Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie Instalatie de exhaustare pentru rumegus cu doua linii de aspiratie si siloz propriu cu tocator de deseuri


Anunt de participare numarul 48582/02.04.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
FOREST MAGAP S.R.L.
Adresa postala: SAT POIANA MARULUI F.N., COMUNA MALINI, JUDETUL SUCEAVA, Localitatea: Poiana Marului, Cod postal: 727353, Romania, Punct(e) de contact: PETRU MITOCARU, Tel.0230/542241;0744/644401, Email: [email protected], Fax: 0230/542241
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
societate cu capital privat
Activitate (activitati)
- Afaceri economice si financiare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
AchizitieInstalatie de exhaustare pentru rumegus cu doua linii de aspiratie si siloz propriu cu tocator de deseuri
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: sat Poiana Marului F.N., comuna Malini, judetul Suceava
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Se va achizitiona Instalatie de exhaustare pentru rumegus cu doua linii de aspiratie si siloz propriu cu tocator de deseuri, avand drept surse de finantare ale contractului:
-Programul de crestere a competitivitatii produselor industriale Ministerul Economiei si Finantelor :75%;
- Finantare surse proprii: 25%;
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
29560000-2 - Diverse utilaje cu utilizare speciala (Rev.1)
28213110-2-Silozuri (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Instalatie de exhaustare pentru rumegus cu doua linii de aspiratie -1buc
Siloz propriu cu tocator de deseuri-1buc
Valoarea estimata fara TVA: intre 350, 000 si 420, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
40 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Se solicita garantie de buna executie in valoare de 5% din valoarea contractului(faraTVA)
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Principalele modalitati de finantare sunt: - Programul de crestere a competitivitatii produselor industriale Ministerul Economiei si Finantelor :75%;
- Finantare surse proprii: 25%;
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se solicita urmatoarele formulare(cuprinse in fisa de date a achizitiei):
1.Declaratie privind eligibilitatea - formular 02;
2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181-formular nr.03;
3.Certificat privind plata taxelor si impozitelor catre stat-eliberat de DGFP_original sau copie notariat;
4.Certificat emis de ORC-original
5.Certificat de inregistrare-copie
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declararea cifeide afaceri pe ultimii 3 ani-in cadrul formularului nr.04
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Cerinta minima: prezentare formular nr.04-Informatii generale (denumire, adresa, cod fiscal, obiect de activitate, cifra de afaceri pe ultimii 3 ani)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
pretul ofertei
80%
Descriere:
2.
termenul de livrare
20%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 30.04.2008 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
02.05.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
30zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 02.05.2008 12:00
Locul: sediul societatii: sat Poiana Marului, F.N., comuna malini, judetul Suceava
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Imputernicite prin document oficial(vezi formular 01/1) si copie act identitate sau pasaport
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.(+4)021310.46.41, Email: [email protected], Fax: (+4)021310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Suceava
Adresa postala: Str. Stefan cel Mare, nr. 62, Localitatea: Suceava, Cod postal: 720062, Romania, Tel.(+4)0230 215383, Email: [email protected], Fax: (+4)0230 215383
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator desore actul pe care acesta il considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SC FOREST MAGAP SRL
Adresa postala: sat Poiana Marului F.N., comuna Malini, judetul Suceava, Localitatea: Poiana Marului, Cod postal: 727353, Romania, Tel.0230 542241;0744/644401, Email: [email protected], Fax: 0230 542241
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
02.04.2008 14:01
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer