Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Achizitie -Medicamente


Anunt de participare numarul 107553/11.09.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Spitalul Clinic Municipal de Urgenta Timisoara
Adresa postala:  Timisoara, str.Hector, nr.1, Localitatea:  Timisoara, Cod postal:  300074, Romania, Punct(e) de contact:  Mariana Seiculescu, Tel. 0256-495414, Email:  [email protected], Fax:  0256-495414, Adresa internet (URL):  http: //smtm.lasting.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie -Medicamente
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Farm. nr.1 str.Gh. Dima nr.5;Farm nr.3 str. Marasesti nr 5
Codul NUTS: RO424 - Timis
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu 3 agenti economici
Durata acordului-cadru: 14 luni
Valoarea estimata fara TVA: 23, 689, 268.63RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Se vor achizitiona medicamente conform contractelor subsecvente
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33621200-1 - Antihemoragice (Rev.2)
33632100-0-Antiinflamatoare si antireumatismale (Rev.2)
33651100-9-Antibacterieni pentru uz sistemic (Rev.2)
33662100-9-Medicamente pentru oftalmologie (Rev.2)
33692500-2-Solutii injectabile (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Se vor achizitiona medicamente conform comenzilor emisede beneficiar
Valoarea estimata fara TVA: 23, 689, 268.63RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
14 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Se va constitui garantie de participarepe fiecare lot in parteconform documentatiei de atribuire in centralizatorul de preturi
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
De la Bugetul de Stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere/Subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea, Incadrarea in situatia prevazuta la art.181 din O.U.G.34/2006Certificat Fiscal Bugetul Local, Bugetul de Stat, care sa ateste ca societatea ofertenta nu se inregistreaza cu debite la bugetul local
Certificat de atestare Fiscala , privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat
Certificat constatator emis de la RegistrulComertului din care sa rezulte adresa actuala si obiectul de activitate al societatii
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale, Bilant contabil la data de 31.12.2009, vizat si inregistrat de organele competente
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Recomandari, privind calitatea produselor livrateAutorizare de la producator, ( DEALER )
Declaratie privind principalele livraride produse similare efectuate in ultimii 3 ani
Experienta similara (Formularul 6-Cap.III)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Durata unei runde este de o zi
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
5062/21.07.2010
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2010/S18-024765 din 27.01.2010
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 08.10.2010 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
11.10.2010 08:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 11.10.2010 09:00
Locul: Timisoara sediul autoritatii contractante-Sala de Consiliu
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
O persoana autorizata din partea fiecarui ofertant pe baza de imputernicire din partea firmei
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILUIL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala:  Str. Stavropoleos nr. 6, sect.3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. (+4)021 310 46 41, Fax:  (+4) 021 310 46 42
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL TIMISOARA
Adresa postala:  Str. Piata Tepes Voda nr. 24S, Localitatea:  Timisoara, Cod postal:  300055, Romania, Tel. 0256-494650, Fax:  0256-498092
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic al Spitalului Clinic Municipal de UrgentaTimisoara
Adresa postala:  Oficiul Juridic al Spitalului Clinic Municipal de UrgentaTimisoara, Localitatea:  Timisoara, Cod postal:  300074, Romania, Tel. 0256-221553, Fax:  0256-495339
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
08.09.2010 15:10
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer