sau se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a) din OUG 34/2006, cu persdoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante.
5. Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscal al unitatii administrative territoriale de pe raza careia societatea are sediul social, din care sa reszulte situatia obligatiilor scadente in lunaanterioara de plata la bugetul general consolidat.
6.Certificat de atestare fiscala eliberat de Directia de Impozite si Taxe Locale al unitatii administrative teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care depun ofertele . 7. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul de la sediul operatorului economic ? este cerut de autoritatea cntractanta pentru a vedea ca operatorul economic nu este ? fictiv?, precum si a se vedea codul unic de inregistrare, numarul de ordine din registrul comertului.
9. Certificat ISO 9001 - 2000sau echivalent emis de o autoritate competenta
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generaleBilant contabil 2009, 2010, 2011 - copii conform cu originalul
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Documente prin care ofertantul probeaza/confirma calificarea personalului propus pentru instalare si service in perioada de garantie pentru fiecare din echipamnetele care fac obiectul contractului.Declaratie privind lista cu principalele livrari de produse similare efectuate in ultimii 3 ani.
Lista personalului autorizat de producator pentru executarea instalarii , punerii in functiune si service-ului in perioada de garantie pentru echipamentele ce vor fi livrate.
CV-urile personaluluice va asigura service-ul in perioada de garantie.
Certificat de marcaj CE sau Declaratie de Conformitate a producatorului prin care sa fie precizata conformitatea produsului.
Certificat ISO 9001 ? 2000 sau echivalent in termen de valabilitate, emis de o autoritate competenta
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 02.10.2012 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
02.10.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 02.10.2012 11:00
Locul: Sediul Spitalului Clinic "Sfanta Maria" Bd. Ion Mihalache nr. 37-39 , sector 1 , Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor si membrii comisiei de evaluare.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
In situatia ipoteticain care doua sau mai multe oferte clasate pe primul loc au acelasi pret autoritatea contractanta va cerereofertare.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta conf art 256 2 alin 2 din OUG 34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartiment Juridic al Spitalului Clinic "Sfanta Maria"
Adresa postala: Bd. Ion Mihalache nr. 37-39, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011172, Romania, Tel. +40 212223755, Email: [email protected], Fax: +40 212223755
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
14.08.2012 10:30
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer